نانو فناوریاخبار استارتاپیاخبار نانو فناوری

برگزاری ششمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی

ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه برگزار می شود.

ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای راهبردهای نظام پژوهش و فناوری و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش، تولید علم و فناوری و گسترش روحیه پژوهشگری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

اهداف ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی

مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فناوری نانو، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری سازی محصولات نانو، شناسایی و تقدیر از افراد حقیقی و حقوقی توانمند و فعال در حوزه فناوری نانو در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، هدایت فعالیت‌های واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی فعال دانشگاه به سمت فناوری نانو و تشویق فعالیت‌های پیشرو در این زمینه است.

مقالات، کتب، ایده ها، اختراعات، محصولات، آزمایشگاه، مرکز تحقیقاتی، ابتکار و نوآوری، پایان نامه برتر، طرح‌های پژوهشی و دانش بنیان، محقق برنر، اعضای هیات علمی، دانشجو و دانش آموز برتر و شرکت های برتر دانش بنیان از محورهای این رویداد به شمار می روند.

به نقل از ستاد نانو، اکنون تعدادی آثار علمی شامل مقالات، اختراعات و پایان‌نامه به جشنواره ارسال شده که توسط کمیته‌های علمی در دست بررسی است و تا ۱۵ آبان امکان بارگذاری آثار علمی مرتبط در سایت جشنواره برای محققان، استادان و دانشجویان میسر است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *