اخبار استارتاپی

برگزاری ۴ رویداد در راستای ارائه خدمات آموزشی به کسب و کارها

دبیرخانه نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، اقدام به انعقاد تفاهم نامه و شروع همکاری با مجموعه مشاوره مدیریت ایلیا نمود.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، با همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۰ به منظور تبادل فناوری و توسعه روابط بین المللی در حوزه فناوری های پیشرفته، فعالیت خود را شروع کرد.

اکنون و پس از ۸ دوره برگزاری موفق این نمایشگاه، رویداد اینوتکس به محلی برای گردهمایی تمامی اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده است. به گونه ای که در سال گذشته، بیش از ۴۰۰ شرکت و استارتاپ در این رویداد حضور داشته و محصولات و خدمات آن ها مورد توجه بیش از ۱۷۰۰۰ بازدیدکننده از این رویداد واقع شد.

به طور کلی سه هدف اصلی این نمایشگاه عبارتند از :

  1. توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری؛
  2.  جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها و معرفی فرصت های نوین سرمایه گذاری،
  3. و همچنین شبکه سازی بین¬المللی و تولید محتوای ناب آموزشی.
    که برای دست یابی به این اهداف، رویدادها و بخش های جانبی مختلفی طراحی شده و هرساله برگزار می شود.

در این خصوص و به منظور افزایش شبکه سازی بین المللی و تولید محتوای ناب آموزشی، دبیرخانه این نمایشگاه، امروز اقدام به انعقاد تفاهم نامه و شروع همکاری با مجموعه مشاوره مدیریت ایلیا، به منظور تاسیس آکادمی مشترک در راستای ارائه خدمات آموزشی به کسب و کارها و علاقه مندان به حوزه کارآفرینی نمود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و خطرات ناشی از آن، برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین نیز مد نظر بوده و بدین ترتیب در ادامه شاهد حضور مدرسان تراز اول بین المللی در این آکادمی خواهیم بود.

در حال حاضر امکان تهیه بلیت برای دوره های تیر ماه با بلیت های عادی و زود هنگام وجود دارد. علاقه مندان به منظور کسب اطلاع از تقویم آموزشی این آکادمی و ثبت نام به منظور حضور در این دوره ها می توانند به صفحه اینوتکس در ایوند به این نشانی مراجعه نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *