سلامتاخبار استارتاپیاخبار سلامت

فراخوان توسعه کپسول سافت ژل با پوشش روده‌ای

سی و نهمین فراخوان «توسعه کپسول سافت ژل با پوشش روده‌ای» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش‌بنیان منتشر شد.

لیمو HR

گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل مذکور باید تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری پروپوزال خود را از طریق سامانه غزال به این نشانی ارسال کنند. هدف اصلی این پروژه توسعه کپسول سافت ژل با پوشش روده‌ای است که قادر باشد ماده موثره دارویی را از محیط اسید معده عبور داده و به روده رسانده و در محیط روده آزاد کند. انتظار می‌رود تا تیم مجری در فاز اول این طرح پژوهشی، پس از انتخاب مواد اولیه مناسب برای تولید پوشش روده‌ای به دانش فنی توسعه کپسول سافت ژل با پوشش روده‌ای دست یابد.

در فاز دوم این پروژه تحقیقاتی، تیم مجری باید روش مناسب و شرایط بهینه افزودن ماده موثره روغنی شکل درمان کننده سنگ کلیه، سنگ مجاری ادراری و اسپاسم مجاری ادراری، به کپسول‌های سافت ژل با پوشش روده‌ای را توسعه داده و عملکرد محصول نهایی را مورد ارزیابی قرار دهد.

شرکت در این فراخوان تحقیقاتی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است. پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزامات این نیاز تحقیقاتی داشته باشد انتخاب و به عنوان مجری به شرکت دانش بنیان متقاضی معرفی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری پروپوزال خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال به این آدرس ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شرکت ارزیابان فناوری امیرکبیر به شماره ۰۹۹۱۲۳۲۴۷۶۲ ،۸۶۰۱۳۸۵۹ و ۸۶۰۱۳۸۶۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

فراخوان توسعه کپسول سافت ژل با پوشش روده‌ای

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
صندوق نوآوری و شکوفایی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *