اخبار استارتاپی

سیزدهمین فراخوان عضویت مرکز رشد فناوری نخبگان

سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، از 7 مرداد آغاز شده و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «برق و تجهیزات الکترونیکی»، «نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «فناوری‌های دیجیتال و IT » و «انرژی‌های تجدید پذیر» می‌توانند در سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت کنند.
علاقه‌مندان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری لازم است تا ۲۴ مردادماه با مراجعه به این فرم، درخواست عضویت را دریافت و پس از تکمیل، آن به یکی از دو نشانی الکترونیکی info@techelite.ir و یا apply@techelite.ir ارسال کنند.
مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز شده و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، ادامه داده می‌شود. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار شده تا طرح‌ها از جنبه‌های فنی و تجاری مورد بررسی قرار گیرند. در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت ۱۲ هفته در فضای کاری اشتراکی، به صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا گرفته و در پایان این دوره از طرح خود دفاع می‌کنند. در صورت تائید طرح، تیم‌ها به عنوان عضو پیش رشد، پذیرش می‌شوند.
«فرصت مناسب برای کسب و کارهای نوپای نوآورانه برای استقرار در بزرگترین پارک فناوری کشور»، «استفاده از خدمات متنوع تجاری‌سازی و کسب و کار»، «همجواری با بیش از۴۲۰۰ نیروی متخصص و ۲۵۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان»، «اسقرار در فضای کاری اشتراکی»، «شناخت بازار هدف»، «استفاده از منتورهای مرکز»، «اطلاع‌رسانی و شبکه سازی» و «آموزش و توسعه مهارت‌های فردی و تیمی» از مزایای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان هستند.
گفتنی است مرکز رشد فناوری نخبگان با «داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی)»، «ارائه امکانات وخدمات پشتیبانی»، «هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو» و همچنین «ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار»، روند تجاری‌سازی طرح‌ها را تسریع می‌کند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۲۲۷ (آقای مهندس سیری) تماس حاصل کنند.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *