اخبار استارتاپی

سومین رویداد نونمایی برگزار شد

سومین رویداد نونمایی، رویداد رونمایی از جدیدترین محصولات پارک فناوری پردیس برگزار شد.

سومین رویداد نونمایی، رویداد رونمایی از جدیدترین محصولات پارک فناوری پردیس، روز یکشنبه ۱۴ آذرماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از ۲۵۰ شرکت فناور باشد. شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری های روز دنیا، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و … به بازار عرضه نمایند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیازی از جامعه است.

سومین رویداد نونمایی

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار شرکتهای دانش بنیان و فناور توسط پارک فناوری پردیس است که توسط شرکت نوروبیز طراحی و اجرا شده است.

در ابتدای رویداد، مهندس احمد عسگری، مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس، ضمن معرفی نونمایی به عنوان یک ابزار برای توسعه بازار محصولات پارک فناوری پردیس، از حمایتهای مالی پارک از قراردادهای این رویداد خبر داد. وی در ادامه با بیان اینکه نونمایی یک رویداد بروکر محور است، از شرایط ویژه برای حضار شرکت کننده در رویداد به مناسبت ۲۰ سالگی پارک فناوری پردیس خبر داد.

رویداد نونمایی

سپس مرتضی سرلک به ارائه اسپارا پرداخت. شرکت امنیتی اسپارا، کسب‌وکاری مستقل و متمرکز در حوزه امنیت، باهدف شناسایی حملات و نفوذ سایبری در کمترین زمان و ارتقای سطح امنیتی سازمان‌ها، به همراه جمعی از بهترین متخصصین امنیت سایبری کشور، در تمامی حوزه‌های اطلاعاتی اعم از زیرساخت، تولید و عملیات است. مرتضی سرلک در خصوص رویداد نونمایی به خبرنگار اکوموتیو گفت: «دستاورد این رویداد برای ما گسترش بازار و معرفی اسپارا به عنوان یک شرکت امنیت سایبری با روشهای نوین است».

نونمایی

دومین معرفی مربوط به بازی ساز باش بود که توسط مهدی صدری صورت گرفت. بازی ساز باش استارتاپی است که با ارائه محصولات و خدمات متنوع از قبیل تولید بازی های ویدئویی، دوره ها و ویدئوهای آموزشی ساخت بازی های ویدئویی، برگزاری رویدادها و مشاوره های تخصصی از پیشگامان حوزه بازی های ویدئویی و آموزش ساخت بازی است.

سومین نونمایی

وی در گفتگو با اکوموتیو در خصوص نونمایی گفت: «هدف ما از شرکت در نونمایی، برقراری ارتباط با مجموعه های آموزشی بود که توانستیم ارتباط اولیه را برقرار کنیم. پارک، برای ما بستری فراهم کرد که بتوانیم این ارتباطات را در قالب نونمایی شکل دهیم».

حمید جشنی نیز سومین ارائه را برعهده داشت که طی آن به معرفی سیس نی نی پرداخت. سیس نی نی تنها پلتفرمی در کشور میباشد که در حوزه کودک و والدین سعی نموده تا حد امکان تمامی نیازهای آنها را برطرف کند و در یک جا گردآوری نموده است. حمید جشنی نیز نظر خود در خصوص رویداد نونمایی را چنین بیان کرد: «این رویداد از لحاظ معرفی سیس نی نی و آشنایی با مهمانان برنامه حائز اهمیت است. ما از سمت پارک فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی به این رویداد دعوت شدیم و شاهد تلاشهای تیم برگزاری برای فراهم کردن این فرصت بودیم».

رویداد نونمایی برگزار شد

در پایان رویداد نیز جلسات B2B و مذاکرات تیم های برگزیده، برگزار شد.

مهدی عظیمیان، مدیر کل توسعه شعب و پردیس های پارک فناوری پردیس نیز در خصوص رویداد سوم نونمایی گفت: «نونمایی فرصت بسیار خوبیست برای خلا ای که در اکوسیستم حس میکنیم، برای آن دسته از استارتاپهایی که به خوبی تلاش کردند ولی فرصتی برای معرفی خود نداشتند میتوانند در این رویداد به معرفی خود بپردازند. این رویداد کمک بزرگی به دیده شدن استارتاپها، جهش آنها و حتی جذب سرمایه میکند. قرار است رویداد ادامه دار باشد، یکی از بخشهای سازمانی پارک، به نام مرکز توسعه تجارت به طور مشخص پیگیر برگزاری این رویداد است و قطعا در آینده شاهد رشد کمی و کیفی این رویداد خواهیم بود».

برگزاری سومین نونمایی

به گفته فائزه تیموری، مدیر عامل شرکت نوروبیز، مجری نونمایی، تا انتهای سال شاهد برگزاری دو رویداد دیگر از سلسله رویدادهای نونمایی خواهیم بود. وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از ۸۰ شرکت به صورت حضوری و آنلاین شرکت داشته، از پیگیری جلسات مذاکره تا انعقاد قرارداد خبر داد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *