اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامت

ششمین رویداد rahrSUMMIT برگزار شد

رویداد rahrSUMMIT بزرگترین رویداد B2B در آلمان، ۲۹ و ۳۰ ژوئن برگزار شد.

رویداد rahrSUMMIT که طی شش سال برگزار شده امسال در دو بخش آنلاین و آفلاین بود که در بخش آفلاین یا حضوری این رویداد افراد با رعایت پروتکل های بهداشتی خاصی اجازه حضور داشتند. متولیان این رویداد موفق به گرد هم آوردن شرکت های نوپا و سرمایه گذاران مختلف از سراسر اروپا شدند. محورها و موضوعات این رویداد شهر هوشمند، صنعت هوشمند و سلامت الکترونیک بود.

یکی از شرکت های نرم افزاری در این رویداد، سرویس و سیستم حسابداری برای کارمندان بخش درمانی آماده کرده است و تمایل دارد با استارتاپ هایی که ایده های نو دارند همکاری کند تا بتواند سرویس های جدیدی ارائه دهد، این شرکت معتقد است که دنیا دائما در حال تغییر است و برای حفظ بقا باید سیستم های جدید ارائه دهند.

همچنین طرح های جالبی از حوزه سلامت در این رویداد ارائه شد که در ادامه به تشریح مختصری از دو استارتاپ می پردازیم:

Health hazard ade  دستگاه هایی برای افزایش زمان تولید وسایل صنعتی حوزه درمان تولید کرده تا زمان تولید را به حداقل برسانند. از آنجایی که این دستگاهها می توانند با افراد هماهنگ شوند، از هماهنگی با سازمان های امنیتی نیز بی نیازند. این شرکت از دوربین هایی رونمایی کرد که دوربین ها درون دستگاهها تعبیه شدند و با دستگاههای عکاسی بدن متفاوت است و در واقع ربات ها مانند نیروی انسانی از انسان ها دستور میگیرند و در بدن مشکل را تشخیص می دهند.

در آلمان ربات هایی به نامهای pepper و yanny برای کنترل و پایش آیتم های سلامت وجود دارند که در بین این ربات ها چالش های از قبیل پخش اطلاعات مطرح است. یکی از استارتاپ ها پلتفرمی امن برای این ربات ها ساخته تا اطلاعات شخصی افراد در هنگام پایش سلامت پخش نشود. پزشکان و پرستاران می توانند از مراکز درمانی اطلاعات اشخاص را دانلود یا آپلود کنند و صرفا خود شخص می تواند این اطلاعات را مورد استفاده قرار دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *