رپرتاژ

معرفی هتل انقلاب مشهد

یکی از معروف ترین هتل های مشهد را بشناسید.

مشهد یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران است. سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. به طوری که در زمان های پرتردد، جمعیت مشهد به چند برابر جمعیت فعلی خود می رسد. علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی این شهر، دلیل مهمی که مسافران، جذب این کلان شهر زیبا می شوند، وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در آن است. ازاین رو هتل های نزدیک به حرم از محبوبیت بالاتری میان زائران برخوردار هستند. با توجه به گستردگی مشهد، هتل های زیادی در آن وجود دارند که هنگام رزرو هتل در مشهد از علی بابا باید انتخاب کنید. در ادامه ما قصد داریم یکی از معروف ترین هتل های مشهد یعنی هتل انقلاب را معرفی کنیم. پس اگر شما هم قصد دارید به زودی به شهر مشهد مقدس سفر داشته باشید، این مقاله را دنبال کنید.

هتل انقلاب مشهد

معرفی هتل انقلاب

هتل یک ستاره انقلاب یکی از بهترین هتل‌های نوساز، شیک و مدرن مشهد است. این هتل در آبان ماه سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و کیفیت خوبی را با قیمت مناسبی ارائه می‌کند. این هتل در هشت طبقه، با ۶۰ واحد اقامتی تمیز و بسیار مرتب است. اتاق‌های هتل انقلاب شامل ۳۰ واحد دو تخته، ۲۰ واحد سه‌ تخته و ۱۰ واحد چهار تخته می‌شود. نوردهی خوب، پاکیزگی و نظم اتاق‌ها، از ویژگی‌های اصلی این اتاق‌ها به‌حساب می‌آید که رضایت مهمانان را ‌همراه داشته است. این هتل با توجه به نوع اتاق و زمان سفر شما، قیمت‌های متفاوتی دارد و به‌طورکلی از هر نفر هر شب ۷۰ هزارتومان به‌صورت فول‌برد (همراه با صبحانه، ناهار و شام) شروع خواهد شد. همچنین شما می‌توانید بلیط خود را در زمان‌های خاص که تخفیفات ویژه ارائه می‌شود، تهیه کنید. ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه واحد ۱۲ است. جالب است بدانید هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال، رایگان خواهد بود. هزینه پارکینگ فرودگاه مشهد چقدر است؟

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا هشت، چهارراه دوم، سمت چپ، هتل انقلاب

امکانات هتل انقلاب

همان‌طورکه گفتیم هتل انقلاب علاوه‌بر موقعیت خوب آن، از امکانات بالایی نیز برخوردار است. برای بررسی هتل انقلاب که یکی از محبوب‌ترین هتل های مشهد به‌شمار می‌رود، امکانات هتل و اتاق های هتل را به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم:

  • امکانات هتل: این هتل خدمات زیادی را به‌صورت عمومی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. امکانات اصلی هتل انقلاب عبارت هستند از: صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن ماساژ، نمازخانه، رستوران، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، خدمات برای ناتوانان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت پرسرعت رایگان در لابی. رستوران هتل انقلاب ۸۰ نفر ظرفیت دارد. سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی در محیطی پاکیزه و مرتب، رضایت زیاد مهمانان از این رستوران را ‌همراه داشته است.
  • امکانات اتاق‌های هتل: امکانات اتاق‌های این هتل با توجه به نوع اتاق متفاوت است؛ اما به‌طورکلی همه اتاق‌ها از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار هستند. درادامه بخش اصلی این امکانات را مرور می‌کنیم: سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، بالکن، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، یخچال، تلفن در اتاق، مبلمان و اینترنت پرسرعت رایگان در اتاق.

امکانات هتل انقلاب

موقعیت مکانی هتل

همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب هتل در مشهد موقعیت آن است. هتل انقلاب در کوچه امام رضا هشت قرار دارد. این کوچه حدود ۱۰ درصد از هتل های مشهد را درخود جای می‌دهد و همچنین به‌دلیل نزدیکی به حرم مطهر بسیار شلوغ است. از آنجایی که هتل انقلاب پارکینگ اختصاصی ندارد؛ رفت‌وآمد برای زائرانی که با ماشین شخصی به مشهد سفر می‌کنند، سخت است. بنابراین ترجیحا سفر با قطار، اتوبوس یا هواپیما را در برنامه‌ریزی سفر به مشهد قرار دهید. هتل انقلاب حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا حرم مطهر دارد و به‌دلیل نزدیکی به بازار رضا، باید حدود پنج دقیقه پیاده‌روی تا بازار رضا را پشت‌سر بگذارید. همچنین اگر علاقه‌مند به خرید هستید، می‌توانید بازار کفش‌های ارزان قیمت را در پشت این هتل ببینید. اگر هم تمایل به شرکت در برنامه‌های مذهبی و دینی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مهدیه مشهد که نزدیکی هتل انقلاب قرار دارد، بازدید کنید. فاصله هتل تا اماکن مهم دیگر در مشهد به‌صورت زیر تخمین زده می‌شود:

فاصله تا ورودی باب‌ الجواد هفت دقیقه با ماشین، فاصله تا فرودگاه مشهد ۲۰ دقیقه با ماشین، فاصله تا ایستگاه راه‌‌آهن ۱۰ دقیقه با ماشین، فاصله تا مرکز خرید الماس شرق ۲۷ دقیقه با ماشین، فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی مشهد ۳۳ دقیقه با ماشین و فاصله تا پایانه مسافربری مشهد ۱۲ دقیقه با ماشین است. درباره مسجد گوهرشاد مشهد بیشتر بدانید.

در سفر به مشهد (به‌خصوص سفرهایی با هدف صرفا زیارت)، انتخاب هتل شما اهمیت بسیار بالایی دارد. ترافیک سنگین و ازدحام جمعیت، می‌تواند آسایش و رفاه سفر شما را کاهش دهد. ازاین‌رو، هتل‌های زیادی نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) وجود دارند که از محبوبیت بالایی میان زوار برخوردار هستند. در این مقاله، شما با یکی از بهترین هتل های مشهد ، یعنی هتل انقلاب آشنا شدید و امکانات و ویژگی‌های آن را بررسی کردید. پس پیشنهاد می‌کنیم هنگام رزرو هتل از علی بابا این هتل را نیز برای اقامت درنظر بگیرید. آیا شما تابه‌حال در این هتل اقامت داشته‌اید؟ فراموش نکنید تجربیات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *