اخبار استارتاپی

تاسیس مرکز نوآوری صنایع خلاق در دانشگاه علم و فرهنگ

سیدسعید هاشمی از صدور مجوز تاسیس مرکز نوآوری صنایع خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام خبر صدور مجوز تاسیس مرکز نوآوری صنایع خلاق افزود: مجوز تاسیس مرکز نوآوری صنایع خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر شده است. وی افزود: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان یک دانشگاه کارآفرین از دغدغه های مهمی در بخش اشتغال دانش بنیان برخوردار است و از این رو تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر و زیرساخت های مرتبط نموده است.

وی افزود: وجود مجموعه‌های موثری چون موسسه توسعه پایدار گردشگری (از ایده پردازی تا تجاری سازی تخصصی در بخش گردشگری)، بنیاد توسعه کسب و کار (از تشکیل هسته‌های فکری کارآفرینی تا ثبت مراکز خدمات تخصصی دانشگاهی) و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی (از تشکیل کانون های اولیه تا ایجاد شرکت و تجاری سازی عمومی) در دانشگاه با این دیدگاه بوده است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ هدف از تاسیس این مرکز را شناسایی و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و اساتید خلاق، نوآور، کارآفرین و فراهم‌سازی زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی آن ها برای ورود به فعالیت های کارآفرینانه و تحقق هدف دانشگاه کارآفرین دانست و افزود: اخذ مجوز مرکز نوآوری صنایع خلاق فرهنگی سبب خواهد شد، شتابدهنده ها روند کارآفرینی دانش بنیان را در دانشگاه تسریع نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *