رپرتاژ

علت محبوبیت Harman Kardon Onyx Studio 7 در بین کاربران چیست؟

لیمو HR

Harman Kardon یکی از مشهورترین برندهای تجاری است که کیفیت محصولاتش سطح بالاتری نسبت به سایر برندها دارد. این برند به صورت تخصصی محصولات صوتی را طراحی و تولید می‌کند و جایگاه بسیار خوبی در بازار حرفه‌ای کسب کرده است. Onyx Studio 7 یکی از پر طرفدار ترین محصولات برند Harman Kardon از اسپیکرهای نسل هفتم می باشد که با جدیدترین متد روز دنیا طراحی شده است. برای بررسی بیشتر Onyx Studio 7با تهران اسپیکر همراه باشید.

Harman Kardon Onyx Studio 7 می‌توان هم به عنوان یک سیستم صوتی خانگی وهم به عنوان یک اسپیکر پرتابل استفاده کرد. این اسپیکر Harman Kardon با نام تجاری Onyx Studio 7 دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است. اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 7 یکی از برترین سیستم های صوتی پرتابل در دنیا است و از کیفیت صدای بی نظیری برخوردار است. صدای گرم با بیس قدرتمند و تفکیک صدای قوی از ویژگی‌های بارز این محصول از برند Harman Kardon  است.

در طراحی Onyx Studio 7 از یک عدد ووفر ۱۲۰ میلی متری و دو عدد توئیتر ۲۵ میلی متری و یک پسیو رادیاتور بیس استفاده شده است که در کنار هم صدایی قدرتمند و شفاف تولید می کنند. وجود دو عدد توئیتر باعث می شود تا صدای موسیقی را به صورت استریو و دو کاناله بشنوید ، هم‌چنین با کمک این ویژگی تفکیک فرکانس‌های بالای صدا به دقت انجام شده و صدایی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شود.

نوع محفظه Onyx Studio 7  به صورتی است که صدایی عمیق ، غنی و قدرتمند منعکس ‌کند تا به طبیعی ترین حالت ممکن صدا پخش شود. هم‌چنین درایورهای مهندسی شده‌ی این سیستم صوتی باعث می شود تا آهنگ های ریتمیک را با بیسی کوبنده و عمیق بشنوید و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

Onyx Studio 7  با پشتیبانی صدا در بازه فرکانسی ۵۰ هرتز تا  ۲۰۰۰۰ هرتز ، تجربه پخش یک صدای باکیفیت و شفاف را برای شما ایجاد می‌کند. توان خروجی این اسپیکر ۵۰ وات RMS است که در هنگامی که دستگاه در برق است، قدرت بیشتری دارد.

Harman Kardon Onyx Studio 7  با طراحی فوق العاده‌ای که دارد توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این اسپیکر پر طرفدار یک طراحی کلاسیک و کم حجم اما بسیار زیبا و جذاب دارد که می‌تواند دکور خانه شما را کامل ‌کند و یک راه حل زیبا و برازنده برای تکمیل هر سیستمی باشد. Onyx Studio 7 در ۳ رنگ زیبا و پرطرفدار طوسی ، مشکی و آبی تولید شده است.

نوع اتصال Onyx Studio 7  به صورت باسیم و بی‌سیم است.

Onyx Studio 7 دارای قابلیت اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث ورژن ۴.۲ می باشد. شما می توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم به اسپیکر Onyx Studio 7 متصل شوید و از راه دور بدون محدودیت بابت محل قراردادن دستگاه ، موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید.

اتصال سیمی به Onyx Studio 7 از طریق کابل AUX امکان پذیر است. در قسمت پشت این اسپیکر قسمتی برای پورت های دستگاه وجود دارد که در میان آن‌ها یک ورودی صدای آنالوگ قرار گرفته است که به ورودی ۳.۵ میلی متری یا ورودی AUX معروف است. این ورودی AUX به شما امکان می‌دهد تا از طریق یک عدد کابل AUX به راحتی و بدون نیاز به هیچ فرآیند خاصی بتوانید دستگاه های خود را به اسپیکر متصل کنید و با کیفیت بیشتری موسیقی بشنوید. به صورت کلی از نظر کیفیت صدا ، اتصال های سیمی ، سیگنال های صدا را کمی بهتر از اتصال های بی سیم منتقل می کنند اما در این اسپیکر هر دو ویژگی بسیار قوی عمل کرده‌اند.

یکی از علل محبوبیت اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 7  قابلیت کاربردی است که در این اسپیکر وجود دارد تا استفاده از آن را در شرایط مختلف آسان تر کند. این قابلیت امکان اتصال چند دستگاه به یکدیگر می باشد که این ویژگی قدرت این محصول را چند برابر کرده است. تکنولوژی بلوتوث این اسپیکر به صورتی طراحی شده است که می‌توانید ، هم زمان بدون نیاز به قطع اتصال با دو دستگاه مختلف به اسپیکر متصل شوید و هم‌چنین هم‌ زمان دو اسپیکر Onyx Studio 7 را باهم جفت کنید و به یک دستگاه متصل شوید و از موسیقی خود لذت ببرید. در واقع با این تکنولوژی می‌توانید صدای موسیقی را از هر دو اسپیکر بشنوید ، که اگر محیط بزرگتری دارید با تهیه دو عدد از این اسپیکر و با کمک این ویژگی ، می‌توانید حجم صدای موسیقی را افزایش دهید.

یکی دیگر از علل محبوبیت Harman Kardon Onyx Studio 7  روش تامین انرژی این اسپیکر است. شارژ این اسپیکر به دو روش باتری ( بدون نیاز به پریز برق )  و برق در نظر گرفته شده است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید باتری اسپیکر خود را به دو حالت شارژ کنید و از آن استفاده کنید. برای مثال اگر در محیطی باشید که به پریز برق دسترسی داشته باشید به سادگی می توانید از طریق آداپتور برق از اسپیکر خود استفاده کنید. با اتصال به آداپتور برق ، باتری اسپیکر در حال شارژ شدن خواهد بود و پس از چند ساعت به طور کامل شارژ می شود. هم‌چنین اگر دوست دارید اسپیکر خود را با خود به بیرون ببرید و یا در محیطی که پریز برق وجود ندارد از اسپیکر استفاده کنید ، Onyx Studio 7   به سادگی این امکان را برای شما فراهم می کند.

اسپیکر Onyx Studio 7 دارای یک عدد باتری شارژی می باشد که از جنس لیتیوم یون پلیمر ساخته شده است. توان این باتری ۱۱.۷۰ وات است و ظرفیت آن ۳۲۵۰ میلی آمپر ساعت می باشد. برای شارژ کامل باتری این اسپیکر ۵ ساعت زمان نیاز است که جریان برق با ولتاژ ۳.۶ ولت وارد باتری می شود. باتری Onyx Studio 7 با هر دوره شارژ کامل می‌تواند تا ۸ ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند. در نتیجه با این ویژگی اسپیکر Onyx Studio 7 قابلیت جابجایی و استفاده در محیط های بیرون را با خیال راحت فراهم می‌کند.

Harman Kardon Onyx Studio 7  با وزن ۳.۲۹۵ کیلوگرم و ابعاد  ۲۶۸×۳۰۳×۱۶۰ میلی متر تولید شده است. هنگام خرید این محصول یک جعبه با کیفیت را خواهید دید که در آن اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 7   ، آداپتور برق و دفترچه راهنما محصول قرار دارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *