اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

فراخوان جذب ایده برای جشنواره ی ملی استارپوزال

دبیرخانه ی دومین دوره ی جشنواره ی ملی استارپوزال (کارآفرین دانشگاهی) اعلام کرد، فراخوان جذب ایده، طرح و پروپوزال های شما عزیزان از تاریخ 1 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

یکی از نیاز‌های بنیادین هر کشور و جامعه‌ای برای پیشرفت و رشد مطلوب ایجاد زنجیره‌ای محکم میان دانشگاه و صنعت است. جشنواره ملی کارآفرین دانشگاهی پذیرای دو گروه از تیم هـای دانـشگاهی می باشد. تیم هایی متشکل از اسـاتید و دانـشجویان که در حال کار و تحقیق بر یک پایان نامه یا پروپوزال هستند؛ دانشجویان و اساتیدی که در ابتدای تبدیل طرح تحقیقاتی خود به یک طرح فناورانه بوده و در آغاز راه کارآفرینی قرار دارند.

پیش از هر اقدامی لازم است که معضلات، نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا بتوان بهترین برنامه را برای پیشبرد داشت و دید بهتر و گسترده‌تری  نسبت به جریان کارآفرینی پیدا کرد. به همین دلیل در طی برگزاری جشنواره با برگزاری وبینارهای آموزشی متعدد، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره ای با حضور مجرب ترین اساتید و مشاوران در کنار تیم های پذیرفته شده خواهیم بود.

مخاطبان جشنواره استارپوزال از گروه‌های مختلفی اعم از مدیران و راهبران شرکت‌ها، دانشجویان مقاطع تحصیلی متفاوت، افراد خلاق و علاقمند به حوزه کارآفرینی، افراد صاحب ایده، شرکت‌هایی که به دنبال جذب منابع انسانی هستند، سرمایه گذاران در حوزه کارآفرینی و شتابدهنده ها تشکیل شده است.

برای دومین جشنواره ملی کارآفرینی دانشگاهی جوایز ویژه ­ای در نظر گرفته شده. با بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی نسبت به سایر جشنواه های هم­تراز دانشجویی خود منحصر به فرد می باشد.

رویدادملی کارآفرین دانشگاهی حوزه­ های مختلفی را در بر می­گیرد، واجدین شرایط از تمامی دانشگاه ­ها  و در تمامی رشته‌های پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، مالی و صنایع غذایی، آموزشو محیط زیست می­توانند در این جشنواره شرکت کنند.

متقاضیان می توانند، جهت ثبت آثار خود به سایت جشنواره به این نشانی و برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به اینستاگرام جشنواره یا سایر راه های ارتباطی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال ایده­های شما تا ۳۰ شهریور ماه ۹۹ می­باشد.

جذب ایده ی جشنواره ی ملی استارپوزال

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام وققتون بخیر طرح در چه قالبی باید باشد با چه فرمتی؟ فرمت خاص و اولیه ای تو سایت نیست که بتونی طرح هامونو بر اساس اون بنویسیم و ارسال کنیم؟ باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *