رپرتاژ

چگونه جزء بهترین آژانس های گردشگری شویم؟

آژانس های مسافرتی مستقل مانند هر آژانس مسافرتی دیگری عمل می کنند و برای مشتریانی که قصد مسافرت کاری یا تفریحی دارند، بلیط تهیه می کنند. با این حال، آژانس های مسافرتی مستقل امروز با ظهور فناوری از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند. فناوری آژانس های مسافرتی را دگرگون ساخته و باعث افزایش بهره وری و در نتیجه افزایش درآمد شده و همچنین باعث افزایش میزان رضایت مشتری خواهد شد. این آژانس ها با استفاده از بستر اینترنت و بهره بردن از یک کانال فروش می توانند سرعت رزرو را بالا برده و موجب پیشرفت تجارت خود شوند. وجود فناوری و آنلاین کردن فرایند رزرو در آژانس های مسافرتی هم برای مشتریان و هم برای صاحبان آژانس یک معامله برد برد است زیرا هم مشتریان به سرعت به خواسته های خود رسیده و هم آژانس ها با جذب مشتری درآمد خود را افزایش خواهند داد. درنتیجه آژانس های مسافرتی با به کارگیری تکنولوژی می توانند جزء بهترین های صنعت گردشگری شوند.

به مشتریان خود خدمتی را بدهید که ایده آل خودتان باشد.

یکی از مهمترین مواردی که برای آژانس های گردشگری در نظر داشت این است که ارائه خدمات مناسب به مشتری، سریعتر از هر چیزی باعث پیشرفت در این تجارت خواهد شد. علاقه مشتریان برای رزرو از سمت یک آژانس و مهمتر از همه ارائه خدمات مورد پسند مشتریان یک الزام است. همچنین شناخت مشتریان و پیشنهاد مکان هایی که بیشتر به آن ها علاقه دارد، از مواردی است که آژانس های گردشگری جهت ارتقای خود بایستی در نظر داشته باشند.

تکنولوژی را ابزار رقابت کنید

در حال حاضر مشتریان برای انجام تمامی کارها تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته اند. با توجه به اینکه ارائه خدمات متمرکز به تجربه مشتریان است، بدیهی است سطح انتظار آن ها برای دریافت خدمات مربوط به گردشگری بیش تر از پیش باشد. در صورتی که آژانس های مسافرتی با فناوری حرکت نکنند در معرض خطر نادیده گرفته شدن قرار می گیرند. این روز ها رقابت به نفع آژانس هایی تمام می شود که با بروزترین ارتباطات، مناسبترین فناوری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بهترین آژانس های گردشگری با استفاده از کانال فروش آنلاین باعث افزایش درآمد و رضایت مشتریان می شوند. چنل منیجر تیپورت امکان رزرو کاملا آنلاین هتل، مقایسه قیمت ها، مشاهده آخرین وضعیت ظرفیت هتل و تسویه آنی با هتل را بصورت کاملا آنلاین در اختیار آژانس های گردشگری قرار می دهد. در نهایت بصورت واضح مشخص است هر آژانسی که از فناوری بهره برداری نکند، در بازار رقابت بازنده  میدان است.

آژانس های گردشگری

همیشه در دسترس و قابل اعتماد باشید

برای اینکه جزء بهترین آژانس های گردشگری باشید نباید نسبت به پیگیری های مشتریان بی اعتنایی به خرج دهید. انتظار برای هر پاسخ، ناامیدکننده ترین چیزی است که مشتریان احساس می کنند. مشتریان با امید رفع تمامی ابهامات با شما تماس برقرار می نمایند پس این مهارت شماست که مشتریان به شما به چشم مشاوری قابل اعتماد نگاه کنند. بنابراین بایستی همیشه در دسترس بوده و به مشتریان اطمینان دهید می توانند به شما اطمینان کنند. جلب اعتماد مشتریان و ایجاد حس ارزشمندی به مشتری موجب کاهش هزینه ها، بهبود و افزایش درآمد آژانس های گردشگری و جذب مشتریان بیشتری می گردد.

در کار خود متخصص باشید

برای اینکه فعالیت های شما در این زمینه نتایج خوبی به بار دهد، بایستی دانش خود را افزایش داده، راه های افزایش فروش هتل را یافته و آن ها را به کار گیرید. امروزه با ماشینی شدن بسیاری از فعالیت های روزمره، انسان در تلاش است تمامی توان خود را برای پیشرفت در این راه بگذارد. صاحبان آژانس های گردشگری نیز جهت تعالی شغل خود بایستی جهت متخصص شدن در این راه از روش های روز دنیا استفاده نمایند. از تقویت ارتباط با مشتری و بکارگیری تمامی توانایی ها برای فروش تجربه گرفته تا ابزار هایی که باعث رضایت مشتری و افزایش سطح درآمد می گردد. استفاده از کانال مدیریت فروش تیپورت یکی از راه هایی است که آژانس های گردشگری می توانند بر تمامی تخصص های خود متمرکز شده و رزرو هتل را بسرعت و بدون هدررفت زمان بصورت کاملا آنلاین انجام دهند و در نهایت رضایت مشتری را جلب کرده و موجب افزایش فروش و بهبود درآمد گردد.

رزرو هتل

تخفیف دهید

آژانس های گردشگری می توانند با در نظر گرفتن تخفیفات برای مشتریان به عنوان یکی از قدرتمندترین نقاط فروش جهت صعود به رده بهترین ها عمل نمایند. آژانس ها این تخفیفات را می توانند از سمت تامین کنندگان (صاحبان هتل) کنترل کنند و با روش های مختلف مشتریان را جهت خرید و رزرو ترغیب نمایند. یکی از این روش ها بر فوریت و شرایط محدود شده در زمان خاصی تأکید می نماید که معمولا رزرو لحظه آخری می تواند بهترین مثال برای بیان این موضوع باشد. شاید اصلا لحظه آخری در کار نباشد اما می توان با این عنوان موارد مورد علاقه مسافران را پیشنهاد کرد. دیگر راه جذب مشتریان و افزایش فروش، ارائه تخفیف های ویژه با عنوان هایی مانند تولد یا قدردانی از مشتریان می باشد. همچنین با استفاده از ترکیب چند خدمت و مذاکره با صاحبان هتل می توان تخفیف های مشخصی را از آن ها درخواست نموده و آن را در قالب رزروهای ترکیبی به مشتری پیشنهاد داد. چگونگی تعیین کمیسیون و نحوه تخفیف را می توان در کانال های توزیع کنترل کرد.

جهت استفاده رایگان از پنل آژانس هتلی تیپورت می توانید به این سایت مراجعه و فرم درخواست را پر نمایید و  یا با شماره ۰۹۱۲۰۱۶۸۴۷۱ تماس حاصل فرمایید.

پنل آژانس هتلی تیپورت

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۴ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *