اخبار استارتاپیاخبار بازیبازی

سایه انتقام برگزیده جشنواره بازی های ایثار و شهادت

نخستین جشنواره بین المللی بازی های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شکوفایی رایمون مدیا، نخستین جشنواره بین المللی بازی های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت با عنوان «بازی دل ها» به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. این جشنواره پذیرای بازی های رایانه ای با محوریت موضوعاتی نظیر شهدای مدافع حرم، مکتب سلیمانی و شهدای سلامت بود.

هم‌زمان با ایام گرامیداشت چهل‌ویکمین سالروز دفاع مقدس مراسم اختتامیه این رویداد با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اهاالی صنعت بازی برگزار شد، از بازی های برتر در ۲ بخش «ایده» و «سند طراحی بازی» یا «گیم دیزاین داکیومنت» با اهدای جوایزی تقدیر شد.

جشنواره بین‌المللی بازی های رایانه ای ایثار و شهادت
جشنواره بین‌المللی بازی های رایانه ای ایثار و شهادت

براساس این گزارش، در بخش «سند طراحی بازی» یا «گیم دیزاین داکیومنت» بازی «سایه انتقام» از «شرکت رایمون مدیا» رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص داد و جایزه بهترین «سند طراحی بازی» را دریافت کرد.

بازی «سایه انتقام» با هدف معرفی برخی توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد سردار حاج قاسم سلیمانی، بر اساس حملات پهبادی به دشمن و نیروهای تروریستی در خارج از خاک ایران طراحی شده است و بازیکن در هر مرحله مواضع دشمن، شامل ساختمان، وسایل حمل و نقل و پیاده نظام را با دستورالعمل‌های مشخص مورد حمله قرار می دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *