رپرتاژ

شهر محتوا، کارشناس SEO و فریلنسر تولید محتوا جذب می کند

استخدام کارشناس SEO در شهر محتوا

لیمو HR

سئو، یکی از مهمترین اجزای بازاریابی درون گرا است و شهر محتوا به عنوان یک آژانس اینباند مارکتینگ، همواره به دنبال تقویت دانش و توانمندی تیم خود در زمینه مشاوره و تدوین استراتژی سئو برای کسب و کارهای ایرانی است. اگر شما هم از علاقه مندان به سئو هستید و مطالعات و تجربیات زیادی در زمینه سئو دارید، سری به این سایت بزنید و برای پیوستن به این تیم، با دوستان و همکاران آینده خود تماس بگیرید.

استخدام فریلنسر تولید محتوا

مشاغل فریلنسری شغل هایی هستند که شخص برای پرداختن به آن‌ها نیازی به حضور در محیط کاری ثابت ندارد و کارها را به صورت پروژه‌ای و از راه دور انجام می دهد. بسیاری فریلنسری را با دورکاری اشتباه می گیرند؛ اما باید بدانید که این دو اندکی با هم تفاوت دارند. دورکاری به مشاغلی می گویند که در آن فرد بصورت رسمی یا قراردادی در استخدام یک شرکت یا اداره است و طبق مفاد قرارداد با ساعت کاری مقرر میزان مشخصی کار را انجام می دهد. در واقع مشاغل دورکاری همان مشاغل کارمندی هستند که بجای دفتر کار در درون خانه یا محیطی بجز اداره انجام می گیرند. اما فریلنسرها جزو کارمندان هیچ مجموعه‌ای به شمار نمی آیند. آن‌ها صرف عقد قراردادی کلی به صورت پروژه‌ای با شرکت‌ها و تیم‌های مختلف کار می کنند و تمام مسئولیت شان در قبال شرکت در محدوده همان پروژه در دست انجام خلاصه می‌شود.

مشاغل فریلنسری

با این تعریف می توان گفت که شغل تولید محتوا ممکن است هم به صورت دورکاری با یک شرکت خاص انجام شود و هم به صورت فریلنسری و برای یک نویسنده محتوا این دو با هم تفاوت چندانی ندارد. آنچه در این میان مهم است، راه آسان و مطمئن درآمدزایی با فراگیری مهارت هایی ساده است که نویسنده محتوا می تواند به آن دست یابد. برخی مزایای شغل‌های فریلنسری عبارتند از:

  • آزادی عمل در نحوه انجام کار
  • آزادی در پوشش شخصی
  • عدم وابستگی کار به محیط و یا فضایی خاص
  • آزادی زمانی برای انجام کار در طول شبانه روز
  • امکان کسب درآمد فراوان و گاهاً نامحدود
  • داشتن حق انتخاب در ایجاد شرایط محیطی (مانند دما، رطوبت، نور و…)
  • محدودیت در مسئولیت
  • و…

هنگامی که شما تحت قرارداد با یک شرکت هستید و چه به صورت حضوری و چه به صوری دورکاری برای آن شرکت کار می کنید، مدیر مجموعه محق است که وظایف بیشتری را به شما محول کند. کسانی که تجربه کار در یک مجموعه را دارند احتمالا این موضوع را به خوبی درک می کنند که به ازای دریافت یک حقوق ثابت، چندین وظیفه را به عهده داشته اند و ملزم به انجام تمام و کمال آن وظایف گردیده اند.

فریلنسر تولید محتوا

در مشاغل فریلنسری شما در هر پروژه طبق توافقاتی که با توجه به جزئیات پروژه با کارفرمای خود داشته اید، تنها وظایفی را به عهده می گیرید که به ازای آن‌ها پول دریافت می کنید و به عنوان مثال صاحب کار نمی تواند بگوید حالا که این پروژه را دست گرفته‌ای کنار کار خود این برگه‌ها را نیز ثبت کن یا نظمی به این بایگانی ببخش یا… و این مزیت بزرگی در دنیای فریلنسری است.

نکاتی برای موفقیت در نویسندگی محتوا

برای موفقیت در شغل نویسندگی محتوا شما باید اصول و نکاتی را رعایت کنید که البته این نکات خارج از چارچوب اصول اصلی تولید محتوا نیست. تاکنون احتمالاً متوجه شده اید که ورود به این شغل کار چندان دشواری نیست و مجموعه‌های پویایی مانند شهر محتوا، با یک آزمون ورودی در صورت داشتن صلاحیت های لازم، با شما همکاری خواهند داشت. اما آنچه یک محتوا نویس آماتور را از یک محتوا نویس حرفه‌ای جدا می کند، رعایت نکاتی است که در ادامه به آن‌ها می پردازیم. برای ستاره شدن در دنیای تولید محتوا این نکات را در نظر داشته باشید:

  • تشنه یادگیری باشید!

اشتیاق شما برای یادگیری مهم‌ترین رمز موفقیت شما در این مسیر است. کسانی که اشتیاقی برای یادگیری چیزهای تازه ندارند، به زودی دچار روزمرگی در این شغل شده و اصلی‌ترین عامل موفقیت یعنی خلاقیت را از دست می دهند. اگر برای یادگیری مشتاق باشید، در این صورت با هر عنوان تازه، به سراغ مطالب و منابع رفته و نه برای نوشتن محتوا، که برای یادگیری کامل موضوع، به مطالعه می پردازید و زمانی که آگاهی شما درباره موضوع به حد قابل قبول رسید، قادر خواهید بود به خلاقانه‌ترین شکل ممکن محتوای خود را تولید نمایید.

  • مبانی بازاریابی محتوایی را بیاموزید!

اشتیاق برای یادگیری باید درباره اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوایی نیز همیشگی باشد. اصول و قواعد نوشتن یک محتوای دیجیتال، با قواعد نوشتن مقاله، نامه اداری، کتاب، مطلب برای مجله و هر نوع نوشتار دیگر تفاوت دارد. دانش علمی و عملی خود را درباره تولید محتوا بالا ببرید و در این کار ممارست و پیوستگی داشته باشید. باور کنید هرچه درباره اصول و قواعد این کار بدانید، باز هم چیزهایی برای یادگیری وجود خواهند داشت. تولید محتوا شغل بسیار گسترده‌ای است که اصول و قواعد آن می توانند در هزاران مقاله نیز بگنجند.

  • اصول سئو را بیاموزید!

یکی از قواعدی که برای تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا نیاز دارید، یادگیری اصول سئو برای تولید محتوا است. سئو مجموعه‌ای از قواعد و الگوریتم هایی است که موتورهای جستجو بر اساس آن صفحات را به ترتیب در اختیار کاربران می گذارند و چیزهایی مانند اصول جایگذاری و استفاده کلمات کلیدی، به کار گیری کلیدواژه های مرتبط، چگونگی فرمت بندی محتوا و… چیزهایی هستند که برای موفقیت در شغل تولید محتوا بسیار حائز اهمیت اند. برای یادگیری اصول سئو، حتماً از منابع معتبر مطالعه کنید و به هر محتوای آموزشی اعتماد نکنید.

  • هر سفارشی را نپذیرید!

خیلی وسوسه انگیز است که هر سفارشی که به شما پیشنهاد می شود را بپذیرید و درآمد آن را کسب کنید. اما یک نویسنده حرفه ای، سعی می کند کیفیت را فدای کمیت نکند. کیفیت بالاتر، خریداران بهتری هم خواهد داشت. سعی کنید در یک یا چند موضوع مشخص، مطالعات بیشتری داشته باشید و مهارت نویسندگی در این موضوعات را در خود تقویت کنید و فقط پیرامون همین موضوعات، تولید محتوا کنید.

  • خلاقانه عمل کنید!

خلاقیت، اصلی‌ترین شرط موفقیت در تولید محتوا است. بدون شک هیچ مشتری یا کارفرمایی نمی خواهد محتوای کسل کننده و یکنواختی در سایت خود بارگذاری کند و احتمال افزایش نرخ جهش خود را بالا ببرد.

شهر محتوا فریلنسر تولید محتوا جذب می کند

برای خلاقانه عمل کردن، اول باید بر موضوع محتوا تسلط کافی داشته باشید و اطلاعات خود را کامل کنید. سپس با استفاده از قوه خلاقیت، به شکلی نو به موضوع بپردازید. برای افزایش قدرت خلاقیت خود می توانید کتاب‌ها و مقالات مرتبط با این موضوع را نیز مطالعه کنید.

  • با استراتژی محتوا آشنا شوید و همگام با آن پیش بروید!

استراتژی محتوایی مجموعه‌ برنامه ریزی‌های یک مجموعه برای چگونگی پیشبرد اهداف خود در بازاریابی محتوایی است. این استراتژی شامل تمام جزئیات محتوا و سیر روایی و لحن بیان محتوا نیز خواهد بود. نویسنده موفق در دنیای تولید محتوا کسی است که بتواند استراتژی‌های خود را برای نوشتن یک محتوا با استراتژی‌های کارفرمای خود تطبیق داده و سپس اقدام به نوشتن محتوا کند. برای این کار باید بتوانید برخی ویژگی‌های مخاطبان احتمالی خود را شناخته و با توجه به سلیقه کاربران و کارفرمای خود محتوا بنویسید.

  • خود را به جای کارفرما و کاربران بگذارید!

یکی از اصول موفقیت در دنیای بازاریابی محتوایی، شناخت پرسونای مخاطب است. این یعنی شناخت هرچه بهتر مخاطب و نیازهای او! یک نویسنده محتوا علاوه بر مخاطبان، باید سلایق و نیازهای کارفرمای خود را نیز به خوبی بشناسد. بهتری راهکار این است که خود را بجای کاربران و کارفرمایان بگذارید و ببینید چه محتوایی می تواند نیازهای شما را به طور کامل تامین کند.

  • از قدرت جادویی کلمات بهره ببرید!

خبر خوب این است که تولید محتوا با کلمات سر و کار دارد خبر بد این است که کلمات چیزی در حدود ۷% از مفاهیم را منتقل می کنند! این موضوع به آن معنا نیست که کلمات از قدرت کافی برخوردار نیستند؛ بلکه به آن معنا است که باید به درستی و هوشمندانه انتخاب شوند. اگر در این زمینه کمی هوشیاری به خرج دهید، در این صورت قدرت جادویی کلمات، به شما کمک خواهند کرد که در تولید محتوا تبدیل به یک ستاره شوید!

استخدام کارشناس محتوا در مجموعه شهر محتوا

اگر شما هم عاشق مطالعه و یادگیری و نوشتن هستید و از این که با تولید محتوا به توسعه کسب و کارهای اینترنتی کمک کنید لذت می برید، شهر محتوا با آغوش باز منتظر شماست. مجموعه شهر محتوا از سراسر ایران، فری لنسر تولید محتوا می پذیرد و این امکان برای همه افراد خلاق و مستعد فراهم است که با شروع کار در این مجموعه، پا به دنیای زیبایی‌های بی پایان تولید محتوا بگذارند و استعدادهای خود را تبدیل به درآمد و موفقیت کنند!

برای شروع همکاری با شهر محتوا، می توانید به صفحه استخدام کارشناس تولید محتوا مراجعه نموده و با پر کردن فرم مشخصات فردی و ارائه رزومه و البته شرکت در یک آزمون کوچک که جهت آشنایی بیشتر با سطح توانایی‌های شما انجام می گیرد، به تیم حرفه‌ای و پر انگیزه شهر محتوا بپیوندید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *