اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامت

نشست تخصصی در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می شود

بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک فناوری محور حوزه تجهیزات پزشکی

لیمو HR

تغییرات فضای کسب و کار و لزوم خلق نوآوری برای حفظ حیات و جایگاه، در سال های اخیر باعث شده تا شرکت های بزرگ به دنبال همکاری فناورانه با شرکتهای کوچک و فناور محور باشند. با وجود مزیت های زیاد این همکاری ها که به آن همکاری های نامتقارن گفته می شود چالش های متعددی بر سر راه وجود دارد.

 در مجموعه نشست های بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور تلاش می شود تا با کنار هم قرار دادن هر چهار بازیگر اصلی فرآیند همکاری فناورانه یعنی نمایندگان شرکت های بزرگ صنعتی، شرکت های کوچک دارنده فناوری، واسطه‌های تبادل فناوری و نهادهای تسهیل گر در صنایع مختلف به بررسی موانع و تعارضات موجود و ارائه راهکارهای عملی پرداخته شود.

نشست تخصصی حوزه تجهیزات پزشکی در راستای بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک فناوری محور حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می شود. این رویداد به همت مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر و حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار میشود.

حاضرین در نشست:

  • دکتر حسین وطن پور
  • دکتر مجید روحی
  • مهندس هدی عابدی
  • مهندس محمود قفقازی
  • مهندس حسین نادری

شرکت در این رویداد، به علاقه مندان حوزه نوآوری و کسب و کارهای دانش بنیان، فعالین حوزه تجهیزات پزشکی، مدیران کارشناسان تحقیق و توسعه و دانشجویان و فناوران مهندسی پزشکی، توصیه میشود.

زمان برگزاری این رویداد سه‌شنبه، یازدهم آبان ماه، ساعت ده الی دوازده به صورت آنلاین می باشد؛ جهت ثبت نام به این آدرس مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *