اخبار استارتاپیرپرتاژ

دختران آفتابگردان ، روایتی از کسب و کار بانوان

رویداد آفتابگردان ، به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)، روز شنبه ۲۲ خردادماه توسط مجموعه رایمون مدیا با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا برگزار شد.

بهانه برگزاری این رویداد، روز دختر بود ولی در واقع هدف شبکه سازی دنیای استارتاپ ها در بین بانوان و بیان چالش ها بود.

اپلیکیشن لک لک، استارتاپی که در خصوص بانوان و بارداری فعالیت می کند، ضمن توضیحاتی که در خصوص بارداری و کارآفرینی و شاغل بودن مادران ارائه داد به معرفی اپلیکیشن خود به عنوان حامی رویداد نیز پرداخت.

مهرو ملکی بنیانگذار برند شال و روسری مهرو به عنوان خانمی کارآفرین از طی مسیر خود از کارمندی به کارآفرینی گفت: «من پشتوانه حقوق کارمندی داشتم، اما یک روز احساس کردم باید کاری داشته باشم که مال خودم باشد».

وی سی پرشیا، حامی دیگر این رویداد نیز، علاوه بر توضیحاتی در مورد صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر از شرایط سرمایه گذاری بر استارتاپ ها نیز صحبت کرد: «داشتن MVP و تیم منسجم از مهم ترین شرایط یک سرمایه گذار خطرپذیر است».

همچنین تیم اپتیت یکی از تیم های پرشیا که در حوزه ورزش و سبک زندگی کار می کند در خصوص نقش فعالیت بدنی برای کسب و کارها و حفظ سلامتی صحبت کرد.

در انتهای مراسم نیز پنلی با عنوان دختران کارآفرین برگزار شد که افراد حاضر در این پنل نسرین میرزاجانی، مدیر کمپ استارتاپی شتابدهنده دیموند، فائقه فائزی هم بنیانگذار پاراف و فائزه موسوی پور، مدیر روابط عمومی رایمون بودند.

فائقه فائزی به عنوان یک بانوی کارآفرین عقیده داشت: «گاهی خود بانوان نیز در شکل گیری این تبعیض جنسیتی مقصرند و باید از خود شروع کرد».

نسرین میرزاجانی اضافه کرد: «وجود مسئولیت هایی مثل خانواده و فرزندان گاهی فضای رشد را از بانوان می گیرد».

فائزه موسوی پور نیز به آمار جالبی در رایمون اشاره کرد: «امسال یک سوم افراد حاضر در رایمون خانم هستند و این آمار طی دو سال گذشته که خانمی در رایمون نبود بسیار قابل توجه است».

طی این رویداد تیم های فسنپ، پاراف، اسپات نیوز، آژانس ۲۰ و لینوم تیم هایی از بودند که بانوان در شکل گیری آنها نقش مهمی دارند.

در پایان علیرضا حقیقی قریب، مدیرعامل رایمون اعلام کرد که این مجموعه از بانوان برای برگزاری رویدادها حمایت خواهد کرد.

رسانه اکوموتیو نیز علاوه بر توضیحاتی پیرامون نقش رسانه ها، حامی رسانه ای این رویداد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *