اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

دکتر ساینا عضوی از خانواده اسمارت آپ شد

بعد از کرفس و گهواره، دکتر ساینا سومین استارتاپ سلامت دیجیتال اسمارت‌آپ است.

لیمو HR

دکتر ساینا پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین است که با هدف تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی و با هدف کمک به رفع این دغدغه ایجاد شده است. این استارتاپ با عقد قرارداد با اسمارت آپ ونچرز رسما به پورتفولیو این صندوق سرمایه گذاری پیوست و عضوی از خانواده اسمارت آپ شد.

به گفته مهدی خدادادی بنیان‌گذار استارتاپ دکتر ساینا، این استارتاپ براساس دغدغه شخصی خود او شکل گرفته است. خدادای از تجربه تلخ کودکی و عارضه‌ای که برای چشمش ایجاد شده یاد می‌کند که او را درست در سنی که کودک باید مشغول بازی باشد گرفتار بیمارستان و مطب پزشکان کرده بود و باعث شده که او از خاطرات کودکی، سختی ساعت‌ها نشستن روی صندلی مطب‌ها برای ویزیت شدن را به خوبی به خاطر داشته باشد. این دغدغه از کودکی همراه خدادادی ماند و باعث شکل‌گیری استارتاپ دکتر ساینا شد.

اپلیکیشن دکتر ساینا از اواسط سال ۹۵ به طور آزمایشی آغاز به کار کرد. آغاز به کار رسمی این اپلیکیشن مهرماه ۹۶ در حوزه ارائه خدمات پزشکی بود. از خدماتی که دکتر ساینا به کاربران خود ارائه می‌کند می‌توان به مشاوره آنلاین پزشکی به صورت چت و تلفنی، نوبت دهی آنلاین پزشکان و مراکز درمانی و جمع‌آوری و عرضه محتوای حوزه سلامت اعم از داروها، مراکز درمان و بیماری‌ها اشاره کرد.

دکتر ساینا پیش از این نیز در اواخر سال ۹۶ موفق شده بود از صندوق فناوری‌های نوین جذب سرمایه داشته باشد. جذب سرمایه اولیه دکتر ساینا باعث شد به درآمد بیست برابری دست پیدا کند. در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ پزشک در قالب مطب و یا مراکز درمانی با استفاده از خدمات دکتر ساینا برای بیماران خود امکان نوبت‌دهی آنلاین را فراهم کرده‌اند و بیش از هشتاد هزار نفر به صورت روزانه از خدمات این استارتاپ استفاده می‌کنند.

دکتر ساینا در ادامه فعالیت‌های سرمایه گذاری در حوزه سلامت اسمارت آپ به پورتفولیوی آن اضافه شد. لازم به ذکر است اسمارت‌آپ پیش از این نیز در استارتاپ های حوزه سلامت دیجیتال نظیر کرفس و گهواره سرمایه گذاری و آن‌ها را در پورتفو خود جا داده بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
شنبه پرس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *