اخبار استارتاپی

کرونا زمان پیش ثبت نام الکامپ بیست و ششم را به تاخیر انداخت

پیش ثبت نام بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به دلیل شرایط پیش آمده از شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

سازمان نصر کشور در اطلاعیه شماره ۳ الکامپ ۱۳۹۹، از به تعویق افتادن پیش ثبت نام این نمایشگاه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است که: «به اطلاع همه شرکت ها و علاقمندان حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک می رساند، با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور عزیزمان به علت شیوع کرونا ویروس، پیش ثبت نام این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تاخیر می افتد.»

پیش از این قرار بود پیش ثبت نام الکامپ ۲۶ از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا سی و یکم اردیبهشت ادامه پیدا کند. کمیته اجرایی برگزاری الکامپ اعلام کرده که با فراهم شدن شرایط، تاریخ های جدید پیش ثبت نام الکامپ را اطلاع رسانی خواهد کرد.

پیش از این اعلام شده بود که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای توسعه حضور بازیگران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ سال ۱۳۹۹ قصد دارد امکان حضور فریلنسرها را فراهم کند.

قرار بود بیست و ششمین دوره الکامپ از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۹ با شعار «آینده بهتر» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *