اخبار استارتاپی

ارائه کتاب کودک رایگان «داستان من» برای مبارزه با کرونا

استارتاپ داستان من زمینه‌ای را فراهم کرده تا کودکان بتوانند در قالب نوشتن داستانی آموزش‌های بهداشتی را به همسالان خود ارائه دهند.

شیوع کرونا در کشور حالا نزدیک به ۶۰ روز است که بخش های مختلف را درگیر کرده است. گسترده شدن پخش این ویروس آسیب های جانی و مالی گوناگونی را به انسان ها و کسب و کارشان به دنبال داشته است؛ اما در این بین شاید یکی از جدی ترین آسیب های این ویروس به کودکان باشد، گروهی که به دلیل طولانی‌تر شدن دوران قرنطینه و تعطیلی مهدکودک ها و مدارس تمام زمان خود را باید در خانه بگذرانند و از مسائل آموزشی دور مانده اند.

توجه به این گروه و ارائه آموزش های بهداشتی به آنها بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود، به همین بهانه نیز استارتاپ داستان من، که داستان‌های اختصاصی کودکان را تولید می‌کند، کتابی ویژه برای آموزش به آنها در این زمان بحرانی طراحی کرده است.

این کتاب که با عنوان داستان نقشه‌های کودک شما برای شکست کرونا به صورت رایگان از طریق پلتفرم داستان من قابل دسترس است و می‌کوشد آموزش های بهداشتی لازم را در قالب شعر در اختیار کودکان بگذارد. در این کتاب داستان اختصاصی،‌ کودک شما در نقش یک قهرمان به سایرین می‌آموزد چطور با رعایت نکات بهداشتی از خود در مقابل ویروس کرونا محافظت کنند و ویروس کرونا را شکست دهند.

همچنین به واسطه همین داستان کودک می‌آموزد چطور از این ویروس نترسد و با رعایت نکات بهداشتی با آن مقابله کند. این کتاب برای رعایت نکات بهداشتی به صورت نسخه الکترونیکی و رایگان در اختیار خانواده‌ها برای آموزش کودکان شان قرار گرفته است. تاکنون و از دو روز گذشته که کتاب داستان نقشه‌های کودک شما برای شکست کرونا در دسترس خانواده‌ها قرار گرفته بیش از ۱۰ هزار نفر این نسخه ویژه و رایگان کتاب داستان من را دریافت کرده‌اند. این کتاب که برای کودکان تا ۱۰ سال مناسب است را می‌توانید از طریق پیامک عدد ۵ به شماره ۲۰۰۰۱۶۵ دریافت کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *