رپرتاژ

چرا وب سرویس پیامکی برای سایت از نان شب واجب‌تر است؟

قبل از پاسخ دادن به سوال بهتر است که یک تعریف ساده از وب سرویس داشته باشیم. وب سرویس پیامکی چیست؟

وب سرویس پیامکی ملی پیامک امکانی ساده و قدرتمند را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا بتوانند به درگاه پیام کوتاه متصل شده و به سرعت پیامک ارسال کنند. وب سرویس های پیامکی واسطی ایمن، قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر هستند که هر برنامه یا وب‌سایتی را به پنل پیامکی متصل می‌کنند.

وب سرویس پیامکی می تواند ضمن کاهش هزینه‌های پشتیبانی و عملیاتی به کسب‌وکارها کمک کند تا میزان رضایت مشتری را افزایش بدهند و فروش بیشتری را در طولانی‌مدت داشته باشند. اکنون که میدانید وب سرویس پیامکی چیست، بیایید باهم نگاهی به مزایای استفاده از آن بیندازیم.

کارایی بیشتری داشته باشید!

وب‌ سرویس پیامکی با قابلیت خودکار ارسال اس ام اس می تواند گردش کار را سریعتر و پربازده‌تر کند و نیاز به مدیریت دستی کارها را هم کاهش دهد.

اگر تجارت شما به‌طور منظم باید پیامک ارسال کند، یک وب سرویس پیامکی قادر است بدون دخالت دست این پیام‌ها را به‌صورت یکپارچه توزیع کند. مثلاً پیام‌های حساس به زمان را در نظر بگیرید؛ مانند پیامک‌های شخصی برای تولد و سالگرد، یادآوری‌های سالانه مثل تبریک عید نوروز و …

در تمام این موارد شما می توانید بدون درگیر کردن ذهن خودتان یا کارمندانتان کاملاً به‌صورت خودکار پیامک ارسال کنید و مشتری‌مداری کنید!

درواقع وب سرویس پیامکی این فرصت را به شما می‌دهد تا از منابع و کارکنان‌تان برای تمرکز روی کارهای مهم‌تری استفاده کنید.

به درک بیشتری از مشتری برسید!

وب سرویس پیامکی امکان پیگیری پیام‌ها را با استفاده از رسیدهای تحویل فراهم می‌کند و به شما زمان دقیق ارسال هر پیام و آمار پیامک‌های دریافت شده را نشان می‌دهد.

این کار باعث می‌شود تا شما درک بیشتر و درست‌تری را نسبت به نیازهای مخاطبان‌تان داشته باشید. همچنین با ارسال نظرسنجی‌های دوره‌ای می‌توانید از میزان رضایت مشتری‌ها اطلاعات کسب کنید.

 

سریع و مطمئن پیامک بفرستید!

 وب سرویس پیامکی دسترسی مستقیمی را به سامانه پیام کوتاه فراهم می‌کند، این به این معنی است که شما با سرعت و قابلیت اطمینان بیشتری اس ام اس ارسال می‌کنید. درواقع شما می توانید صدها یا حتی هزاران پیام کوتاه را در عرض چند ثانیه از دسکتاپ خودتان به مخاطبان موردنظرتان ارسال کنید.

بفروشید حتی با وجود کرونا!

در دوران کرونا که نیاز به عدم حضور فیزیکی هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود، وب سرویس پیامکی میتواند بسیار به شما کمک کند.

به‌وسیله آن شما می‌توانید یک سیستم خرید آنلاین راه بیندازید و وضعیت ارسال را در هر لحظه از طریق اس ام اس به مشتری اطلاع بدهید تا از هر نظر خیالش راحت باشد.

به‌غیراز پیامک‌های مربوط به وضعیت ارسال کالا؛ وب سرویس پیامکی در موارد دیگری هم کارایی دارد مثل:

پیام خوش‌آمدگویی

به محض ثبت‌نام مشتریان در سایت شما، اس ام اس های شخصی را برای استقبال از آنها بفرستید و برخی از اطلاعات مفید مانند لینک‌های وب‌سایت یا راهنمای محصول را در آن بگنجانید.

یادآوری‌ها

یادآوری‌ها را خودکار کنید تا مشتریان شما هرگز قرار ملاقات، رزرو، تمدید و موارد دیگر را از دست ندهند. می‌توانید یک روز قبل، یک ساعت قبل یا هر زمان که بهترین اثر را دارد، پیامک‌هایتان را زمان‌بندی کنید.

پیشنهادات و خبرنامه

نکات و پیشنهادات هفتگی یا ماهانه را براساس فعالیت‌های قبلی کاربران برایشان ارسال کنید. مثلاً اگر کاربری چندبار در سایت شما محصول مشخصی را خریداری کرده است، اطلاعات مربوط به نسخه جدید آن محصول را به‌صورت دوره‌ای برایش پیامک کنید.

پیشنهادهای خاص

پیامک‌های خاصی را برای ارسال به مشتریان بر اساس تاریخ تولدشان تنظیم کنید. مثلاً می‌توانید پیشنهاد ویژه‌ای را مثل تخفیف ۵۰ درصدی برای آن روز به‌خصوص کنار بگذارید.

بازگرداندن دوباره مشتری

از قدیم گفتند که از دل برود هر آنکه از دیده برفت! هنگامی که مشتریان برای مدتی غیرفعال هستند، می توانید یک سری پیامک با پیشنهادات اختصاصی ارسال کنید تا برای خرید مجدد وسوسه شوند!

از کجا وب سرویس پیامکی تهیه کنم؟

تمام مزایا و مواردی را که بررسی کردیم می‌توانید در وب سرویس ملی پیامک پیدا کنید.

وب سرویس ملی پیامک به شما اجازه می‌دهد وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی ساده به سامانه ملی‌ پیامک متصل کرده و در زمان‌های موردنظر، اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های خود از این طریق کنید، همچنین قابلیت دریافت نمایندگی از ملی پیامک را دارا هستید تا امکان مدیریت کاربران و بخش های مختلف سازمان خود و حتی فروش پنل پیامکی را داشته باشید.

اگر نیاز به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر دارید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستند.

اگر با تماس تلفنی راحت نیستید، می‌توانید با ثبت‌نام در سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com  از قیمت پنل‌های پیامکی و امکانات وب سرویس باخبر شوید و به‌صورت آنلاین خرید کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *