اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

بیمه تکمیلی تینت برای کارکنان شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و استارتاپی

تینت به عنوان بازوی حمایتی شرکت‌های خلاق، دانش بنیان و استارتاپی، خدمت جدیدی برای تحت پوشش قراردادن شرکت‌های نوآور را ایجاد کرده است که در آن با هزینه‌ای مقرون بصرفه می‌توان خدمات متنوع درمانی را به سمت بیمه ای کارکنان افزود.

لیمو HR

هدف اصلی بیمه تکمیلی، افزایش سقف خدمات بیمه پایه است. بیمه پایه در بسیاری از خدمات تعهدات کمی را پوشش می‌دهد بنابراین بیمه تکمیلی به میان می‌آید تا شکاف تعهدات را پٌر کند. با وجود افزایش های سالانه و گران شدن هزینه‌های درمانی، خدمات بیمه ای به یکی از مزایای مورد علاقه متخصصین و کارکنان تبدیل شده است. به همین دلیل صاحبان کسب و کار و شرکت‌های دانش بنیان در تلاش هستند تا با ارائه چنین مزایایی متخصصین حوزه‌های کاری را به سمت خود جذب کنند.

تینت به عنوان بازوی حمایتی شرکت‌های خلاق، دانش بنیان و استارتاپی، خدمت جدیدی برای تحت پوشش قراردادن شرکت‌های نوآور را ایجاد کرده است که در آن با هزینه‌ای مقرون بصرفه می‌توان خدمات متنوع درمانی را به سمت بیمه ای کارکنان افزود. در ادامه، به توضیح بیشتر این طرح خواهیم پرداخت.

خدمات متنوع در طرح‌های گوناگون

با بررسی طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی شرکت‌های مختلف، در تینت سبدی کارآمد را در طرح‌های مختلف گردآوری کرده‌ایم تا با هزینه‌ای متناسب، از طیف وسیعی از خدمات درمانی بهره‌مند شویم. 

تعداد و کیفیت خدمات درمانی تحت پوشش یکی از تمایزهای اصلی بیمه تکمیلی ارائه شده در شرکت‌های گوناگون است. ماهیت اصلی بیمه تکمیلی پٌر کردن شکافی است که در خدمات تحت پوشش بیمه پایه وجود دارد. بنابراین منطقی است که با انتخاب بیمه تکمیلی بتوانید از خدمات سطح بالایی در بخش‌های درمانی پرهزینه مثل هزینه‌های مربوط به نازایی و ناباروری و ناهنجاری جنین، خدمات بهداشت دهان و دندانپزشکی، ویزیت‌های پزشکی و آزمایش‌ها بهره‌مند شوید.

 مواردی که بیان شدند تنها بخشی از خدمات درمانی و سلامت تحت پوشش بیمه تکمیلی تینت هستند. همچنین این بیمه‌گر، در راستای افزایش تنوع خدمات؛ سه طرح مختلف برای بیمه عمر و حوادث کارکنان ارائه می‌دهد که شما صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانید با توجه به نیازهای استارتاپی اعضای خود، یکی از آن‌ها را برگزینید.

پوشش بالا همراه با کاهش هزینه‌های بیمه کردن اعضا

طبیعی است که به عنوان صاحب کسب‌وکار به فکر کاهش هزینه‌های جاری تجارت خود باشید. طرح‌های ارائه شده در کمپین بیمه تینت، امکان ایجاد پوشش بیمه تکمیلی را با حداقل هزینه فراهم ساخته‌اند. به طور مثال، اگر سازمان شما ۱۰ پرسنل داشته باشد، می‌توانید با پرداخت حداقل ماهانه ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان تمامی پرسنل خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهید. 

حذف محدودیت تعداد پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد

کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپی اغلب ایده‌های خلاقانه و جدید خود را به کمک هسته‌های مرکزی کم تعداد، بسط و گسترش می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا تعداد پرسنل و اعضای این شرکت‌ها کمتر از سایر کسب‌وکارهای متداول باشند. از طرفی بسیاری از شرکت‌های بیمه‌گر برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی دارای محدودیت پرسنل ۵۰ نفر هستند. به این معنی که اگر شرکت استارتاپی شما کمتر از ۵۰ نفر کارمند دارد، نمی‌توانید از این شرکت‌ها خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنید.

اما بیمه تکمیلی تینت با در نظر گرفتن دغدغه اصلی چنین کسب‌وکارهایی، بسته‌های بیمه تکمیلی خود را بدون محدودیت پرسنل ارائه می‌کند. به همین خاطر یکی از بیمه‌گرهای ایده‌آل در بین کسب‌وکارهای متوسط، کوچک و استارتاپی خلاق به شمار می‌رود.

برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی تینت چکار باید کرد؟

برای مشاهده تنوع خدمات سطح پوشش، کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت نام کافی است، به سایت تینت به این آدرس مراجعه کنید. در صورتیکه پیش از این کسب‌وکار خود در تینت ثبت نکرده‌اید، لازم است تا مراحل ثبت نام را در سایت tinet.ir به انجام برسانید. پس از آن، به بخش بررسی و انتخاب بسته‌های پیشنهادی دسترسی خواهید داشت.

همچنین می‌توانید توضیحات تکمیلی و مقایسه‌ای بسته‌های موجود را در این لینک بیابید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *