اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

دومین رویداد همراهانه در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود

همراهانه، مسئولیت اجتماعی اهالی نوآوری کشور؛

دومین گام همدلی همراهانه با حمایت مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان و شتابدهنده تریگ آپ در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

همراهانه، مجموعه رویدادهایی است که با هدف همدلی و همراهی داوطلبانه اهالی نوآوری با کسب و کارهای نوپا شکل گرفته است. این رویداد که بر روی ارائه خدمات و مشاوره بر کسب و کارها تمرکز دارد به صورت رایگان در دوره های مختلف برگزار می شود.

همراهانه جریانی است که در مشهد متولد شده و در طی مسیر برگزاری اش با شهرهای دیگر همسفر شده است. این رویداد از دو بخش «میز مشاوره» و «میز خدمت» تشکیل شده تا به کسب و کارها در رفع نیاز و حل مشکلاتشان کمک نماید. یکی از ویژگی‌های ممتاز همراهانه، بهره‌گیری از تسهیلگران است؛ چهره‌های فعال اکوسیستم نوآوری، تیم برگزاری رویداد را در فرآیند ارزیابی، انتخاب مشاور و خدمت متناسب با نیاز تیم ها و همچنین، حفظ ارتباط رویداد با شرکت‌کنندگان و پیگیری تحقق نتایج جلسات مشاوره، همراهی می‌کنند.
اولین رویداد همراهانه در تاریخ ۲۶ تیرماه سال جاری، به صورت آنلاین، با حضور بیش از ۱۰۰ استارتاپ از ۱۱ استان مختلف کشور و همراهی داوطلبانه ۱۹ مشاور و ۱۰ شرکت خدمات فناوری برگزار گردید.

در دومین گام همراهی همراهانه نیز ۲۴ مشاور شناخته‌شده کشور، روح الله رحمانی، عادل طالبی، منصور شیرزاد، قادر صادقی، آرش میلانی، مهران کرمی، مصطفی نقی پورفر، جواد عامل، علی اصغر سعدآبادی، عباس میرزایی، نیما محسنی، علی جاهدی،میلاد قاسم زاده،مهدی گل محمدی، احمد احمدی،سید حمیدرضا علوی،ایمان قصرفخری، مصطفی مکارم، وحید فخر، حامد عامل نیک، ریحانه خزانه، مصطفی پورعلی، تقی فرهنگ نیا، مهدی محمدی، عباس میرزایی و نیما محسنی حضور دارند که به کسب و کارهای پذیرش‌شده در این بخش، مشاوره خواهند داد؛ حوزه‌های مشاوره ابعاد مختلف کسب‌وکار از قبیل ارزیابی ایده، طراحی مدل و مدیریت کسب و کار، جذب سرمایه و تامین مالی، قیمت گذاری، فروش و مدل های درآمدی، مباحث حقوقی و مالی و… را در برمی‌گیرد. هم‌چنین در این دوره از همراهانه، ۱۹ تسهیلگر از سه استان کشور مشارکت دارند.

در میز خدمت همراهانه، خدماتی معادل ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در انتظار شرکت‌کنندگان رویداد است تا نیازهای آنان را بصورت داوطلبانه و کاملاً رایگان برآورده سازد. مسیریاب نشان، مشهد هاست، پادیوم،خدمات حقوقیآپلا، رشدانا، فناپ، نرم‌افزاری آموت، شرکت پیشگامان گستر متن باز،گروه هنری و تبلیغاتی چلیپا، ویدابیا و فناوری اطلاعات پرنیا خدمت‌دهندگان دومین همراهانه هستند و خدمات متنوعی از قبیل زیرساخت های فنی، خدمات حقوقی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و… را به شرکت‌کنندگان ارائه می دهند.

فناپ، اسکای‌روم، اکوموتیو،خبر فوری، همفکر مشهد، رشدانا وکمراپلاس نیز به جهت برگزاری شایسته همراهانه، از این رویداد حمایت می کنند. دومین نوبت از رویداد همراهانه، در تاریخ ۲۸ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. چنانچه یک کسب و کار رشدیافته و یا نوپا هستید همراهانه فرصتی مناسب برای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر، و حضور در رویداد کافی است به این سایت مراجعه کنید.

دومین رویداد همراهانه

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *