رپرتاژ

نحوه ایجاد درآمد از پیج های اینستاگرام

با روش های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید.

لیمو HR

در دنیای تکنولوژی امروز اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود که خیلی از افراد در آن مشغول به فعالیت هستند. به همین علت اینستاگرام به محلی برای کسب درآمد تبدیل شده است. از خانم های خانه دار گرفته تا افراد مشهور همگی مشغول به کسب درآمد از اینستاگرام شده اند. یکی از مزیت های مهم اینستاگرام آن می باشد که هر فردی با هر شرایطی که دارد می تواند برای کسب درآمد خود از آن استفاده نمایید. کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در همه کشورها بسیار زیاد می باشد بنابراین به منبعی بزرگ برای افرادی که قصد درآمد زایی و بازاریابی محصولات خود را دارند تبدیل شده است.

امروزه بسیاری از کاربرانی که کارهای خود را با موبایل انجام می دهند برای رفع نمودن نیازها به سایت های اینترنتی مراجعه نخواهند کرد و بیشتر در شبکه های اجتماعی به دنبال خواسته های خود هستند. البته این جمله به این معنی نمی باشد که وب سایت های اینترنتی به دست فراموشی سپرده شده اند، مقصود این است که افراد جامعه بیشتر تمایل به فعالیت در شبکه های اجتماعی محبوبی مثل اینستاگرام دارند. کسب درآمد از اینستاگرام امروزه در بین تمامی کاربران مورد اهمیت زیادی قرار گرفته به همین علت در این مقاله چگونگی ایجاد درآمد از اینستاگرام را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

همان طور که متوجه شدید درآمد زایی از طریق اینستاگرام در بین تمامی افراد قشر جامعه موضوعی فراگیر شده است. خیلی از افراد هستند که می خواهند از طریق این شبکه اجتماعی محبوب درامد خوبی را به دست آورده اند اما از طرفی هم با روش های کسب درآمد آشنایی ندارند. بسیاری از مخاطبان اینستاگرام برای انجام این کار شروع به ایجاد حساب کاربری می کنند و به سرعت تعداد فالوور های خود را افزایش می دهند، حتی به خرید فالوور اینستاگرام روی می آورند و شروع به تبلیغات در پیج خود می نمایند. البته ناگفته نماند این کار هم روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام است اما در همه شرایط ممکن است نتیجه مطلوبی را ارائه ندهد.

ایجاد برند در اینستاگرام

از روش هایی که به صورت غیر مستقیم از آن می توان مشغول به کسب درآمد شد برند سازی می باشد. بسیاری از افراد که مشغول به انجام کاری هستند با ایجاد برند در شبکه اجتماعی اینستاگرام سعی دارند که کاربران زیادی را با فعالیت خود آشنا کنند و بعد از اینکه تعداد فالوورهای مورد را نظر را به دست آوردند برای محصولات خود مشغول به بازاریابی می شوند. به عنوان مثال می توان گفت افراد زیادی قصد دارند با برند سازی مخاطبان زیادی را به سمینار های عملی خود دعوت نمایند.

در این روش افرادی که قصد درآمد دارند کاربران را از اینستاگرام راهی بستر اصلی فعالیت خود می کنند که ممکن است این کسب و کار را در وب سایت خود انجام دهند و سعی دارند روی فعالیت خود بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را با محصولات آشنا کنند. بدون شک می توان گفت این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام است، چرا که از این طریق می تواند برای کسب و کار خود تعداد مخاطبان زیادتری را به دست آورید؛ بنابراین می توان گفت این روش برای به دست آوردن مخاطبان بسیار مناسب تر از خرید فالوور فیک اینستاگرام می باشد چرا که فالوورهای فیک هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

ایجاد برند در اینستاگرام

فروش مستقیم محصولات و خدمات

از روش های دیگری که بسیاری از افراد از طریق آن مشغول به کسب درآمد هستند فروش محصولات و خدمات است. کسانی که از این روش برای درآمد زایی استفاده می کنند مشغول به ارائه دادن کالاهای فیزیکی و یا دیجیتالی می شوند. به عنوان مثال فروش شماره های رند یا فروش غذاهای خانگی و تورهای مسافرتی و… همگی جز کالاها و خدمات مستقیم به شمار می روند.

فروش غیر مستقیم محصولات و خدمات

علاوه بر فروش مستقیم کالا و خدمات روش دیگری هم وجود دارد که خیلی از افراد برای کسب درآمد از اینستاگرام از آن استفاده می کنند، این روش فروش غیر مستقیم کالاها و خدمات می باشد. بیشتر کسانی که فالوورهای زیادی در پیج خود دارند می توانند از این روش نهایت استفاده را ببرند. همچنین سلبریتی ها و افراد مشهور دارای فالوورهای زیادی در اینستاگرام هستند و از این روش خیلی راحت برای کسب درآمد استفاده می کنند.

در این روش به صورت غیر مستقیم بر روی کالاها و خدمات خود تبلیغ انجام می دهند. به طور کلی در روش فروش غیر مستقیم تبلیغات را با محتوا عجین می کنند که خود نوعی از بازاریابی محتوا به شمار می رود. به عنوان مثال کسانی که کلیپ های خنده دار و طنز آمیز درست می کنند به برند ویژه ای اشاره خواهند کرد، یعنی قصد دارند در محتواهای خنده داری که تولید می کنند برند خاصی را معرفی نمایند در این روش می توانند از بازیگران معرف هم استفاده نمایند.

 به عنوان مثال عکس هایی که هنرپیشه محبوب کشور از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از کسب درآمد اینستاگرام می باشد. البته ناگفته نماند ایجاد درآمد از این طریق نیازمند به دست آوردن فالوورهای زیادی است، بنابراین باید سعی کنید پیج های مختلفی را فالوو نمایید و به تعامل با آن ها به پردازید تا بتوانید فالوورهای زیادی را به دست آورید. به عنوان مثال ربات اینستاگرام فالوجت توانسته است که با ارتباط با فالوور های خود به بیشترین تعداد فالوور ها دست پیدا کند.

هر کسب و کار و فعالیتی در اینترنت برای به دست آوردن سود مناسب نیاز به کاربرانی دارد که علاقه مند به فضای مجازی و بسیاری از کسب و کار ها هستند. مخاطبانی که به فعالیت خاصی علاقه داشته اند و امروزه به دنبال تحقق آرزوی خود می روند؛ بنابراین چه از طریق سایت، چه اینستاگرام و چه دیگر شبکه های اجتماعی زمانی که مشغول به راه اندازی کسب و کار می شوید باید مخاطبانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن سود مناسبی را به دست آورید. در واقع زمانی می توانید در اینستاگرام مشغول به کسب درامد شوید که فالوورهای هدفمندی را داشته باشید.

در ادامه مطالب راه هایی را برای شما بیان خواهیم نمود که علاوه بر اینکه برای شما فالوورهای زیادی به ارمغان می آورد بلکه باعث سود بیشتر شما از فعالیت مورد نظر خواهد شد. همچنین مطالبی که ارائه می شود برای برند سازی و فروش غیر مستقیم کالاها به شما کمک زیادی می کند. این جمله که می گوییم هرچه تعداد فالوورها زیاد باشند سودآوری هم زیاد می باشد همانند این است که می گویند هرچه ترافیک سایت زیاد باشد می توانید مخاطبان زیادی را به کسب و کار خود علاقه مند کند و در نتیجه سود مناسبی را به دست آورید.

فروش غیرمستقیم محصولات و خدمات

۱-از امکانت اینستاگرام غافل نشوید

امروزه در اینستاگرام با توجه به این که امکانات زیادی فراهم شده است به خوبی توانسته از رقیبانی مثل اسنپ چت پیشی بگیرد. با استفاده از امکاناتی که در اینستاگرام وجود دارد هم می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید هم اینکه به درآمد مناسبی از کسب و کار خود دست یابید.

استوری اینستاگرام: از استوری های اینستاگرام می توان برای پیشنهاد های لحظه ای استفاده نمود، همچنین ویژگی منحصر به فردی که در استوری های اینستاگرام وجود دارد این است که می توانید برای هدایت مستقیم کاربران به پیج خود از تگ پروفایل استفاده نمایید. ناگفته نماند در استوری ها می توانید تبلیغات کسب و کار خود را ارائه دهید. به عنوان مثال می توانید آدرس سایت و شماره تلفن فردی که مشغول به کسب درآمد از این شبکه اجتماعی است را قرار دهید. البته برای زیبا تر نشان دادن استوری های خود می توانید از نرم افزارهایی مثل Drool هم استفاده نمایید.

لایو اینستاگرام: از پخش زنده اینستاگرام خیلی از افراد برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند؛ بنابراین به جرات می توان گفت یکی از ویژگی های خوب اینستاگرام لایو می باشد. هنگامی که قصد دارید رو در رو با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید می توانید نتیجه بهتری را هم دریافت نمایید. همچنین اگر موضوع لایو شما جذاب باشد افرادی زیادی به آن می پیوندند و ممکن است همان افراد ترغیب شوند که پیج شما را دنبال کنند. از این طریق می توانید تعداد زیادی فالوور را به دست آورید و دیگر نیازی به استفاده از فالوور فیک اینستاگرام برای افزایش فالوورهای خود ندارید.

از لایو اینستاگرام باید در مورد فعالیت خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از طریق پخش زنده اینستاگرام به عنوان کلاسی برای سوال و جواب دادن در رابطه با کسب و کار استفاده نمایید. همچنین می توانید ایده های جالبی را هم اجرا کنید به این نحو که می توانید کتابی را معرفی نمایید یا اینکه روش انجام دادن کاری را بگویید، همچنین می توانید در مورد موضوع خاصی مشغول به بحث و گفت و گو شوید و از دنبال کنندگان خود بخواهید که در لایو شما شرکت کنند.

 اگر در اجرا کردن لایو خلاق باشید بدون شک مخاطبان شما دوستان خود را هم به لایو شما دعوت می کنند بنابراین ممکن است آن ها هم به دنبال کردن پیج شما ترغیب شوند. از دیگر ویژگی هایی که در لایو اینستاگرام وجود دارد می توان ذخیره کردن لایو را نام برد و در استوری خود به صورت ضبط شده در مدت زمان ۲۴ ساعت آن را نگه دارید تا افرادی که نتوانسته اند لایو شما را ببیند به مشاهده آن بپردازند.

۲- مدت زمان زیادی را به پست های اینستاگرام خود اختصاص دهید

باید از طریق پست ها و محتواهایی که در اینستاگرام خود قرار می دهید اعتماد کاربران را به خود جلب کنید این امری بسیار مهم است چرا که گاهی اوقات از این طریق می توانید بر تعداد فالوورهای خود بیافزایید و آن ها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید. تمام تلاش خود را انجام دهید که عکس یا محتواهای پیج دیگری را در حساب کاربری خود قرار ندهید و برند خود را بر روی عکس قرار دهید. قرار دادن پست های تکراری را هر کسی می تواند انجام دهد که سلب اعتماد مشتریان را به بار خواهد آورد؛ بنابراین می توانید با به دست آوردن اعتماد مخاطبان به تعداد فالوورهای واقعی خود اضافه کنید اما نه فالوور فیک اینستاگرام که ممکن است بعد از مدتی از حساب کاربری شما حذف شود. از بهترین روش هایی که می توانید اعتماد مخاطبان خود را به دست آورید کپشن هایی است که برای محتواهای خود می نویسید. خیلی از افراد ممکن است به این فکر کنند که پست هایی که دارای کپشن های طولانی هستند خوانده نمی شوند این موضوع ممکن است درست باشد اما این کار باعث می شود که مخاطبان حس خوبی نسبت به پست های شما داشته باشند و با خود فکر کند که این موضوع چقدر برای شما مهم بوده که وقت زیادی را برای آن صرف کرده اید.

تنوع در ارسال پست ها

اینستاگرام به عنوان شبکه ای اجتماعی عکس محور مشغول به فعالیت است بنابراین امکان ارسال عکس و ویدیو در آن وجود دارد. سعی کنید همیشه از یک فرمت برای محتواهای خود بهره نبرید به عنوان مثال گاهی اوقات مشغول به گذاشتن استوری شوید و بعضی اوقات ویدیوهایی را پست نمایید که در دیگر پیج های اینستاگرامی وجود ندارند. در پست های خود خلاقیت خود را به نمایش بگذارید؛ مثلا می توانید از کامنت هایی که در پست های قبلی شما وجود دارد اسکرین بگیرید و در مورد آن ها مشغول به گفت و گو شوید. یا اینکه از مشتریانی که از خدمات شما راضی هستند اسکرین بگیرید و در استوری های خود قرار دهید.

استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی عمل می کند. سعی کنید برای پست های خود هشتگ های پر طرفدار را پیدا کنید و از آن ها برای معرفی کسب و کار نهایت استفاده را ببرید. برای این کار می توانید به پیج رقیبان خود سر بزنید. هشتگ هایی که پر طرفدار هستند را انتخاب نمایید. با این کار می توانید پست های خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید؛ مثلا فالو جت برای به دست آوردن سود زیادی از کسب و کار خود هشتگ مخصوص به فعالیت خود را ایجاد نموده است که این می تواند معرفی فعالیت شما در حوزه صنعت باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *