اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامت

پذیرش 24 در 6 ماه نخست 1400

گزارش آماری ارائه خدمت در پرمخاطب ترین درگاه سلامت کشور

پذیرش 24 به عنوان پر مخاطب‌ترین درگاه سلامت کشور، از سال ۱۳۹۴ فعالیت رسمی خود را با نیروهایی بومی در شهر جهانی یزد آغاز کرد، و اکنون به عنوان برترین استارتاپ حوزه سلامت کشور به انتخاب مرکز پایش تجارت الکترونیکی ایران در سال ۹۹، به دنبال فتح دروازه‌های جدید است.

پذیرش24 با تحت پوشش قرار دادن هزاران پزشک، صدها مرکز درمانی و ارائه خدمات متنوع سلامت به میلیون‌ها ایرانی، تلاش می کند تا تجربه‌ای رویایی تا پایان درمان برای ایشان رقم بزنیم.

چشم‌انداز پذیرش۲۴ استقرار پلتفرم جامع و هوشمند خدمات سلامتی با پوشش حداکثری برای تمام فارسی زبانان سراسر جهان و افزایش آگاهی‌های بهداشتی و سلامتی جامعه به همراه حفظ کرامت انسانی می‌باشد.

رویای پذیرش 24، رویایی کردن درمان است. تحقق «تجربه رویایی درمان» در تمام لایه ها و مراحل سفر درمانی بیمار، هدف رشک برانگیز ماست.

«تجربه رویایی درمان» شامل “سیستم هوشمند انتخاب بهترین پزشک بر اساس تجربه درمان و نظرات کاربران؛ ارائه نوبت حضوری برای بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب‌های پزشکان؛ ارائه نوبت مشاوره آنلاین با برترین پزشکان ایران؛ پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و دسترسی به سوالات پرتکرار کاربران؛ دسترسی به بانک اطلاعات پزشکان؛ تسهیل دسترسی بیماران؛ بانک جامع مشخصات، عوارض احتمالی، اشکال و مقادیر مصرف داروها؛ ارائه محتواهای سلامتی برای تسریع روند درمانی و پسادرمانی و هم‌چنین پیگیری‌های ضروری پس از درمان” را شامل می‌شود.

استارتاپ پذیرش ۲۴

 در این راستا «تجربه رویایی درمان» شامل “نرم افزار نوبت دهی پزشکان؛ بستر یکپارچه نوبت‌دهی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی کشور؛ سیستم های مدیریت جامع و فراخوان مطب‌ها و مراکز درمانی؛ افزایش ورودی برای کاربران عضو؛ سامانه‌های جامع و یکپارچه نظرسنجی؛ پشتیبانی ۷/۲۴؛ مشاوره حرفه‌ای تامین کننده‌ها؛ نرم‌ افزار همه‌جانبه و برخط نسخه نویسی هوشمند و تحلیل‌های چند سطحی جهت بهبودهای کیفی” می‌باشد.

 در این گزارش سعی شده است تا با نگاهی بر خدمات پذیرش۲۴، تصویری از رشد و بهبود آنها ارائه شود. آن‌چه در ادامه خواهید خواند، عملکرد پذیرش۲۴ در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ است که بخشی از آن تحت تأثیر بحران کرونا در ایران تدوین شده است.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا، تاثیر خدمات پذیرش۲۴ در پیک پنجم کرونا که از لحاظ تعداد مبتالیان و فوتی ها، بزرگ‌ترین پیک کرونای کشور بوده بررسی شده و رفتار مردم در این بحران نسبت به خدمات سلامت آنلاین کشور بازتاب داده شده است. همچنین وضعیت پذیرش۲۴ در موارد دیگری همچون نصب اپلیکیشن، سرمایه انسانی، پشتیبانی از مشتریان و … قابل مشاهده است.

آمار کلی پذیرش۲۴

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 1 Average: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا