اخبار استارتاپی

همراهانه ؛ کمک‌های داوطلبانه اهالی نوآوری در عصر همراهی

رویداد همراهانه عصر 19 تیر ماه بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

لیمو HR

رویداد همراهانه به همت پارک علم و فناوری خراسان، شتاب دهنده کسب و کار فردوسی، شتاب دهنده تریگ آپ و همراهی برخی از مجموعه های اثرگذار در اکوسیستم نوآوری خراسان رضوی، عصر ۱۹ تیر ماه بصورت آنلاین برگزار می‌شود. هدف از این رویداد، کمک به حل مشکلات مجموعه‌های نوآور و همراهی داوطلبانه آنان در مسیر رشد است.

این رویداد که بصورت فصلی برگزار خواهد شد، از دو بخش تشکیل شده است:

  1. میز مشاوره

    جایی که استارتاپ‌ها و مجموعه‌های نوآور، مشاوره مورد نظر خود را از مشاوری خبره دریافت می‌کنند. این مشاوران از چهره‌های اکوسیستم نوآوری در استان یا کشورند که در یکی از حوزه‌های کسب‌وکار، از قبیل حقوقی، بیمه، مالی، توسعه کسب و کار، منابع انسانی و… تخصص داشته و اکنون در رویداد همراهانه برآنند تا بصورت کاملاً داوطلبانه، صاحبان کسب‌وکارهای نوآور را در حل مشکلات فعلی و انتخاب مسیر مطلوب، راهنمایی کنند.

  2. میز خدمت

    جایی که استارتاپ‌های رشدیافته و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمت، خدمات خود را با تخفیفات قابل‌توجه به شرکت‌کنندگان رویداد ارائه می‌کنند تا از یک طرف، نیازهای خدماتی استارتاپ‌ها و مجموعه‌های متقاضی مشاوره با کمترین هزینه ممکن برطرف شود و از طرف دیگر، شرکت‌های رشدیافته اکوسیستم نیز بتوانند خدمات خود را به سایر اجزای نوآوری ارائه نمایند.

یکی دیگر از اتفاقات خوب در این رویداد، استفاده از ظرفیت تسهیلگران اکوسیستم نوآوری است؛ بدینصورت که برای هر کسب‌وکار متقاضی مشاوره، تسهیلگری تعریف می‌شود تا علاوه بر درک نیاز واقعی کسب و کار، وی را در انتخاب مشاور مناسب یاری نماید. علاوه بر این، تسهیلگر در روز رویداد، آنان را در مسیر رویداد همراهی می‌نماید و پس از رویداد نیز ارتباط خود را با مشاوره‌گیرنده ادامه خواهد داد تا در صورت نیاز، جلسات دیگری را برای اخذ مشاوره از مشاور تعیین‌شده تنظیم نماید.

برای حضور در رویداد همراهانه، کافی است استارتاپ‌ها و مجموعه‌های نوآور به وب سایت همراهانه به این نشانی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رویداد همراهانه

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *