رپرتاژ

الماس رایگان هی دی و روش های به دست آوردن آن

اگر طرفدار بازی های قابل نصب بر روی گوشی های موبایل هستید، حتما می دانید که هر روزه بازی های زیادی روانه بازار می شوند اما فقط تعداد بسیار کمی از آن ها محبوبیت پیدا می کنند و مورد توجه گیمرها قرار می گیرند. در میان بازی های قابل نصب بر روی گوشی های اندروید و IOS، بازی هی دی فوق العاده خوش درخشیده است.

بازی هی دی از امکانات مختلفی برخوردار است که برای استفاده از آن ها نیاز به الماس بازی می باشد. به دست آوردن الماس هی دی یا جم بسیار اهمیت دارد به همین دلیل موضوع مورد بررسی این مقاله را به الماس رایگان هی دی و روش های به دست آوردن آن اختصاص داده ایم، پس تا پایان این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا از بازی بی نقص هی دی لذت ببرید.

هی دی

آشنایی کلی با بازی هی دی

اگر به دنبال آن هستید که از روزمرگی های زندگی جدا شوید و یک زندگی تازه و جدید را شروع کنید، حتما هی دی را نصب نمایید. این بازی به قدری زیبا طراحی شده است که از همه گروه های سنی، مرد و زن به آن علاقه مندند. سوپرسل این بازی را طراحی کرده است که نامی آشنا در میان بازی های اینترنتی دارد.

در بازی هی دی به شما مسئولیت گسترش یک مزرعه سپرده می شود و با گذشت زمان همراه با بازی کردن، امکانات جدیدی را می توانید خریداری نمایید تا از مزرعه خود محصولات متنوعی را برداشت کنید. علاوه بر کشاورزی امکان دامپروری و ماهی گیری نیز وجود دارد که باید از طریق انجام کارهای مربوط به آن ها پول به دست آورید.

شاید این بازی در ابتدا ساده به نظر برسد، اما در عین سادگی باید یک آینده نگری خاصی داشت تا محصولات و حیواناتی که پرورش داده می شوند قابلیت پیشرفت شما را در بازی فراهم آورند.

زیبایی بازی هی دی فقط به انجام کارهای مزرعه محدود نمی شود و مسابقاتی نیز در آپدیت های جدید به این بازی اضافه شده است. در وهله اول باید تلاش کنید که با کشاورزان دیگر که گیمرهای مختلفی از سراسر جهان هستند، رقابت کنید و به عنوان کشاورز نمونه شناخته شوید.

علاوه بر کشاورز نمونه که امتیازاتی چون الماس هی دی را به همراه دارد، مسابقه هایی دیگر نیز در نظر گرفته اند که دربی مهم ترین آن هاست. در بازی دربی اسب ها به رقابت می پردازند و هر کسی که بتواند مراحل را بهتر انجام دهد، رتبه نخست را همراه با جایزه های بازی به دست خواهد آورد.

جم یا الماس بازی هی دی یک عنصر مهم در بازی

جذابیت بازی هی دی به این دلیل است که همه آیتم ها را در ابتدا در اختیار گیمر قرار نمی دهد و باید در طول بازی از روش های مختلفی آن ها را به دست آورد. فروشگاه بازی هی دی دارای امکانات مختلفی از بازی است که می توان آن ها را خریداری کرد. برای خرید آیتم ها و امکانات جدید بازی باید پول بازی را بپردازید.

الماس هی دی نقش همان پول در دنیای واقعی را دارد و به عنوان ارز بازی شناخته شده است که با رفتن به فروشگاه و پرداخت آن، می توان امکانات جدیدی به بازی اضافه کرد. به دست آوردن جم هی دی و استفاده درست از آن، از مواردی است که حتما باید به آن توجه شود چرا که جذابیت بازی کاملا وابسته به آن است.

هی دی

مزیت هایی که جم هی دی به همراه دارد.

اینکه بر وجود جم هی دی بسیار تاکید می شود، به دلیل مزیت هایی است که در طول بازی به همراه دارد. برخی از مزیت های بی شمار الماس هی دی عبارتند از:

– اضافه کردن امکانات و خرید محصولات جدید

– اضافه کردن حیوانات جدید به مزرعه

– امکان شرکت در مسابقات

– آپدیت بازی و ارتقا آن

– سرعت تولید محصولات را بالا می برد.

– پیشرفت و بالا بردن سرعت بازی

– باز کردن جاده های بسته

الماس رایگان هی دی و روش های به دست آوردن آن

در بازی می توانید الماس رایگان به دست آورید که این روش در مقابل خرید جم هی دی می باشد. روش های رایگان کسب الماس هی دی به صورت زیر می باشد.

  • در طول بازی جعبه هایی به طور اتفاقی در مزرعه قرار می گیرند که با باز کردن آن ها می توان تعداد کمی الماس به دست آورد.
  • دیدن فیلم های تبلیغاتی موجود در بازی چند الماس هی دی را به شما خواهد داد.
  • نگه داری زنبور به تعداد حداکثر ۱۲ عدد در مزرعه می تواند ده الماس را به شما هدیه دهد.
  • جمع آوری حداکثر شش اردک در یک سالن
  • نگه داری ۶ خرچنگ در زمانی خاص در استخر و جمع آوری دم خرچنگ تا ۵۰۰ دم
  • نگه داری بچه حیوانات در پناهگاه و حفاظت از آن ها
  • تحویل دادن بار به کامیون با تعداد ۲۰ تا ۲۰۰۰ محصول
  • به دست آوردن ۱۲ تا ۳۰۰ تخم مرغ از یک مرغ
  • گردآوری شیر گاو با تعداد ۲۱۵۰ پارچ
  • گذر از مرحله و رفتن به مراحل دیگر
  • فروش کالاهای مزرعه به ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ هزار قایق
  • فروش پشم گوسفندان

این موارد به همراه موارد بسیار دیگری که انجام آن ها نیاز به زمان و وقت زیادی دارد، می تواند تعداد اندکی جم را در اختیار شما قرار دهد. تعداد جم هی دی دریافتی از انجام هر کدام از موارد نهایتا ۱۰ تا باشد که این تعداد چندان کافی به نظر نمی رسند.

هی دی

روشی راحت برای به دست آوردن الماس هی دی

در کنار روش های رایگان به دست آوردن الماس هی دی، یک روش بسیار سریع و راحت وجود دارد که آن هم خرید جم هی دی از فروشگاه ها می باشد. در سایت های معتبر فروش، بسته های جم هی دی با قیمت های مناسبی به فروش می رسند که می توان با پرداخت پول واقعی آن ها را در اسرع وقت به اکانت خود اضافه کرد. جم هی دی آسان جم از مناسب ترین بسته هایی است که می توانید از سایت آسان جم خریداری کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *