اخبار استارتاپیاخبار کارآفرینی اجتماعی

رونمایی از نخستین سامانه تخصصی کارآفرینی اجتماعی سلامت

نخستین سامانه تخصصی در حوزه كارآفرينی اجتماعی سلامت به‌همت دانشگاه علوم پزشكی ایران رونمایی شد.

نخستین سامانه تخصصی در حوزه کارآفرینی اجتماعی سلامت در مراسم جشن روز دانشجو با حضور دکتر کوهپایه زاده مورخ ۱۷ آذرماه رونمایی شد.

دکتر نصیر دهقان، عضو مرکز تحقیقات طب پیشگیری و سلامت جمعیت در این زمینه عنوان کرد: سامانه کارآفرینی اجتماعی سلامت با حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و در راستای دانشگاه نسل سوم راه اندازی شده است . دکتر دهقان بیان کرد : دانشجویان از طریق این سامانه و با ایجاد پروفایل شخصی می توانند اقدام به عرضه خدمات و محصولات حوزه سلامت نمایند و خلق ارزش و ثروت کنند.

وی گفت: بخش عمده درآمد زایی از این سامانه جهت حل مشکلات اجتماعی و توانمند سازی افراد کم برخوردار اختصاص می یابد. طراح و‌ مسئول راه اندازی این سامانه خاطر نشان کرد: بنیاد نوآوری و کارآفرینی اجتماعی سلامت مدسه، به دنبال ایجاد راه حل‌های خلاقانه برای مسائل اجتماعی است و بطور ویژه، ماموریتش در جهت خلق ارزش‌های اجتماعی و جمعی بوده و تلاش می‌کند تا خروجی کار در طیف متنوعی از ارائه محصولات و خدمات حوزه سلامت باشد.

وی افزود: در واقع، بنیاد نوآوری و کارآفرینی اجتماعی سلامت (مدسه)، در مسیر کسب درآمد در کنار حل کردن مشکلی از مشکلات و ایجاد دنیایی بهتر و سالم‌تر است.

دکتر دهقان اظهار داشت: امید است تا با گسترش این فعالیت های کارآفرینانه با دغدغه اجتماعی در راستای بهبود همبستگی و سرمایه اجتماعی کشورمان قدم برداریم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *