اخبار استارتاپی

ارائه وام ۲ میلیون تومانی اسنپ به ۵ هزار راننده خود

مدیرعامل تاکسی اینترنتی اسنپ شب گذشته در توییت از پرداخت وام ۲ میلیون تومانی با بهره صفر درصد به ۵ هزار راننده این شرکت خبر داد.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل تاکسی اینترنتی اسنپ درباره هدف از تخصیص این وام حمایتی گفت: «بدون شک پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری یکی از اصلی ترین راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کروناست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از رانندگان فعال خود که این روزها معیشتشان به واسطه فعالیت کمتر آسیب دیده است، حمایت کنیم.»

وام ۵ میلیون تومانی برای حمایت از رانندگان مبتلا به کرونا

مدیرعامل اسنپ، تخصیص وام قرض‌الحسنه را قدم اول این سامانه در حمایت از همراهان همیشگی‌اش می‌داند و عنوان می‌کند که به زودی جزئیات طرح حمایتی در قالب وام ۵ میلیون تومانی ویژه رانندگانی که در مسیر خدمت‌رسانی خود به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند نیز اعلام می‌شود.

این طرح به نحوی خواهد بود که افراد بتوانند بدون دغدغه مالی دوران نقاهت خود را سپری و هزینه‌های جاری‌شان را در دوران قرنطینه تامین کنند. رانندگان اسنپ می‌توانند از طریق باشگاه رانندگان اسنپ جزئیات این دو وام را پیگیری کنند.

جزئیات وام ۲ میلیون تومانی اسنپ ویژه رانندگان فعال

طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، وام ۲ میلیون تومانی این سامانه برای حمایت از رانندگان فعالش با اقساط ۱۰ ماهه خواهد بود. برای تسهیل دریافت این وام شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته و متقاضیان بدون نیاز به ضامن می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

ملاک انتخاب افراد برای دریافت این وام میزان فعالیت آنها در ۶ماه گذشته خواهد بود و ۵ هزار نفر واجدین شرایط از بین رانندگان فعال این ناوگان انتخاب می‌شوند. همچنین به منظور به حداقل‌ رساندن رفت‌وآمدها برای اخذ این وام سازوکار ویژه‌ای در نظر بگیرد که جزئیات آن از طریق باشگاه رانندگان اسنپ اطلاع‌رسانی می‌شود.

از زمان شیوع کرونا در ایران، ضررهای قابل توجهی به استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین ایرانی وارد شده و برخی از کسب و‌ کارها به دلیل کاهش قابل توجه مشتریان و درآمد مجبور به تعدیل نیرو و حتی متوقف کردن فعالیت‌هایشان شدند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
آی تی ایران
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. این خبر واقعی است ؟ چند راننده چنین وامی را دریافت کرده اند ؟ لطفا با تحقیق خبر را منتشر کنید.

  2. سلام ،اقا من الان ۲میلیون وام میخوام ماشینم خراب شد و بعدم که کرونا اومد خب من تا کی بیکار وایسم اگه کرونا نیومده بود صدباره درس کرده بودم علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *