رپرتاژ

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان در صدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم…

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

برای دیدن جاذبه‌های ارزشمند ایران به دنبال جایی ناب می‌گردید؟ پیشنهاد شگفت‌انگیز ما به شما جزیره مرجانی کیش واقع در آب‌های زیبای خلیج فارس است. یکی از نکات مهم برای سفر به جزیره کیش سفری ارزان و کم هزینه است که همه به دنبال آن هستیم. با خرید آنلاین بلیط از سایت سه‌کلیک بهترین گزینه پیش روی شماست. از این سایت مطمئن و بدون هیچ واسطه‌ای بلیط لحظه آخری را بخرید. سایت سه کلیک معتبرترین سایتی است که از این طریق می‌توانید بلیط لحظه آخری را خریداری و به جزیره مهیج و دوست داشتنی کیش سفر کنید. برای اینکه بلیط ارزان خریداری کنید کافیست وارد سایت سه کلیک شوید و مبداء و مقصد و تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را مشخص کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید. در اینجا پروازهای کیش، شرکت‌های هواپیمایی، نوع بلیط چارتری، سیستمی و لحظه آخری برایتان مشخص می‌شود که با انتخاب آن ها می توانید اقدام به خرید بلیط کیش کنید.

شرایط سفر به کیش در دوران کرونا

شاید این روزها از خود بپرسید که آیا با وجود کرونا در جزیره کیش هم می‌توان به سفر آن فکر کرد و  از جاذبه‌های گردشگری آن لذت برد؟ همان طور که می‌دانید تفریحات و گردشگری در کیش همواره از محبوبیت ویژه‌ای میان مردم برخوردار بوده است؛ اگرچه شیوع ویروس کرونا مدت کوتاهی منجر به تعطیلی برخی از تفریحات این جزیره شد، اما باز هم با اعمال تغییرات، به آب و هوا همیشگی و بازار گرم گردشگری خود بازگشت و گردشگران البته با رعایت پروتکل های بهداشتی به این جزیره سفر می‌کنند.

حالاکه بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره خرید بلیط هواپیما کیش بهتون بگیم تا در سفر به کیش از این نکات استفاده کنید…

بلیط لحظه آخری کیش برای چه کسانی مناسب است؟

گردشگران زیادی برای سفر تفریحی خود جزیره زیبای کیش را انتخاب می‌کنند، ساحل مرجانی با آب‌های بی‌نظیرش برای هر گردشگری آرامش و هیجان می‌آفریند. یکی از بهترین مسیرهایی که برای سفر به این جزیره رویایی می‌توان انتخاب کرد سفر هوایی می‌باشد. اگر برایتان هزینه و قیمت بلیط مهم است از بلیط‌های لحظه آخری کیش که البته ارزان هم هستند استفاده کنید، به دلیل اینکه کیش طرفداران زیادی برای گردشگری دارد و مسیر هوایی کیش بسیار پر تردد و با ترافیک بیشتر پروازها را انجام می‌دهند، به همین دلیل متقاضیان بلیط هواپیما لحظه آخری کیش زیاد است.

درباره بلیط هواپیما لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری مانند بقیه بلیط‌ها نیست که بتوان آن را از قبل تهیه کرد بلکه فاصله خرید بلیط لحظه آخری تا زمان پرواز هواپیما فقط چند ساعت می‌باشد. وقتی زمان پرواز هواپیما نزدیک باشد و هنوز بلیط‌ها به طور کامل فروخته نشده باشد و چارتر کننده و شرکت‌های هواپیمایی برای اینکه ضرری متوجه آن‌ها نشود اقدام به فروش بلیط‌ها با قیمت پایین می‌کنند به این بلیط‌ها بلیط لحظه آخری گفته می‌شود. بلیط‌های لحظه آخری کیش همان بلیط‌های چارتری و سیستمی هستند که به فروش نرفته و برای سوخت نشدن به این قیمت فروخته می‌شوند. هزینه بلیط لحظه آخری کیش به حجم خریداران و زمان بستگی دارد اگر زمانی باشد که مسافران زیادی به کیش سفر می‌کنند قیمت این بلیط‌ها بیشتر و اگر در زمانی باشد که حجم مسافران به کیش کم است ایرلاین‌ها و چارتر کنندگان برای تشویق مسافران این بلیط‌ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسانند.

روزانه پروازهای بسیاری به مقصد جزیره کیش انجام می‌شود که در بین انواع بلیط‌ها بلیط لحظه آخری هم موجود می‌باشد و با خرید آن شما می‌توانید ارزان‌ترین سفر به کیش داشته باشید. خرید بلیط لحظه آخری مناسب برای افرادی است به یکباره تصمیم به سفر می‌گیرد و دلشان می‌خواهد به جزیره کیش و در مجاورت دریا بروند و هیجان و آرامش را در آنجا به رخ بکشند.

این جزیره همیشه انتخاب تمامی مردم در شهرهای مختلف می‌باشد و علاقمندان همیشه به دنبال بلیط لحظه آخری به کیش هستند تا بتوانند در کنار علاقه سفر به کیش بلیط ارزانی هم تهیه کنند تا سفر کم خرجی داشته باشند. یکی از عواملی که در قیمت بلیط موثر می‌باشد نوع کلاس‌های پروازی است که از طریق آن‌ها پرواز‌ها انجام می‌شود.

نوع خدماتی که در ایرلاین‌ها برای مسافران انجام می‌شود کلاس پروازی آن هواپیما را مشخص می‌کند. اگر شما هدفتان خرید بلیط لحظه آخری کیش باشد برای انتخاب کلاس پروازی مشکل ندارید. زیرا هر کدام از کلاس‌های پروازی مانند کلاس پروازی اکونومی و کلاس پروازی بیزینس کلاس و کلاس پروازی فرست کلاس ممکن است بلیط‌های پروازی لحظه آخری را داشته باشند. پس توجه داشته باشید در بلیط‌های لحظه آخری شما نمی‌توانید نوع کلاس پروازی خود را انتخاب کنید.

چگونه استرداد بلیط لحظه آخری کیش را انجام دهیم؟

وقتی اقدام به خرید بلیط لحظه آخری کیش می‌کنید و به دلایلی مجبور می‌شوید بلیط خود را کنسل یا استرداد کنید، تنها کافیست با مراجعه به سایت سه کلیک استرداد بلیط لحظه آخری کیش را انجام دهید. توجه داشته باشید برای استرداد بلیط هر ایرلاین و چارتر کننده‌ای قوانین مربوط به خود را دارد. شما با قبول قوانین مربوطه و مطالعه آن می‌توانید اقدام استرداد یا کنسل کردن بلیط لحظه آخری کیش کنید.

خرید بلیط لحظه آخری با سه‌کلیک

از زمانی که خرید بلیط‌ها به صورت اینترنتی شده، رقابت زیادی در بین آژانس‌های مختلف بوجود آمده است. سه کلیک سایتی است که بهترین قیمت‌ها و بهترین خدمات و آسان‌ترین روش خرید بلیط هواپیما را به شما ارائه می‌دهد. سه کلیک دارای سرعت بسیار بالا برای خرید آنلاین پکیج شماست به طوریکه هیچ گونه اتلاف وقتی نخواهید داشت. شما در هر زمان و در هر مکان که باشید به راحتی آب خوردن با یک سرچ ساده در سه کلیک می‌توانید به جای تردد در ترافیک، بلیط خود را تهیه کنید. در دنیای سرعت و تکنولوژی شما با مراجعه کردن به اینترنت بسیاری از کارهای شخصی خود از جمله، تهیه بلیط را در صدم ثانیه انجام دهید. علاوه بر اینکه کاربر پسند بودن سایت بسیار مهم است، وب سایت سه کلیک براساس رعایت تمامی این موارد طراحی شده است.

لازم به ذکر است گرچه قیمت بلیط از موارد بسیار تاثیر گذار در خرید از یک وب سایت است اما تنها اصل قضیه نیست و سطح بالای کیفیت در خدمات‌رسانی و پشتیبانی کردن از مسافران تا آخرین لحظه سفر مشخص کننده انتخاب از یک سایت فروش اینترنتی خوب برای مسافران است. سایتی بهترین خواهد بود که سرعت و قیمت مناسب در خرید را در کنار پشتیبانی ۲۴ساعته در تمام روز‌های هفته برای مسافران خود داشته باشد.

آرزوی ما سفری بی‌نظیر و ناب برای شما مسافران عزیز است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *