اخبار استارتاپی

«همراهانه»؛ کمک های داوطلبانه اهالی نوآوری در عصر همراهی

رویداد «همراهانه» با هدف حل مشکلات استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور، عصر 26 تیر ماه برگزار شد.

رویداد « همراهانه » که در قالب مسئولیت‌ اجتماعی بازیگران زیست بوم نوآوری طراحی شده است، با استقبال اهالی نوآوری در سراسر کشور روبرو شد. پیشتر، با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تیم برگزاری رویداد تصمیم گرفت تا جلسات مشاوره را در فضای آنلاین برگزار کند؛ تصمیمی که ۱۰۰ درخواست مشاوره از ۱۱ استان کشور را روانه دبیرخانه رویداد کرد.

همراهانه از دو بخش «میز مشاوره» و «میز خدمت» تشکیل شده تا کسب و کارها را در حل مشکلاتشان راهنمایی نماید. در اولین نوبت همراهانه، ۱۹ مشاور شناخته‌شده کشور حضور داشتند که به ۵۰ کسب و کار پذیرش‌شده در این بخش، مشاوره دادند؛ حوزه‌های مشاوره ابعاد مختلف کسب و کار را در برمی‌گرفت؛ از قبیل ارزیابی ایده، طراحی مدل و مدیریت کسب و کار، جذب سرمایه و تامین مالی، قیمت گذاری، فروش و مدل های درآمدی و… .

در میز خدمت نیز خدماتی معادل ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در انتظار شرکت‌کنندگان رویداد بود تا نیازهای آنان را بصورت داوطلبانه و کاملاً رایگان برآورده سازد. مسیریاب نشان، مشهد هاست، سامانه حقوقی دادپرداز، رشدانا، ویدابیا، فناپ، نرم‌افزاری آموت، پنکیک و پادیوم خدمت‌دهندگان اولین همراهانه بودند و خدمات متنوعی از قبیل خدمات حقوقی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و… را به شرکت‌کنندگان ارائه نمودند.

به جهت برگزاری شایسته همراهانه، برندهای مطرحی نظیر آخرین خبر، راه پرداخت، اسکای‌روم، اکوموتیو، همفکر مشهد، رشدانا و آی‌چیزها نیز در جمع حامیان رویداد به چشم می‌خوردند.

یکی از ویژگی‌های ممتاز همراهانه، بهره‌گیری از تسهیلگران است؛ چهره‌های فعال اکوسیستم نوآوری که تیم برگزاری رویداد را در فرآیند ارزیابی، انتخاب مشاور و خدمت متناسب و همچنین، حفظ ارتباط رویداد با شرکت‌کنندگان همراهی می‌کنند. در اولین نوبت از همراهانه، ۱۶ تسهیلگر از سه استان کشور مشارکت داشتند.

گفتنی است رویداد «همراهانه» به همت پارک علم و فناوری خراسان، شتاب دهنده کسب و کار فردوسی، شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و همراهی برخی از مجموعه‌های اثرگذار در اکوسیستم نوآوری طراحی شده است. دومین نوبت از رویداد همراهانه، ۲۶ شهریور ماه برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است به این سایت مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *