اخبار استارتاپی

ارائه پیشنهاد تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات استارت آپ ها در مجلس

پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در مجلس مطرح شد.

لیمو HR

نایب رئیس مجلس درخواست تشکیل کارگروه با حضور نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه، صنایع و معادن، وزارت اقتصاد و دارایی، کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم، وزارت ارتباطات، بانک مرکزی و قوه قضاییه برای رفع مشکلات و چالش های شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا را داد.

مجلس در جلسه علنی امروز ۱۹ آذرماه دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه را با حضور نمایندگانی از وزارت اقتصاد، وزارت ارتباطات، مرکز پژوهش های مجلس، وزارت آموزش و پرورش و جمعی از شرکت‌های دانش بنیان بررسی کرد.

مسعود پزشکیان در جمع‌بندی بررسی دستاوردهای و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه درخواست کرد تا کارگروهی برای بررسی مشکلات کسب و کار های نوپا و شرکت‌های دانش بنیان تشکیل شود.

او دراین مورد گفت: «براساس صحبت‌های مطرح شده در این جلسه بیشتر مشکلات استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان درحوزه بیمه و وام بانکی است. این مشکلات باید از سمت دولت حل شود. من تعجب می‌کنم که دولت به مشکلات کسب و کارهای نوپا واقف است و بعد تنها مشکلات را در صحن علنی مطرح می کند.»

پزشکیان ادامه داد: «در هر زمینه‌ای که مشکل وجود دارد دولت لایحه و طرح ارائه کند. ما در مجلس با تمام قدرت آماده هستیم تا با دولت در این زمینه همکاری کنیم.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *