رپرتاژ

۵ دلیل برای اینکه از فروشگاه اینترنتی هتمت خرید کنیم!

تیم هتمت مجموعه فعالیت های خود را در حوزه استارتاپی کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و پس از برگزاری رویداد ها و کارگاه های استارتاپی، توانست تجربه حضور در کسب و کارهای خرد و بزرگ را در رزومه خود داشته باشد. در نهایت این تیم در تابستان سال ۱۳۹۹ اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی هتمت در استان گیلان (رشت)، نمود.

چرا از هتمت خرید کنیم؟

خرید اینترنتی دارای مزایای بسیاری است که نمونه ای از آن، کسب اطلاع از کیفیت محصول با توجه به محتوای ارائه شده و مقایسه قیمت محصول در فروشگاه های اینترنتی مختلف است. افرادی که طرفدار خرید اینترنتی هستند و این نوع خرید را به نوع سنتی ترجیح می دهند، غالبا معیار هایی نظیر اعتماد به فروشگاه، اطمینان از کیفیت محصول و … در نظر دارند. فروشگاه اینترنتی هتمت تمام تلاش خود را جهت تامین مرغوب ترین محصولات با بهترین قیمت ها به کار گرفته است تا با در نظر داشتن نیاز مشتریان، به اصلی ترین هدف خود که جلب رضایتمندی خریداران است، برسد. حالا اهمیت خرید از هتمت را در قالب ۵ دلیل برای اینکه از فروشگاه اینترنتی هتمت خرید کنیم بررسی می نماییم:

خرید مطمئن

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از خرید، به دلیل عدم سلامت محصول خریداری شده، تقلبی بودن آن و یا قیمت بالایی که صرف نموده اید، تجربه بدی از خرید برایتان ایجاد شده و مجبور به خرید مجدد محصول مورد نظر شده باشید. تیم هتمت کلیه محصولات موجود در انبار خود را ضمن بررسی و تضمین کیفیت خریداری می نماید و علاوه بر این در صورت هرگونه عدم رضایت مشتری، حتی پس از ۷ روز کالای ارسال شده را با هزینه خود برگشت داده و بنا به درخواست خریدار یا کالا را تعوض و یا وجه را ارسال می نماید.

امکان خرید از هر کجای ایران

مسلما هر کدام از ما در خرید اینترنتی فارغ از مکانی که زندگی می کنیم، اقدام به خرید می نماییم، جای جای ایران، شهرستان ها، شهر ها و یا روستای کوچک. مهمترین سرویس دهی یک فروشگاه اینترنتی، محدوده تحت پوشش است. با خرید از فروشگاه اینترنتی هتمت مکان خرید مشتری اهمیتی ندارد و محصولات پس از ثبت سفارش، بر اساس انتخاب روش ارسال و موقعیت مکانی خریدار، بین ۳ الی ۱۰ روز کاری به‌ راحتی در هر کجای کشور، تحویل داده می شود.

توجه به نظر مشتریان

از اصلی ترین بخش های هر خرید، بررسی دقیق کیفیت و آگاهی از ویژگی های محصول مورد نظر است. گاهی ممکن است یک محصول دارای استاندارد و انواع ضمانت نامه های کیفی، مورد تائید یک مشتری قرار نگیرد. از آنجا که نظرات شخصی و استفاده در طول زمان، یک عامل موثر در انتخاب محصول است، کارشناسان هتمت ضمن در نظر داشتن نیاز خریداران، آنها را راهنمایی نموده و در صورت هر گونه انتقاد، در صدد بهبود و رفع نقص های احتمالی خواهند بود.

تضمین کیفیت محصولات توسط هتمت

تیم هتمت، کلیه محصولات موجود در وبسایت را ضمن بررسی های دقیق به صورت کامل خریداری نموده و در انبار محصولات موجود کرده است. پس از خرید محصولات، کیفیت کالاها توسط کارشناسان مجرب هر بخش بررسی شده تا از صحت کیفیت آنها اطمینان حاصل شود. بنابراین از مرحله خرید محصولات توسط هتمت تا ارسال برای مشتری، چندین بار بازبینی کیفی صورت می گیرد تا از سلامت و مرغوبیت کالا اطمینان حاصل شود.

تیم حرفه ای

فروشگاه اینترنتی هتمت با اینکه تازه کار خود را آغاز کرده است اما بواسطه بیش از ۵ سال فعالیت و تجربه مشابه در حوزه استارتاپی و فروشگاه آنلاین، آماده است که بهترین خدمات را به همه مشتریان عزیز ارائه دهد. این خدمات شامل بهترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات هم شده و طبق شعار این فروشگاه، خرید شما از هتمت میشه “جوری که برای بچه محلاتون تعریف کنید”.

خرید و ارسال سفارشات در فروشگاه اینترنتی هتمت چگونه است؟

فروشگاه اینترنتی هتمت امکان خرید مستقیم محصولات به صورت آنلاین و بدون نیاز به هماهنگی با کارشناسان را ایجاد نموده است. پس از تأیید پرداخت، پردازش و ارسال سفارش ۲۴ ساعت طول می کشد. خریدهای انجام شده پس از ساعت ۱۵ بعدازظهر، تا روز کاری بعدی حمل نمی شود. پس از ارسال سفارشات، بر اساس انتخاب روش ارسال و موقعیت مکانی خریدار، بین ۳ الی ۱۰ روز کاری سفارش به دست مشتری خواهد رسید.

محصولات هتمت

هتمت انواع محصولات با کیفیت ایرانی نظیر انواع چای و دمنوش، خشکبار، مواد غذایی، روغن زیتون، محصولات آرایشی بهداشتی و … را عرضه نموده است. از جمله محصولات خشکبار هتمت، پسته اکبری، فندق سورت شده اشکورات، گردو دوپر تویسرکان، بادام هندی زعفرانی، تخمه کدو گوشتی، بادام درختی، بادام زمینی و تخمه ژاپنی و … است که هر کدام نمونه های فرد اعلای موجود در کشور می باشد و کیفیت آنها توسط کارشناسان هتمت تضمین شده است. علاوه بر این انواع محصولات بهداشتی ارگانیک و کاملا گیاهی مثل شامپو های گیاهی، صابون درمانی زیتون و حتی حشره کش های کاملا گیاهی را در دسته بندی محصولات خود دارد که با خواص درمانی فراوان، دارای تائیدیه از وزارت بهداشت همچنین غذا و دارو می باشند. از دیگر محصولات پر طرفدار این روزهای هتمت، انواع چای بهاره است. می دانیم که تهیه چای مرغوب مشکل است و برای خرید نیاز به شناخت و اطمینان از فروشندگان است. این امر تا آنجا پیش رفته که بسیاری از افراد به دلیل عدم دسترسی به چای با کیفیت ایرانی، به ناچار چای وارداتی خریداری می کنند.

چای بهاره گیلان در هتمت

کارشناسان بخش چای هتمت ضمن بررسی های متعدد انواع چای و داشتن تائیدیه اتحادیه چایکاران شمال، نمونه های مختلف چای ممتاز، قلم، چای سبز و چای بهاره با کیفیت را تهیه نموده و برای جلب رضایت مشتری، کلیه محصولات را با قیمت مناسب عرضه کرده اند. چای بهاره در فصل بهار برداشت می شود و تفاوت قابل ملاحظه ای با سایر چای ها خصوصا نوع خارجی دارد. این نوع چای گسی ملایم در طعم و عطر دلپذیری دارد که علاوه بر این، رنگ ماهگونی آن لذت نوشیدن را دو چندان می کند. اما برگ چای که در فصل تابستان و پاییز برداشت می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار نیست، تلخی بیشتر و رنگ کمتری دارد. در نوع خارجی چای به دلیل استفاده از سموم شیمیایی در پرورش گیاه و استفاده از انواع طعم و رنگ دهنده های غیر طبیعی در محصول، بلافاصله بعد از ریختن آب جوش، چای رنگ می گیرد ( نشانه داشتن رنگ افزودنی). علاوه بر این به دلیل داشتن مواد معطر شیمیایی، پس از نیم ساعت رنگ آن به دلیل واکنش با محیط پیرامون، تیره و سیاه می شود. افراد زیادی به دلیل عدم شناخت و آگاهی از معیار های سنجش چای مرغوب، اقدام به خرید می نمایند که در نهایت محصولی بی کیفیت به نام چای بهاره به دستشان می رسد. کارشناسان هتمت کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت شناخت محصول با کیفیت و نوع سنجش آن را در وبسایت هتمت قرار دادند تا در انتخاب هر چه بهتر مشتریان موثر واقع شود.

جهت خرید چای بهاره همچنین کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به فروشگاه اینترنتی هتمت مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *