رپرتاژ

نرم افزار حسابداری ساده آنلاین

سادگی کار در هر کسب و کاری بسیار مهم است. سهولت و سادگی در کار باعث افزایش بهره وری و کارایی شده و در نتیجه منجر به افزایش درآمد و سودآوری می شود. برای سهولت در کار حتما نیاز به ابزاری است که این امر را فراهم سازد. به جرات می توان گفت که مهمترین ابزار هر کسب و کاری نرم افزار حسابداری است. نرم افزاری که ساده و کاربر پسند باشد. یک نرم افزار حسابداری ساده باعث سرعت در ثبت اطلاعات و گزارش گیری می شود. علاوه بر سرعت کار برای کسب و کارها دسترسی به نرم افزار هم اهمیت خاصی دارد. این شرکت ها عموما از نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده می کنند. استفاده از یک نرم افزار حسابداری ساده آنلاین کارایی و سادگی های ویژه ای برای شرکت ها دارد. سادگی در نرم افزار حسابداری منجر به حسابداری ساده و روان شده می گردد و کار کسب و کار را راحت تر می کند.

حسابداری ساده

حسابداری ساده به انجام عملیات حسابداری گفته می شود که نیاز به دوباره کاری در ثبت اطلاعات نباشد. ثبت اطلاعات حسابداری و تهیه گزارشات آن به راحتی انجام شود.  انجام حسابداری ساده جز با استفاده از یک نرم افزار حسابداری ساده امکان پذیر نیست. برای استفاده از یک نرم افزار حسابداری باید به این نکته توجه کرد که یک نرم افزار حسابداری ساده چه ویژگی هایی دارد.

۱۰ ویژگی های یک نرم افزار حسابداری ساده

  • نصب راحتی داشته باشد و یا نیاز به نصب نداشته باشد
  • آموزش مناسبی داشته باشد
  • ظاهری زیبا و کاربرپسند داشته باشد
  • دسترسی به امکانات آن بسیار راحت باشد
  • ثبت اطلاعات در آن به راحتی انجام شود
  • جامع و یکپارچه باشد
  • گزارشات متنوعی داشته باشد
  • گزارش گیری در آن به راحتی انجام شود
  • کار کردن با آن نیاز به تخصص در حسابداری نداشته باشد
  • دسترسی به نرم افزار ساده باشد

نرم افزار حسابداری ساده آنلاین

شاید استفاده از یک نرم افزار حسابداری ساده برای حسابداران و صاحبان کسب و کارها مهم باشد اما نباید از آنلاین بودن آن غافل بود. یک نرم افزار حسابداری آنلاین و یا تحت وب اصلا نیاز به نصب، دانلود و استفرار ندارد. با این ویژگی مهم هر کاربری می تواند به راحتی از آن استفاده کند. بی نیازی از نصب، نرم افزار حسابداری آنلاین را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری ساده برای کامپیوتر معرفی می کند. دسترسی در یک نرم افزار حسابداری آنلاین در هر زمان و هر مکان و با هر دستگاهی امکان پذیر است. برای دسترسی به نرم افزار حسابداری آنلاین تنها نیاز به انصال به اینترنت و مرورگر دارید.

نرم افزار حسابداری ساده آنلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان به عنوان یک نرم افزار حسابداری ساده با شعار ” راحت کار کن” معرفی می شود. نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان اصل کار خود را بر پایه سادگی، هوشمندی و حذف هزینه های کسب و کار قرار داده است. ابرستان نرم افزار حسابداری هوشمند ایرانی و برنامه حسابداری نوین آنلاین است. ابرستان با اصلاح و بهبود روش ها و فرایند های ثبت اسناد مالی از یک سو و استفاده از الگوریتم های پیشرفته نرم افزاری نسل جدیدی از نرم افزارهای حسابداری را ارائه نموده است. سادگی در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان با استراتژی های ذیل محقق شده است:

عدم نیاز به نصب، دانلود و استقرار برای نرم افزار ابرستان

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان نیازی به نصب، دانلود و استقرار ندارد. کاربران می توانند با ثبت نام در سایت ابرستان به مدت ۱۴ روز کاملا رایگان از تمامی امکانات ابرستان استفاده نمایند.

آموزش مناسب ابرستان

آموزش و پشتیبانی نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان کاملا رایگان است. کاربران می توانند هم به صورت چت آنلاین، مستندات آموزشی، ثبت تیکت و هم تماس تلفنی آموزش ببینند.

ظاهری زیبا و کاربر پسند ابرستان

نرم افزار حسابداری ابرستان با ظاهری زیبا و کاربر پسند محیط نرم افزاری مناسبی را برای کاربران خود فراهم آورده است. یکی از مهم ترین آنها انتخاب تنظیمات رنگ در نرم افزار ابرستان و داشبوردهای مدیریتی آن می باشد.

دسترسی ساده به امکانات ابرستان

در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان کاربران می توانند به راحتی به تمامی سیستم ها و امکانات و گزارشات آن دسترسی کامل داشته باشند.

سادگی در ثبت اطلاعات ابرستان

در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان سادگی ثبت اطلاعات با استراتژی های ذیل محقق شده است:

حذف عملیات زائد که قبلا در روش های حسابداری سنتی و دفتری مورد نیاز بوده است

 ثبت اتوماتیک اسناد مرتبط با هر تراکنش در طی فرایند های کسب وکار

هوشمند سازی محاسبات موردنیاز برای ارائه گزارشات مالی و مالیاتی

این ویژگی ها، نرم افزار ابرستان را به عنوان یک نرم افزار حسابداری تحت وب ساده و یا نرم افزار حسابداری ساده آنلاین معرفی می کند

جامع و یکپارچه بودن ابرستان

وجود سیتم های های جامع و یکارچه ابرستان باعث شده دیگر نیاز به ثبت مجدد اطلاعات نباشد. همچنین دسترسی ساده به سایر سیستم ها را در نرم افزار فراهم آورده است. سیستم های ابرستان عبارتند از : حسابداری، خزانه داری، خرید و فروش، انبار و تولید

گزارشات متنوع ابرستان

در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان برای تمامی سیستم ها و امکانات گزارشات متنوعی تدارک دیده شده است. گزارشاتی که اطلاعات بسیار مناسبی را به حسابداران و مدیران کسب و کارها ارائه می نماید. ارائه ی داشبوردهای مدیریتی مناسب از مهترین گزارشات ابرستان است.

گزارش گیری ساده ابرستان

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران نرم افزارهای حسابداری گزارش گیری ساده از نرم افزار است. در نرم افزار ابرستان امکان گزارش گیری قدری راحت است که با کمترین میزان دانش در حوزه ی حسابداری هر کاربر می تواند گزارشات مربوطه را تهیه کند.

ابرستان بی نیاز از تخصص در حسابداری

نرم افزار ابرستان به عنوان یک نرم افزار حسابداری ساده آنلاین طوری طراحی شده است که در استفاده از آن نیاز به تخصص حسابداری نیست. حتی کسانی که کمترین دانش را در حوزه ی حسابداری دارند به راحتی می توانند با نرم افزار کار کنند. این سادگی در ابرستان باعث شده که صاحبان کسب و کار با ابرستان کمتر نیاز به حسابدار داشته باشند.

ابرستان همیشه در دسترس

با استفاده از نکنولوژی رایانش ابری، نرم افزار ابرستان به صورت آنلاین در دسترس است. کاربران می توانند در هر زمان و هر مکان و با هر دستگاهی به راحتی با آن کار کنند و از امکانات آن به راحتی استفاده نمایند. علاوه بر این اطلاعات در نرم افزار ابرستان همیشه ماندگار است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *