رپرتاژ

خرید و فروش با کارشناسی خودرو همراه مکانیک

در شرایط فعلی بهترین راه برای فروش خودرو و خرید خودرو جدید چیست؟ 

لیمو HR

در شرایط فعلی بازار خودرو، نوسانات قیمت روز خودرو و حذف قیمت ها از سایت های معتبر باعث از بین رفتن شفافیت بازار شده است. بی ثبات بودن قیمت‌ روز خودرو این سوال را برای خریدار مطرح می کند که «از کجا معلوم که اگر امروز خودرویی با قیمت بالا بخریم فردا همان خودرو با قیمتی پایین تر به بازار عرضه نشود؟» و یا بالعکس. از دید فروشنده هم این ابهام وجود دارد که «از کجا معلوم اگر با قیمت امروز خودرو را بفروشم اما فردا قیمت آن قدر بالا برود که نتوانم خودروی جدید موردنظرم را بخرم؟»

پس در شرایط فعلی بهترین راه برای فروش خودرو و خرید خودرو جدید چیست؟

خرید و فروش با کارشناسی خودرو همراه مکانیک

یکی از مشتریان ما که از طرح کلید به کلید همراه مکانیک استفاده کرده‌اند، نظر خود در مورد این طرح را این‌گونه با ما به اشتراک گذاشتند:

” اوایل تیر امسال، من یک پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ داشتم که می‌خواستم آن را بفروشم و یک هیوندای توسان یا سانتافه بخرم. اما بعد از کمی تحقیقات متوجه شدم سانتافه خیلی گران شده و با بودجه من جور در نمی‌آید، اما توسان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از ماشین من گران‌تر بود. پولی که من در طول سال جمع کرده بودم، حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود و اگر می‌خواستم توسان بخرم باید ۵۰ میلیون تومان از برادرم قرض می‌کردم. در آن زمان پژو ۲۰۰۸ من حدود ۵۰۰ میلیون و توسان ۲۰۱۵ فول حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود.

حدود ۱۰ روز، هر روز بازار را رصد می‌کردم و قیمت‌های زمین تا آسمان متفاوت می‌شنیدم. بعضی‌ها می‌گفتند صبر کن، به خاطر کرونا قیمت ماشین بالا رفته و به زودی کمتر می‌شود. بعضی دیگر نیز می‌گفتند هر چه بیشتر صبر کنی، قیمت‌ها بالاتر می‌رود. یکی از همکارانم که دید من سخت درگیر فروش ماشینم هستم، شرکت شما را به من معرفی کرد و گفت که قبلا ماشین دنا پلاس خودش را با قیمت خوب و کارشناسی شده از شما خریده و از آن راضی است.

من هم با خودم گفتم که این راه را نیز امتحان کنم، پس وارد سایت همراه مکانیک شدم و درخواست خودم را ثبت کردم. در زمانی که انتخاب کرده بودم، مشاور شرکت با من تماس گرفت و در مورد مراحل بعدی برای من توضیح داد. زمانی را برای مراجعه کارشناس خودرو نیز مشخص کردیم. من به ایشان گفتم که قصد خرید توسان دارم و می‌ترسم اگر الان ماشینم را بفروشم، نتوانم با آن توسان بخرم و اینطوری پژو ۲۰۰۸ خودم را هم از دست داده باشم. “

فروش سفارشی خودرو

خانم مشاور که این صحبت من را شنید، گفت که همین الان برایم یک تقاضای خرید خودرو سفارشی ثبت می‌کند تا همزمان که به دنبال یک خریدار برای پژو ۲۰۰۸ من هستند، یک توسان مناسب و سالم را نیز برایم پیدا کنند. همین اتفاق هم افتاد، ۴ روز بعد برای خودرو من یک خریدار پیدا کردید که آن را پسندید و قرار شد به قیمت ۵۷۴ میلیون تومان ماشینم را بخرد. امروز هم برای بازدید از یک توسان ۲۰۱۵ فول آمده‌ایم که گزارش کامل کارشناسی و ضمانت‌نامه پرداخت خسارت دارد و قرار است آن را به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان بخرم. همه چیز همانطور که می‌خواستم در عرض ۵ روز پیش رفت. “

همراه مکانیک

مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک چیست؟

همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور طرح کلید به کلید را برای جلوگیری از ضرر خریداران و فروشندگان خودرو در بازار پرنوسان این روزها اجرا کرده است.

با فروش خودرو خود از طریق همراه مکانیک:

  • هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.
  • وقت خود را برای پاسخ‌گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.
  • در حداکثر ۷ روز خودرو خود را خواهید فروخت.
  • خودرو شما از نظر فنی و مشخصات توسط کارشناسان خبره کارشناسی شده و بهترین قیمت ممکن روی آن پیشنهاد می‌شود.
  • از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

با خرید خودرو جدید خود از طریق همراه مکانیک:

  • خودروی کارشناسی شده به همراه گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شرکت را خریداری خواهید کرد.
  • فقط هزینه کارشناسی یک خودرو را پرداخت می‌کنید، در صورتی که اگر خودتان می‌خواستید یک خودرو دست دوم بخرید به طور میانگین بین ۳ تا ۵ بار نیاز بود که از خودروهای مختلف بازدید کرده و آن‌ها را برای خرید مطمئن‌ کارشناسی کنید.
  • با فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید در یک روز، از نوسانات بازار در امان خواهید بود.
  • ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.
  • از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

جهت ثبت جداگانه گزارش کارشناسی خودرو می‌توانید به صفحه کارشناسی خودرو همراه مکانیک مراجعه کنید. برای بازدید از نمایشگاه همراه مکانیک هم به این صفحه مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *