اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامتکارآفرینی و استارتاپ

“پذیرش ۲۴” و “هلثیو” تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پذیرش ۲۴ به عنوان استارت‌آپ فعال در حوزه سلامت و مجموعه هلثیو به عنوان مجموعه فعال در حوزه سرمایه‌گذاری و تیم‌سازی در بخش سلامت با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

طبق این تفاهم نامه استودیو هلثیو ایده های تجاری پذیرش ۲۴ را تبدیل به کسب و کار و خط های تجاری جدید خواهد کرد. از سوی دیگر پذیرش ۲۴ نیز با کمک هلثیو علاوه بر اینکه برای برنامه های تجاری آتی خود برنامه ریزی و تیم سازی می‌کند، آنان را در قالب شرکت های تجاری جدید به پلتفرم پذیرش ۲۴ اضافه خواهد کرد.

ابوالفضل ساجدی، مدیرعامل استارت آپ پذیرش ۲۴ در خصوص این تفاهم نامه گفت: «در پذیرش ۲۴ ما از ظرفیت بالای پذیرش کاربر برخوردار هستیم، به همین خاطر ایده های جدیدی کار کرده‌ایم و با کمک این تفاهم‌نامه این ایده های جدید را تبدیل به لاین‌های بیزینسی خواهیم کرد.» به گفته سجادی هم‌اکنون آنها در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل ۵ ایده به کسب و کارهای جدید هستند.

او با اشاره به اینکه سرمایه گذاری برای تبدیل این ایده ها به کسب و کار جدید از سوی هلثیو صورت می‌گیرد، گفت: «پس از تبدیل شدن هر کدام از این ایده ها به کسب و کار جدید، مجموعه‌های پذیرش ۲۴ و هلثیو سهامداران آن کسب و کار به شمار خواهند آمد.»

او اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال تمامی این ۵ ایده تبدیل به کسب و کارهایی شوند که قادر به ارائه سرویس به کاربران پذیرش ۲۴ هستند.

ساجدی تاکید کرد که به زودی پذیرش ۲۴ تبدیل به یک پلتفرم تخصصی حوزه سلامت خواهد شد و علاوه بر خدماتی که در شرایط فعلی برای نوبت‌دهی آنلاین و مشاوره آنلاین پزشکی ارائه می‌دهد سرویس‌های دیگری را نیز در حوزه سلامت از طریق این پلتفرم ارائه خواهند کرد.

ساجدی ادامه داد: «همکاری ما با هلثیو بستری را فراهم می‌کند که برای رسیدن به این مهم، تیم های استارت آپی سریعا شکل بگیرند و سرمایه گذاری روی آن‌ها انجام شود. استارت آپ استودیو هلثیو با سابقه‌ای که در راه‌اندازی از صفر و شتابدهی تیم های استارت آپی مخصوصا در حوزه سلامت دیجیتال دارد می‌تواند راه را بسیار هموار کند.»

در همین زمینه بهزاد سیفی، مدیرعامل استارتاپ استودیو هلثیو نیز گفت: «همکاری با پذیرش۲۴ به‌عنوان یک کسب و کار بالغ در حوزه سلامت دیجیتال، سریع‌ترین راه برای غربال‌گری تیم های استارت آپی و ایده های مختلف در این حوزه را ممکن می‌سازد. از این رو هلثیو آماده سرمایه گذاری و حمایت همه جانبه برای راه‌اندازی و رشد استارت‌آپ‌هایی است که شانس بیش‌تری برای موفقیت نسبت به استارت آپ های مستقل دارند.»

سیفی ادامه داد: «در حوزه سلامت، اعتماد به کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای نوپا به‌سختی شکل می‌گیرد؛ اما مجموعه پذیرش۲۴ با ۵ سال فعالیتی که داشته، اعتماد بزرگی را در بین مراکز درمانی، پزشکان، بیماران و متقاضیان دریافت مراقبت‌های بهداشتی درمانی ایجاد کرده است. این موضوع امکانی را فراهم ساخته تا استارت آپ ها بتوانند محصولات جدید خود را از طریق پلتفرم پذیرش۲۴ به مشتریان ارائه دهند.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *