رپرتاژ

ویدئوی اسنپ تریپ به مناسبت روز جهانی زن

ایجاد برابر فرصت‌ها برای زنان و مردان در اسنپ تریپ

اسنپ تریپ همزمان با روز جهانی زن ( ۸ مارس )  با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام و لینکدین، از نسبت برابر زنان و مردان در تیم این مجموعه و ایجاد فرصت‌های برابر برای زنان و مردان بر مبنای شایستگی افراد گفته است.

اسنپ تریپ در طول ۵ سال فعالیت خود همواره به ایجاد شرایط کاری مناسب برای نقش آفرینی زنان در مجموعه خود توجه داشته است و فراهم کردن زمینه رشد افراد فارغ از متغیر جنسیت را مسئولیت خود می‌داند. هدایت مجموعه اسنپ تریپ توسط دو مدیر ارشد زن گواهی بر اهتمام عملی این مجموعه بر اولویت دادن به شایستگی افراد به جای در نظر قرار دادن جنسیت آن‌ها است. در همین راستا ۵۳ درصد از خانواده بزرگ اسنپ تریپ را زنان تشکیل می‌دهند و ۵۱ درصد از مدیران و سرپرستان اسنپ تریپ مرد هستند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ تریپ، در این ویدئو بر یادگیری، رشد، موفقیت و تجربه بهترین بودن تأکید شده و عناصر مهم حضور در اسنپ تریپ فارغ از هر جنسیتی تلاش، توانمندی و شجاعت عنوان شده است. همچنین چند تن از اعضای تیم اسنپ تریپ که در این ویدئو حضور دارند احساس امنیت و آرامش، رفتار محترمانه، انرژی دادن، شنیده شدن حرف‌ها، دیده شدن، مورد اعتماد بودن، فهمیده شدن توسط مدیر مرد یا زن و صمیمیت اعضای تیم را مولفه‌های مهم یک محیط کاری ایده‌آل اعلام کردند.

در پایان این ویدئو با اشاره به فرصت برابر زنان و مردان برای رشد و پیشرفت در اسنپ تریپ، از افراد فارغ از جنسیت آن‌ها دعوت شده برای ادامه مسیر شکوفایی خود عضو مجموعه اسنپ تریپ شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *