اخبار استارتاپی

انتشار اطلاعیه آغاز ثبت نام مسابقه ملی راهینو

گروه ره نشان با همکاری بنیاد ملی نخبگان اولین دوره مسابقه ملی راهینو را با هدف آشناسازی دانشجویان با چالش‌های واقعی شرکت‌های صنعتی و فناور برگزار می‌کند.

گروه ره نشان با همکاری بنیاد ملی نخبگان اولین دوره مسابقه ملی راهینو را با هدف آشناسازی دانشجویان با چالش های واقعی شرکت های صنعتی و فناور برگزار می کند.

در اولین دوره، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های فنی و مهندسی در قالب ۱۵ پروژه تعریف شده توسط ۱۳ شرکت،به رقابت خواهند پرداخت. شرکت کنندگان پس از پایان مهلت ثبت نام، به مدت ۴۰ روز فرصت دارند تا با کمک راهبری تخصصی شرکت ها و نیز کارگاه های آموزشی به انجام پروژه های تعریف شده بپردازند.

این دوره به صورت کاملاً مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد که این موضوع فرصت حضور همه علاقه‌مندان در سراسر کشور برای حضور در این مسابقه را ممکن ساخته است.

تسهیلات اعطایی به برگزیدگان:

اعطای امتیاز تا سقف ۱۰۰ امتیاز از طرف بنیاد ملی نخبگان برای بهره‌مندی از تسهیلات بنیاد

  • امکان جذب در شرکت‌های همکار راهینو
  • اعطای مبلغ ۴۵ میلیون تومان جایزه

ضمناً دانشجویانی که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از حمایت بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند هستند برای شرکت در این مسابقه می توانند با استفاده از کد تخفیف NOKHBEH100 از ۱۰۰ درصد تخفیف مخصوص دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند تا روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، به پایگاه اینترنتی ره نشان به این نشانی و یا صفحه اطلاع‌رسانی این مسابقه در شبکه های اجتماعی به آدرس rahneshan_ir@ مراجعه کنند. تاریخ تعیین شده صرفاً برای استعدادهای برتر بوده و ثبت‌نام برای این افراد تا ۸ اردیبهشت ماه بلامانع است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیادملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *