ایده های استارتاپیمعرفی استارتاپ

سهم تو؛ معامله سهام بر اساس نظر تحلیل­ گران حرفه ­ای

معرفی استارتاپ سهم تو

استارتاپ سهم تو، به عنوان نخستین سامانه هوشمند تحلیل سهام بر پایه سیگنال­های خرید و فروش خبرگان بورسی فعال در شبکه­ های اجتماعی، راه اندازی شده است. سهم تو، پلتفرمی است که توصیه ­شده ترین نمادهای بورسی برای خرید و فروش را بر اساس سیگنال­های تحلیل‌گران حرفه ­ای معرفی می­کند.

همزمان با استقبال گسترده عموم مردم از بازار بورس در سال­ها و خصوصا ماه ­های اخیر، استارتاپ ‌ها هم به این حوزه وارد شده ­اند. زمینه کاری بیشتر استارتاپ­ ها، خدمات معامله و سبدگردانی، مشاوره و آموزش، اطلاع ­رسانی و سیگنال­ دهی است. ورود حجم عظیمی از تازه ­واردان کم تجربه به بورس و سردرگمی آن­ها برای خرید و فروش، می­تواند حوزه سیگنال­ دهی را به بستری امیدوارکننده برای فعالیت استارتاپ­های جدید تبدیل کند. سهم تو تلاشی نوآورانه و دانش بنیان است برای ایجاد بستری مطمئن در زمینه اعلام سیگنا­ل­های خرید و فروش در بورس، با هدف ایجاد تحول در میزان سود سرمایه­ گذاران خرد و کم تجربه.

سهم تو چه نیازی را از سرمایه­ گذاران بازار بورس برطرف می­کند؟

فقط در سه ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار کد بورسی جدید صادر شده که نشان از هجوم مشتاقانه سرمایه ­گذاران جدید به بازار بورس دارد. شتاب مردم برای ورود به بازار سرمایه، فرصت آموزش و کسب تجربه گام به گام را از ایشان گرفته است. در این شرایط که آموزش مناسبی دریافت نمی‌شود، قطعا تحلیل درستی هم در کار نیست.

لذا سرمایه­گذار برای پیدا کردن سهم جذاب و خرید و فروش آن سردرگم خواهد شد، سردرگمی که در حال حاضر هم در میان سرمایه‌گذاران خرد بورس دیده می­شود.اینجاست که مانند عرصه­ های دیگر زندگی امروز، سر و کله شبکه­ های اجتماعی در بازار بورس هم پیدا شده است. تلگرام سردمداری را در دست گرفته و تحلیل­گران با راه­ اندازی کانال­های شخصی خود، شروع به سیگنال­ دهی کرده ­اند.

استقبال سرمایه ­گذاران از این کانال­ها در حدی است که تعدادی از کانال­ها با ارائه خدمات VIP، شروع به دریافت حق عضویت هم کرده ­اند. حالا سرمایه­ گذاران به جز پیدا کردن سهام مناسب برای خرید و فروش، با چالش جدید یافتن کانال و تحلیل­گر معتبر برای یافتن سیگنال هم مواجه شده ­اند! هویت ناشناخته بسیاری از کانال­های سیگنال ­دهی بعضا چند ده هزار عضوی مشکلاتی را به وجود آورده است. مشخص نیست که چه افرادی با چه سابقه و تخصصی و البته با چه اهدافی مشغول تبلیغ سهم­های گوناگون هستند.

استارتاپ سهم تو سعی در رفع این نیاز سرمایه ­گذاران بورسی دارد. سهم تو سیگنال­های خرید و فروش توصیه شده توسط بیش از ۳۵۰ کانال تلگرامی بورسی را به صورت هوشمند مورد بررسی و ارزیابی قرار می­دهد. این استارتاپ از این طریق بهترین نمادهای بورسی برای خرید و فروش و با کیفیت ­ترین کانال­های سیگنال­ دهی و تحلیل­گران تلگرامی را به سرمایه ­گذاران معرفی می­کند.

خروجی سهم تو چیست؟

سامانه هوشمند سهم تو سیگنال­های خرید و فروش توصیه شده توسط بیش از ۳۵۰ کانال تلگرامی بورسی را به طور خودکار ارزیابی می­کند. نتیجه این ارزیابی در گام اول شناسایی نمادهای بورسی دارای بیشترین توصیه خرید و فروش است. با توجه به این که این سیگنال­ها حاصل ارزیابی بیش از ۳۵۰ کانال هستند، می­توان اطمینان خوبی از اعتبار و بازدهی آنان داشت.

نماد های توصیه شده بورسی

در گام دوم صحت و بازدهی سیگنال­های منتشر شده توسط هر کانال ارزیابی می­شوند. بدین ترتیب که سیگنال­های اعلام شده توسط هر کانال یا تحلیل­گر با میزان صعود و سقوط آن سهم در مدت زمان یک ماه پس از اعلام سیگنال، مقایسه می­شود. از این طریق میزان کیفیت و بازدهی تحلیل­های کانال مربوطه مشخص شده در سامانه سهم تو امتیاز می­گیرد. نوآوری دیگر سامانه سهم تو این است که بررسی کانال­ها را به صورت روزانه و متناسب با زمان و تاریخ انجام می­دهد. بدین ترتیب کانال­هایی که برای اولین بار یک سیگنال را اعلام کرده­اند مشخص شده و تا حدودی تحلیل­گران و کانال­های کپی کننده هم شناسایی می­شوند.

سهم تو چه خدماتی را ارائه می­دهد؟

خدمات ارائه شده توسط سامانه هوشمند سهم تو، در دو زمینه سهم­ ها و کانال­ها دسته ­بندی می­شود. در هر دو زمینه می­توان اطلاعاتی مفید و کاربردی به دست آورد که می­تواند به سرمایه­ گذاران برای فعالیت در بازار سرمایه کمک شایانی بکند.

الف) خدمات سهم تو، در زمینه سهام

  1. معرفی توصیه شده ترین سهم ها برای خرید و فروش + کانال های سیگنال دهنده آن ها
  2. تعداد سیگنال های خرید و فروش اعلام شده برای هر سهم + کانال های سیگنال دهنده آن
  3. ریز اطلاعات هر سهم شامل قیمت اولین و آخرین، قیمت پایانی، حجم و ارزش معاملات، خرید حقیقی و حقوقی و بسیاری از اطلاعات ارزشمند دیگر
  4. بازدهی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه هر سهم
  5. خلاصه تحلیل تکنیکال هر سهم

ب) خدمات سهم تو، در زمینه کانال های بورسی تلگرام

  1. امتیاز تحلیل گر، اختصاص یافته توسط سامانه هوشمند سهم تو
  2. رتبه تحلیل گر و کانال در میان سایر تحلیل گران و کانال ها
  3. سهم های توصیه شده برای خرید و فروش توسط هر کانال
  4. درصد پیش بینی موفق کانال و میزان بازدهی ماهانه
  5. تعداد اعضای کانال، میانگین پست و میانگین تعداد بازدید هر پست

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۷ Average: ۴.۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. فکر بسیار خوبی است ولی دسترسی به این آپ چگونه است؟ آِا تولید شده است این نرم افزار؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *