اخبار استارتاپی

الکامپ ۱۴۰۰ تیر ماه برگزار می‌شود

بیست‌وششمین دور از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ اوخر تیر ماه ۱۴۰۰ و توسط سازمان نظام صنفی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود.

بیست و ششمین دور از نمایشگاه الکامپ سال گذشته قرار بود در سه تاریخ تیر ماه، شهریور و اواخر دی ماه برگزار شود که در نهایت در هر سه تاریخ به دلیل شیوع کرونا و تصمیم ستاد کرونا برگزاری آن لغو شد اما رویداد جانبی و مهم آن یعنی الکام استارز به صورت آنلاین برگزار شد. حالا حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در نشست خبری این سازمان اعلام می‌کند که امسال این نمایشگاه اواخر تیر ماه و توسط این سازمان برگزار خواهد شد.

او در این مورد گفت: «در تلاش هستیم الکامپ امسال مانند دوره‌های گذشته برگزار شود شورای سیاست‌گذاری و کمیته اجرایی الکامپ در حالی برنامه‌ریزی و مذاکره لازم در این مورد هستند و امیدواریم پایان تیر ماه این رویداد برگزار شود.» براساس گفته‌های او این نمایشگاه برعکس دوره‌های گذشته با مدیریت نصر تهران برگزار خواهد شد نه نصر کشور.

آزاد معروفی، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و از کسانی که جزییات این نمایشگاه را به پیش می‌برد در پاسخ به این سوال که آیا این نمایشگاه به صورت تمام حضوری برگزاری می‌شود و کل فضای نمایشگاه به الکامپ اختصاص دارد گفت: «الکامپ بیست و ششم به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود. ابتدا قرار بود این نمایشگاه اواخر خرداد برگزاری شود؛ اما با مذاکراتی توانستیم آن را به آخر تیرماه منتقل کنیم. همچنین کل فضای نمایشگاه نیز به برگزاری الکامپ بیست و ششم اختصاص دارد.» او تاکید می‌کند این نمایشگاه امسال برگزار می‌شود مگر این که شرایط کرونا اجازه برگزاری نمایشگاه را به آنها ندهد.

همچنین او در پاسخ به این سوال که با جدایی تهران از کشور مشکلی در روند برگزاری این نمایشگاه برای آنها به وجود نمی‌آورد گفت: «بالغ بر ۹۵ درصد از شرکتهایی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند از تهران می‌آیند هرچند که از شرکتهای دیگر شهرها هم در این نماشگاه شرکت می‌کنند.» او ادامه داد: «شرکت‌ها دوست دارند نصر تهران پاسخگوی آنها باشد و ما هم می‌خواهیم نمایشگاه آنطور که ما می‌خواهیم برگزار شود، جا برای همکاری مشترک وجود دارد؛ اما هنوز مذاکره‌ای در این زمینه با کشور نداشته‌ایم.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *