اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیراخبار سلامتسرمایه گذاری خطرپذیرسلامتکارآفرینی و استارتاپ

جذب سرمایه هوم کا از استارتاپ استودیو هلثیو

هوم کا به پرتفو استارتاپ استودیو هلثیو پیوست.

استارتاپ هوم کا از استارتاپ استودیو هلثیو در مرحله بذری جذب سرمایه کرد. هومکا که فعالیت خود را رسما از اوایل سال ۹۹ آغاز کرده، ارائه دهنده انواع خدمات مراقبتی و درمانی در منزل است. تمرکز هومکا برحوزه سالمند، کودک و درمان بیماران در منزل می‌باشد. بنیانگذاران هوم­کا احمد طاهرخانی و محمد علائی­زاده، از فارغ ­التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف می­باشند که سابقه فعالیتی چندین ساله در اکوسیستم استارتاپی و بازار خدمات را در کارنامه دارند. به گفته احمد طاهرخانی مدیرعامل هوم‌کا: این جذب سرمایه به آن ها کمک می‌کند که خدمات و شبکه پرستاران و درمان گران شان را گسترش داده و مدل کسب و کارشان را ارتقاء دهند.

افرادی که دوران جوانی و شور و اشتیاق نهفته در آن را تجربه می‌کنند، در ادامه زندگی طبیعی خود وارد دوران سالمندی هم می‌شوند. در این دوران که معمولا بعد از ۶۰ سالگی آغاز می‌شود، مشکلات و نیازهایی به‌وجود می‌آید که مختص این دوران است و متاسفانه اغلب خانواده‌ها برنامه‌ای برای آن ندارند یا توجهی به آن نمی‌کنند. از طرفی سن جمعیت سالمندی در کشورها افزایش یافته است و این یعنی مراقبت‌های بیشتری طی سال‌های آتی نیاز خواهد بود. بدین ترتیب، بازار بزرگی برای ارائه خدمات در این حوزه شکل خواهد گرفت.

استارتاپ هوم کا همانطور که از نامش می‌توان حدس زد، با ارائه خدمات متنوع مراقبتی و درمانی در منزل، درنهایت به‌دنبال کسب درصد موردتوجه خود از این بازار است. طاهرخانی در این رابطه بیان می‌کند: هلثیو به‌عنوان یک استارتاپ استودیو تخصصی که در حوزه سلامت فعال است، شبکه و همکاری‌هایی در این حوزه دراختیار دارد که راه ما را برای رسیدن به این مهم هموار می‌کند.

به گفته دکتر بهزاد سیفی مدیرعامل استارتاپ استودیو هلثیو: کسب‌وکارهایی که در تمرکزشان حوزه سالمند، کودک و بیمار است و در این حوزه‌ها خدمات ارائه می‌دهند از پتانسیل رشد بسیار بالایی در آینده‌ای نه چندان دور برخوردارند. ما بعد از بررسی بیش از ۱۰ تیم استارتاپی ارائه دهنده خدمات مراقبتی و درمانی در منزل تصمیم گرفتیم که روی هوم کا سرمایه گذاری کنیم. هوم‌کا علاوه‌بر شناخت خوب از بازار خود، تیمی منسجم و پرانرژی دارد که احتمال موفقیت این استارتاپ را بسیار افزایش می‌دهد.

گفتنی است که هوم کا علاوه‌بر خدمات اصلی خود، در این ایام انواع آزمایش در منزل را هم به لیست خدمات خود اضافه کرده است.

علاوه‌بر هوم کا، اسمارتست، دروا و Ai-med هم از جمله استارتاپ های دیگری هستند که پرتفو استارتاپ استودیو هلثیو را تشکیل می‌دهند. این استارتاپ‌ها در حوزه‌های آزمایش‌های هوشمند در منزل، سلامت زنان و تله‌رادیولوژی فعالند. استارتاپ استودیو هلثیو از اوایل سال ۹۷ کار خود را آغاز کرده و درحال حاضر، درحال تکمیل پرتفو در دور دوم سرمایه گذاری خود می‌باشد.

هوم کا به پرتفو استارتاپ استودیو هلثیو پیوست.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *