اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

اینوتکس نهم؛ آنلاین و پر جنب و جوش

نمایشگاه اینوتکس 2020 دومین روز خود را با آمار قابل توجهی از حیث مخاطبان آنلاین پشت سر گذاشت.

لیمو HR

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که توانسته است آمار قابل توجهی را از حیث مخاطبان آنلاین به ثبت برساند. بیش از ۱۰.۰۰۰ نفر افتتاحیه نمایشگاه را که به صورت آنلاین پخش می شد مشاهده کردند. همچنین تعداد بازدید کنندگانی که بلیط اینوتکس آنلاین را تهیه کردند از مرز ۲۷۰۰ نفر فراتر رفت. در نمایشگاه این دوره بیش از ۳۵۰ غرفه دار ثبت نام کرده اند و تا پایان روز دوم بیش از ۴۰۰۰ ارتباط بین غرفه داران و بازدیدکنندگان شکل گرفته است.

نمایشگاه اینوتکس 2020

تا پایان روز دوم اینوتکس بیش از ۴۰ جلسه مشاوره و منتورشیپ در پاویون منتورشیپ برگزار شده است. در بخش کافه سرمایه ۱۷۰ جلسه برای روزهای اول و دوم نمایشگاه برنامه ریزی شده بود که بخشی از این جلسات به سبب مشکلات فنی به روزهای سوم و چهارم نمایشگاه موکول شده است. طبق برنامه ریزی ها تا پایان اینوتکس نهم، در بخش کافه سرمایه بیش از ۳۵۰ جلسه میان سرمایه گذاران و استارتاپ ها برگزار خواهد شد. بخش کوآپ نمایشگاه نیز با هدف برقراری تعامل میان استارتاپ ها و شرکت های بزرگ فعال است و پیش بینی می شود بیش از ۳۰ جلسه از این جنس تا پایان نمایشگاه امسال برگزار شود.

دومین روز نمایشگاه اینوتکس 2020

با توجه به برگزاری آنلاین نمایشگاه، بخش استیج که شامل سخنرانی ها، پنل ها و مناظرات است، بیش ترین مخاطب را در میان بخش های مختلف اینوتکس داشته است. استیج علاوه ایجاد بستر اشتراک گذاری تجربه میان فعالان داخلی، زمینه انتقال دانش و تجربیات بین المللی در حوزه نوآوری و فناوری را فراهم آورده است چنانکه چندین سخنران خارجی هم در جمع سخنرانان استیج اینوتکس حضور داشته اند. از جمله بخش های جذاب استیج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سخنرانی سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس فتا، با موضوع چالش های استارتاپ در زمینه فرآیندهای پدیدآورنده امنیت
  •  سخنرانی علی هزاوه، معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس، با موضوع تعامل موفق بخش خصوصی و دولت
  •  پنل با موضوع فرهنگ استارتاپی و ویژگی های نسل جدید کار
  •  پنل با موضوع بقای استارتاپ ها حین و بعد از کرونا
  •  پنل با موضوع بورس، استارتاپ ها و صنعت
  • مناظره با موضوع اعتماد و حاکمیت
    سخرانی ها، پنل ها و مناظرات در روز سوم اینوتکس هم ادامه دارد و مخاطبان می توانند با مراجعه به وبسایت نمایشگاه از محتوای این برنامه ها بهره مند شوند.

اینوتکس 2020

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *