حمل و نقل و لجستیکاخبار حمل و نقل و لجستیک

شرکت ها ملزم به پرداخت کل کرایه مندرج در بارنامه به رانندگان شدند

هزینه مربوط به عوارض دولتی، بیمه و باسکول به عهده صاحب بار است نه راننده

محسن جلالی، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کامیون‌ داران اصفهان و حومه گفت: پیش از این هزینه های مربوط به بارگیری و تخلیه شامل ۴ درصد عوارض دولتی، بیمه و باسکول به مبلغ پایه درج شده در بیجک مربوط به قیر مظروف اضافه نمی شد.

وی افزود: کم کردن این هزینه ها از کرایه راننده، کاری غیر قانونی بود که اکنون با تاکید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و طبق قانون، تمامی این مخارج به عهده شرکت یا صاحب بار می باشد و در صورت تخلف از انجام این کار با متخلفان برخورد می شود.

قابل ذکر است از مدتی پیش انتقاداتی از سوی رانندگان و کامیونداران فعال در بخش حمل و نقل قیر مظروف در پالایشگاه استان اصفهان و شرکت های خصوصی در شبکه های اجتماعی مطرح و اعلام شد.

پس از بارگیری و صدور بیجک جهت دریافت بارنامه به شرکت حمل و نقل مراجعه کرده اند اما هزینه های مربوط به بارگیری و تخلیه کالا از جمله ۴ درصد عوارض دولتی، بیمه و باسکول که طبق قاون بر عهده صاحب کالا بوده و باید به بارنامه اضافه می شد، در بارنامه اضافه نشده است. این در صورتی بود که صدور بارنامه های حمل قیر مظروف در پایانه بار بندرعباس به درستی انجام می شد.

پس از پیگیری این موضوع اکنون پرداخت کامل کرایه های مندرج دربارنامه ها به رانندگان فعال در بخش حمل قیر مظروف مقرر شده است.

شرکت ها ملزم به پرداخت کل کرایه مندرج در بارنامه به رانندگان شدند

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
تین نیوز
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *