اخبار استارتاپی

اولین جلسه هماهنگی همکاران اینوتکس ۲۰۲۰ برگزار شد

نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 3 ماه زودتر از شروع آن، خبر تعلیق آن منتشر گردید.

همزمان با اوج گیری بحران کرونا در جهان، بسیاری از نمایشگاه های مطرح لغو و یا به تعویق افتادند، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری هم از این قاعده مستثنی نبود و ۳ ماه زودتر از شروع آن، خبر تعلیق آن منتشر گردید. پس از بررسی ابعاد مختلف موضوع، سرانجام دست اندر کاران این نمایشگاه تصمیم به برگزاری آنلاین آن گرفتند. بدین ترتیب اینوتکس ۲۰۲۰ اولین نمایشگاه مجازی کشور پس از اوج گیری کرونا در ایران لقب گرفت.

در این دوره نیز تمامی بخش های نمایشگاه که قبلا به صورت حضوری برگزار شده بود، قرار است به صورت مجازی به ارائه خدمت بپردازند. با توجه به این موضوع که تمامی مجریان بخش های مختلف نمایشگاه، در مدت زمان برگزاری نمایشگاه در پارک پردیس حضور دارند، این جلسه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید تا هماهنگی بین بخش های مختلف شکل بگیرد و در طول نمایشگاه شاهد کمترین مشکل در برگزاری نمایشگاه باشیم.

یکی از مزایای نمایشگاه مجازی محدود نبودن آن به یک موقعیت جغرافیایی محدود است و همه افراد می توانند از هر کجا در آن حضور پیدا کنند. این موضوع باعث شد تا امکان بهره بردن از سخنرانان مطرح خارج از کشور در این نمایشگاه فراهم شود. بخش های مختلف نمایشگاه امسال شامل غرفه های مجازی، استیج، کوآپ، کافه سرمایه، پاویون مشاوران، فینال اینوتکس پیچ، اینوجوان، هاب رسانه و اینوتکس گیم می باشد. همچنین این بار استیج اینوتکس به صورت نیمه حضوری، با ظرفیت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *