رپرتاژ

آغاز همکاری اسنپ تریپ و ایرانسل

فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل به خدمات اپلیکیشن ایرانسل‌من اضافه شد.

با آغاز همکاری اسنپ تریپ و ایرانسل، مشترکان این اپراتور تلفن همراه برای دریافت خدمات حوزه سفر و گردشگری از استفاده از اپلیکیشن های مختلف بی‌نیاز می‌شوند و از این پس می‌توانند این خدمات را در اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کنند.

متین ارشادی، مدیر مارکتینگ اسنپ تریپ در رابطه با این همکاری گفت: «همکاری اسنپ تریپ به عنوان پلتفرم آنلاین پیشتاز در حوزه سفر و گردشگری با ایرانسل که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور است سبب هم‌افزایی و ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به مردم ایران خواهد شد. اسنپ تریپ با ارائه خدمات به مشترکان ایرانسل موفق خواهد شد سهم بزرگتری از بازار گردشگری آنلاین ایران را به خود اختصاص دهد. از این رو تمایل داریم در آینده هم‌افزایی دو مجموعه در بخش‌های مختلف ادامه داشته باشد.»

به گزارش روابط عمومی اسنپ تریپ، با همکاری ایرانسل و اسنپ تریپ مشترکان ایرانسل می‌توانند در کنار سایر خدمات اپلیکیشن ایرانسل من هتل‌های داخلی را رزرو و بلیط پروازهای داخلی و خارجی را به طور آنلاین خریداری کنند. افزون بر این امکان رزرو هتل‌های خارجی در آینده به خدمات حوزه سفر و گردشگری اپلیکیشن ایرانسل من افزوده خواهد شد.

گفتنی است، اسنپ‌تریپ از جمله کسب‌وکارهای آنلاین حوزه گردشگری است که در طول ۵ سال فعالیت خود با ارائه خدمات با کیفیت و تخفیف‌های گوناگون موفق به جلب اعتماد مشتریان شده و  با بهترین قیمت و کیفیت تجربه خوبی را از سفر برای کاربران خود رقم زده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *