سرمایه گذاری خطرپذیراخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

سرمایه بذری؛ خدمت جدید صندوق نوآوری برای شتابدهنده ها

تصویب اعطای ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه بذری به دو شتابدهنده

مصطفی بغدادی در چهارمین رویداد پیوند و اولین رویداد تخصصی در حوزه علوم انسانی با محوریت کتاب و کودک که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: تاکنون ۴ رویداد پیوند برگزار شده است و رویداد امروز اولین رویداد تخصصی پیوند در حوزه علوم انسانی در زمینه تخصصی کتاب و کودک خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را به هم رسانی صاحبان ایده، شتابدهنده ها و هسته‌های فناور عنوان کرد و ادامه داد: از طریق این رویدادهای هم رسانی صاحبان ایده که نیازمند دریافت خدمات شتابدهی هستند، معرفی خواهند شد.

بغدادی با بیان اینکه تاکنون سه رویداد از این نوع برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در این رویدادها بیش از ۱۵ جلسه B۲B برگزار شده است که طی آنها چهار تیم موفق به عقد قرارداد شتابدهی و دو تیم در حال عقد قرار داد هستند.

مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: این صندوق برای تکمیل این چرخه تسهیلات جدیدی برای تامین سرمایه‌های بذری شتابدهنده ها در نظر گرفته است که طی آن در صورتی که شتابدهنده‌ای اقدام به جذب تیم های این رویدادها کند، از خدمات سرمایه بذری این صندوق بهره مند خواهد شد.

به گفته وی تاکنون هشت شتابدهنده تقاضای خود را برای دریافت این تسهیلات به صندوق نوآوری ارائه کرده‌اند و دو مصوبه در این زمینه با حجم ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه بذری داشتیم که به شتابدهنده ها اختصاص یافته است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *