معرفی استارتاپبازیکارآفرینی و استارتاپکسب و کارهای بازی

اتاق تست بازیاتو، امکانی برای تولید بازی‌های بهتر

شناسایی مشکلات فنی و تجربه کاربری بازی‌ها در ۹ مرحله با اتاق تست بازیاتو

تولید و انتشار یک بازی فرایندی پیچیده و حساس محسوب می‌شود و مهم است که شما به عنوان یک توسعه دهنده بتوانید اپلیکیشن خود را پیش از انتشار، راستی آزمایی کنید و از کیفیت محصول نهایی اطمینان حاصل کنید چرا که هزینه جذب مجدد کاربری که به خاطر مشکلات متعدد، بازی شما را حذف کرده به شدت زیاد است و گاهی باعث می‌شود این نظرات منفی باعث شود کاربران جدید هم کمتر به سراغ محصول شما بیایند.

برای رسیدن به یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده، همیشه خلاقیت و ایده کافی نیست، گاهی ممکن است با چند نکته که شاید فکرش را هم نکنید، بازی شما آن موفقیت پیش‌بینی شده مورد انتظار شما را بدست نیاورد. در ادامه قصد داریم سرویس تست فنی و تجربه کاربری بازیاتو را به شما معرفی کنیم که به توسعه دهندگان موبایلی کمک می‌کند که علاوه بر کاهش هزینه فرایند تست، پیش از انتشار متوجه مشکلات محصول خود شوند و با رفع آن‌ها خروجی بهتری را به بازار عرضه کنند.

معرفی کوتاه بازیاتو

بازیاتو یک رسانهٔ بازی‌های موبایلی است که در سال ۹۶ توسط تعدادی از علاقه‌مندان به سرگرمی راه‌اندازی شد و با گذشت زمان علاوه بر معرفی بازی‌های موبایلی به عنوان یکی از دردسترس‌ترین سرگرمی‌های حال حاضر جهان به علاقه‌مندان، اقدام به توسعه سرویس‌های مختلفی برای کمک به توسعه‌دهندگام موبایلی نمود.

سرویس بررسی بازی: معرفی بازی ایرانی با کیفیت به کاربران هدف (بازیکنان موبایلی)

آکادمی بازی‌سازی: آموزش بازی‌سازی به صورت پروژه محور توسط اساتید فعال در این حوزه

سرویس روابط عمومی (در حال توسعه): کمک به ارتباط بهتر و اصولی بازی‌سازان با بازیکنان و رسانه‌های فعال این حوزه که موجب سهولت در معرفی بازی به کابران موبایلی و توسعه برند استودیو سازنده می‌شود.

سرویس تست بازی: شناسایی مشکلات فنی و تجربه کاربری بازی‌ها در ۹ مرحله و ارائه یک گزارش کامل به توسعه‌دهندگان بازی

معرفی اتاق تست بازیاتو

این اتاق تست با داشتن متخصصانی مجرب، درحال ارائه خدمات مختلف تست بازی‌های موبایل است و این خدمات به ۹ تست متفاوت تقسیم می‌شوند.

در زیر تمامی تست‌هایی که در حال حاضر اتاق تست بازیاتو انجام می‌دهد را مشاهده می‌کنید:
  1. تست سازگاری
  2. تست عملکرد
  3. آزمایش کارایی
  4. آزمون تطابق
  5. تست صدا
  6. تست بازیابی داده
  7. تست امنیتی
  8. تست کاربرد پذیری
  9. تست جمعیت محور

هر یک از تست‌هایی که نام بردیم، برای اینکه یک بازی به یک بازی خوب با حداقل اشکال تبدیل شود، مورد نیاز است و در بیشتر کشورهای توسعه یافته در صنعت بازی‌های ویدیویی در حال استفاده است.

در اتاق تست بازیاتو، بازیساز می‌تواند سه پکیج پیشنهادی را برای بازی خود سفارش دهد یا به صورت اختصاصی برای بازی خود خدمات تست مورد نظرش را سفارش دهد.

اگر در مورد تست‌هایی که در اتاق تست بازیاتو انجام می‌شود، به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

همچنین علاوه بر تسترهای متخصص برای تست بازی و اپلیکیشن‌های موبایلی، اتاق تست بازیاتو به بیش از ۳۵ گوشی هوشمند رایج در بین کاربران ایرانی دسترسی دارد که تهیه آن برای استودیوها و توسعه‌دهندگان مختلف کاری به شدت هزینه بر به حساب می‌آید و به دلیل فیزیکی بودن دستگاه‌ها، آمار دقیق تری را نسبت به خروجی شبیه‌سازها می‌تواند در اختیار توسعه دهندگان موبایلی قرار دهد.

مشاوره رایگان قبل از سفارش تست بازی

اگر قبل از سفارش بازی‌ها، بازی‌ساز نیازمند مشاوره و راهنمایی برای انتخاب پکیج مورد نیاز خود باشد یا هرگونه سؤالی در رابطه با تست‌ها داشته باشد، می‌تواند از بخش پشتیبانی اتاق تست بازیاتو استفاده کند.

پشتیبانان و مشاوران اتاق تست بازیاتو به صورت کاملاً رایگان، پاسخگو بازی‌سازان خواهند بود تا در صورت نیاز تست‌های اختصاصی و متفاوتی را برای توسعه‌دهندگان طراحی و اجرا نمایند.

جمع‌بندی

تست بازی‌ها می‌تواند برای بازیسازان که می‌خواهند یک بازی جذاب و بی نقص داشته باشند، یک انتخاب به صرفه زمانی و مالی هست. اتاق تست بازیاتو می‌تواند بازیسازان را در امر تست و آزمایش بازی‌ها همراهی کند تا خیالشان را از بازی تا حد بسیار زیادی راحت کند.

حتی اگر انتخاب شما اتاق تست بازیاتو نیست لطفاً اهمیت فرایند تست بازی و اپلیکیشن پیش از عرضه را دست کم نگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *