رپرتاژ

معرفی هتل پارسیان شیراز

با هتل پارسیان شیراز آشنا شوید.

لیمو HR

در شهر تاریخی و هنری شیراز، اگر از میان هتل های شیراز هتلی خوب را انتخاب کنید، علاوه‌بر اقامتی دلنشین می‌توانید لذت سفر خود را دو چندان کنید. هرکدام از هتل‌ها به میزان نزدیکی به مکان‌های دیدنی، خدمات و پرسنل آن دسته‌بندی شده و انتخاب را برای مسافرین راحت‌تر می‌کند. شما در این مطلب با هتل پارسیان شیراز آشنا شده و با رزرو هتل شیراز علی بابا می‌توانید به‌صورت آنلاین این هتل را رزرو کنید.

معرفی

این هتل یکی از هتل‌های سه ستاره شهر شیراز است. در سال ۱۳۷۱ افتتاح و سال بازسازی آن به ۱۳۹۶ برمی‌گردد. هتل پارسیان در مرکز شهر شیراز واقع شده و به‌همین دلیل نزدیکی آن به مراکز تجاری و بازارهای اصلی و مرکز گردشگری یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. مراکز دیدنی مانند مسجد نصیرالملک، ارگ کریم‌خانی، بازار وکیل، باغ نارنجستان قوام، آرامگاه شاه شجاع، باغ جهان‌نما، موزه هفت تنان، رستوران بین‌المللی هفت خوان، حرم شاهچراغ، خانه زینت‌الملوک، مسجد وکیل و آرامگاه حافظ نزدیکی هتل پارسیان شیراز قرار دارد. با رزرو هتل شیراز به‌راحتی می‌توانید اطلاعاتی کامل از هتل به‌دست آورید.

امکانات هتل

ظرفیت لابی این هتل ۴۰ نفر و وضعیت دید آن رو به خیابان و محوطه هتل است. هتل پارسیان ۶۱ اتاق، پنج طبقه و ۱۳۱ تخت دارد. ۶۱ اتاق و سوئیتی که در این هتل هستند، مجهز به لوازم لوکس، سیستم‌های امنیتی ضد حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، خدمات روم‌سرویس و دیگر ملزومات هتل های شیراز به‌صورت چهار ستاره هستند. اتاق دوتخته این هتل برای یک نفر مناسب است و ظرفیت نفر اضافه ندارد. اتاق دوتخته تویین و اتاق دو تخته دابل ظرفیت یک نفر اضافه را دراختیارتان می‌گذارند. سوئیت نرمال سه نفره دو تخته است و به‌علاوه سرویس اضافه، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد. سوئیت رویال چهارنفره یکی دیگر از اتاق‌های هتل پارسیان شیراز است که ظرفیت یک نفر اضافه را دارد. پارکینگ آن با ظرفیت پنج خودرو به‌صورت رایگان و سرپوشیده در مجاورت ضلع جنوبی هتل قرار گرفته و به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت میهمانان است. واحد خانه‌داری این هتل مسئولیت همه امور نظافت، نگه‌داری و حفظ زیبایی هتل را برعهده دارد. همه‌ این امور را پرسنل مجرب و آموزش‌دیده هتل پارسیان شیراز انجام می‌دهند. یکی از پرکارترین بخش‌های آن، لاندری است که خدمات مربوط به شستشو، اتو و خدمات مربوط به لباس انجام می‌شود. درصورت جا گذاشتن وسیله‌ای در هتل اصلا لازم نیست بترسید و نگران شوید! پرسنل این هتل با شما تماس گرفته یا تا یکسال در انبار مخصوص وسایل گمشده، آن وسیله را نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید : راهنمای اقامتگاه های سنتی شیراز

رستوران پارسه با ظرفیت ۲۵۰ نفر در این هتل آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند کلم پلو شیرازی و انواع خورش‌ها و انواع پلوها ارائه می‌شود. رستوران پارسه مجهز به ویدیو پروژکتور، پرده نمایش بزرگ است و برای برگزاری مجالس و سمینار مکان مناسبی به‌شمار می‌رود. همچنین هتل پارسیان کافی‌شاپ نیز دارد که با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع مکان مناسبی برای دیدار گرم با دوستان و آشنایان است.

هتل پارسیان شیراز

سایر خدمات هتل پارسیان

 سرویس اینترنت وای‌فای در همه‌ طبقات و اتاق‌ها به‌صورت وایرلس وای‌فای و پرسرعت داختیار مسافران قرار دارد. همچنین برای مراجعه مسافران به مراکز دیدنی و تفریحی و مراکز خرید داخل شهر شیراز و حتی مراجعه به مراکز دیدنی خارج از شهر شیراز مثل تخت جمشید، نقش رستم و… تاکسی سرویس در خدمت گردشگران خواهد بود.

در هتل پارسیان دو غرفه به واحدهای تجاری واگذار شده که عبارت هستند از غرفه صنایع‌دستی و آرایشگاه مردانه. غرفه صنایع دستی شامل ارائه انواع صنایع‌دستی و هدایای سوغاتی شیراز می‌شود و انواع قاب و صنایع‌دستی استان فارس را می‌توانید در این غرفه ببینید.

همچنین هتل پارسیان شیراز خدماتی تحت عنوان باشگاه مشتریان دارد تا از خدماتی ویژه و اختصاصی‌‌تر مانند الویت در اطلاع‌رسانی از فروش‌های خاص فصلی، اعطای تخفیف ویژه در فروش‎‌های ویژه اعضا، پذیرش سریع‌تر در هتل، امکان استفاده از امتیازات ورود و خروج دیرتر و… بهره‌مند شوند. شرایط عضویت در این باشگاه به‌شرح زیر است:

  • عضویت در باشگاه فقط برای اعضای ایرانی مقیم و غیرمقیم است و به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
  • افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند پس از اقامت در یکی از هتل‌های مجموعه پارسیان با تکمیل فرم درخواست عضویت مراحل ثبت‌نام در باشگاه را تکمیل کنند.
  • کسب امتیار در این باشگاه ازطریق پرداخت نقدی صورت حساب شخصی درصورت اقامت میسر است. کسب این امتیاز ازطریق همه هتل‌های پارسیان به‌صورت یکپارچه امکان‌پذیر خواهد بود.
  • برای پرداخت‌هایی که برای کنسلی رزرو صورت می‌گیرد، حتی درصورت گارانتی رزرو هیچ امتیازی درنظر گرفته نمی‌شود.
  • به هر میهمان با عضویت در این باشگاه و دریافت کارت الکترونیکی یک صفحه اینترنتی برای مرور امتیازات و اخبار ویژه باشگاه اختصاص داده خواهد ‌شد. همچنین امکان انتقال امتیاز به سایر اعضا طبق قوانین امکان‌پذیر است. فقط با یک شب اقامت در یکی از هتل‌های پارسیان می‌توانید عضو باشگاه شوید.

هتل پارسیان

نکات کنسلی در هتل پارسیان شیراز

کنسلی همه روزهای این هتل (حداکثر دو اتاق) حتی در روز ورود بدون احتساب جریمه امکان‌پذیر است.

تحویل اتاق در ساعت ۱۴:۰۰ و تخلیه اتاق در ساعت ۱۲:۰۰ انجام می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید با رزرو هتل شیراز به‌صورت آنلاین در وقت خود صرفه‌جویی کرده و هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *