اخبار استارتاپی

افتتاح کلینیک نفس تا پایان هفته آینده

پنج بیمارستان مرجع لرستان به کمک کمپین نفس تجهیز می شوند

لیمو HR

علیرضا ناظم الرعایا، مدیر کارگروه فنی مهندسی و اجرای کمپین نفس گفت: ساخت سازه کلینیک تخصصی نفس از امروز ۲۳ اسفند ماه آغاز شده و تا ظهر اسکلت و دیوارهای داخلی آن به اتمام رسیده است. نیروهای ما سه شیفت در حال فعالیت هستند و تا پایان هفته آینده یعنی ۲۸ اسفند ماه پروژه به اتمام می‌رسد.

این پروژه که با همکاری بیمارستان ابن‌سینا آغاز شده، توسط شرکت مهندسین مشاور سده ایده پردازی و طراحی شده که اکنون نظارت پروژه آن نیز به عهده همین شرکت است.

لازم به ذکر است، به درخواست شرکت سده، پیمانکاران این شرکت به یاری پروژه آمده اند که از جمله آنها می توان به شرکت‌های راک، بتیس، گرین، حافظ، راسل و KWC اشاره کرد. این شرکت ها با تهیه سرامیک، درهای اتوماتیک، دوربین مداربسته، شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی، سیستم های تهویه و … در پیش برد پروژه کمپین نفس را همراهی کرده اند.

احسان ناصر، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان نیز در راستای این خبر اعلام کرد: اتاق بازرگانی لرستان پس از تشکیل کمپین نفس با پیوستن به آن اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز در زمینه شیوع ویروس کوئید ۱۹ کرد و محصولات غربالگری از جمله تب‌سنج، ماسک و … را در میان سمن‌هایی که در مناطق محروم استان قرار دارند، توزیع کرد.

پس از این با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که استان لرستان از لحاظ شرایط بیمارستانی بسیار ضعیف است و امروز اولین محموله‌های خود؛ اعم از ۱۰۰۰ عدد ماسک N95 و ۳۰۰۰ عدد ماسک سه لایه، ۲۵۰۰ عدد لباس ایزوله کادر درمان و ۵ عدد تب‌سنج را به بیمارستان امام خمینی الشتر که کانون بیماران کوئید ۱۹ در این استان است، ارسال کردیم. همچنین در حال تهیه تجهیزات بیمارستانی از جمله ونتیلاتور، اُکسیمتر، لباس ایزوله و … برای پنج بیمارستان اصلی استان لرستان هستیم.

امروز مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز از سوی اتاق لرستان برای همراهی با کمپین نفس واریز شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *