اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

دیجی زرگر به پرتفولیو اسمارت آپ پیوست

سرمایه گذاری اسمارت آپ ونچرز در دیجی زرگر، ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور

دیجی زرگر ، ویترین جامع طلا و جواهر ایران و پلتفرم اتصال فروشندگان طلا و جواهر به خریداران آنلاین این محصولات است. این استارتاپ طی قراردادی رسما به پورتفولیو اسمارت آپ پیوست. سرمایه گذاری بر روی این استارتاپ مستقر در اصفهان، طی همکاری بین اسمارت‌آپ ونچرز و شتابدهنده اکسل صورت گرفته است و سومین سرمایه گذاری اسمارت آپ بر روی استارتاپ های خارج از تهران است. اسمارت آپ پیش از نیز “کمدا” و “سلام ساختمان” را از اکوسیستم استارتاپی شیراز و مشهد در پورتفو خود جای داده بود.

از خدمات دیجی زرگر می‌توان به ارئه محصولات طلا و جواهر تولید کنندگان کشور، به صورت آماده و به صورت ساخت سفارشی مطابق نظر مشتری و خدمات مشاوره ی تخصصی به صورت آنلاین و تلفنی اشاره کرد. علاوه بر این، دیجی زرگر کلیه محصولات خود را از نظر اصالت و عیار ضمانت میکند و امکاناتی همچون تعویض کالا، پرداخت در محل و خرید حضوری، بسته به شرایط فروش هر کالا را نیز دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پارسا خو مدیرعامل و هم بنیان‌گذار دیجی زرگر در باره این جذب سرمایه می‌گوید: “دیدگاه ما در دیجی زرگر همواره رشد ارگانیک بوده و برای تامین مالی هم نگاه بوت استرپ داشتیم با این حال به علت مزایای جذب سرمایه گذار هوشمند همواره نیم نگاهی هم به این مساله داشتیم و طی سال ۹۸ با چندین سرمایه گذار صحبت کردیم؛ هم از جنس سرمایه گذاران واقعی اکوسیستم استارتاپی کشور و هم از جنس سرمایه گذارنماهایی که در این اکوسیستم وجود دارند و خوشبختانه نهایتا توانستیم با اسمارت‌آپ که از خوشنام ترین سرمایه‌گذارانی بود که در این اکوسیستم می‌شناختیم به توافق برسیم.“

پارساخو همچنین افزود: ” قطعا آغاز همکاری با اسمارت‌آپ و ورود تجربه و دانش فنی توسعه و رشد کسب و کار موجود در این مجموعه و به دنبال آن امکان استفاده از تجربیات موفق چندیدن استارتاپ دیگر، می‌تواند سرعت رشد دیجی زرگر در این راه پر فراز و نشیب را دوچندان کند.”

این استارتاپ در برنامه های آتی خود مواردی چون تکمیل پلتفرم آنلاین و ایجاد امکان فروش تمامی محصولات و ابزارهای ساخت طلا و همچنین طراحی اپلیکیشن مختص به تامین کنندگان جهت تسهیل ورود به عرصه فروش آنلاین محصولات را جا داده است و همچنین امید است با جذب سرمایه و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شد طی دو سال آتی به بیشترین حجم فروش آنلاین طلا و جواهر در کشور دست پیدا کنید. این استارتاپ در حال حاضر به تهران و اصفهان خدمت دهی می‌کند و گسترش فعالیت به سراسر کشور را در برنامه‌های آتی خود قرار داده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
شنبه پرس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *