رپرتاژ

معرفی هتل های تهران نزدیک نمایشگاه بین المللی

مسافران تهران، این مقصد پر هیاهو را به دلائل مختلفی انتخاب می‌کنند اگر قصد دارید در سفر به تهران به نمایشگاه بین المللی تهران بروید یا اینکه به قصد انجام کارهای اداری و تجاری راهی پایتخت شوید؛ این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب اقامتگاهی مناسب برای شما باشد. چرا که در این نوشتار می‌خواهیم به معرفی هتل های تهران نزدیک نمایشگاه بین المللی و هتلهای شرق تهران بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران کدام ها هستند؟

برای پیدا کردن هتل های نزدیک نمایشگاه یا هر منطقه دیگر از تهران که مد نظرتان است؛ بهتر است قبل از هر چیز هتل های تهران را روی نقشه بررسی نمایید. با بررسی هتل های تهران روی نقشه به سادگی می‌توانید مشخص کنید که کدام هتل برای شما با توجه به هدف سفرتان مناسب‌تر است. اما باید گفت بررسی هتل های تهران روی نقشه به تنهایی برای انتخاب هتلی مناسب کافی نیست؛ به این دلیل ما بر آن شدیم ضمن ارائه فهرستی از  هتلها به معرفی امکانات هر یک از آنها نیز بپردازیم.

قبل از هر چیز باید گفت؛ برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی تهران چندین راه وجود دارد که هر کدام به ورودی‌های این نمایشگاه منتهی می‌گردد. از سمت بزرگراه نیایش، بزرگراه چمران و خیابان یمن می‌توانید خود را به این نمایشگاه برسانید. اگر می‌خواهید در نزدیکی این نمایشگاه اسکان یابید؛ گزینه‌های متفاوتی برای اقامت خواهید داشت. از هتل های لوکس تا هتل
آپارتمان‌ها می‌تواند جزو انتخاب شما برای این منظور قرار گیرد. در ادامه به معرفی این دسته از هتلها و امکاناتشان می‌پردازیم.

۱. هتل استقلال

هتل استقلال در چهار راه پارک وی قرار دارد. برای رسیدن به این هتل باید ابتدا به تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر بروید. هتل استقلال هتلی پنج ستاره است. موقعیت مکانی هتل دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر را برای مسافران فراهم نموده علاوه‌بر این با اقامت در این هتل با طی مسافتی ۲۰ دقیقه‌ای (با خودرو) می‌توانید خود را به نمایشگاه بین المللی برسانید.

این هتل مجلل دارای دو برج شرقی و غربی است که انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته و همچنین سوئیت‌های رویال و معمولی را در خود جای داده است با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر؛ خدمات رفاهی- تجاری، زمین تنیس، استخر، ترانسفر فرودگاهی چندین رستوران، کافی شاپ، سالن‌های کنفرانس و تشریفات برخوردار شوید.

۲. هتل بلوط

هتل بلوط تهران هتلی سه ستاره است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای ولنجک قرار دارد. برای رسیدن به هتل بلوط باید به خیابان یمن و بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی بروید؛ سمت چپ باغ گیاه شناسی هتل بلوط را خواهید دید. فاصله هتل بلوط تا نمایشگاه تهران با خودرو فقط ۷ دقیقه است. ضمنا با یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید از هتل بلوط به نمایشگاه بین المللی بروید.

محوطه هتل سرسبز و زیباست و اتاق‌ها به امکانات رفاهی مطلوب مجهز شده‌اند. در این هتل انواع اتاق‌های دو تخته و سه تخته را می‌توانید رزرو نمایید. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد.

۳. هتل دیاموند

در خیابان معروف فرشته بالاتر از چهار راه پارک وی هتل دیاموند قرار دارد. دیاموند هتلی سه ستاره است. این هتل علاوه‌بر این که به نمایشگاه بین المللی نزدیک است از موقعیت خوب اداری و تجاری نیز برخوردار است. با اقامت در این هتل به میدان تجریش و خیابان ولیعصر دسترسی خوبی خواهید داشت. برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی تهران از این هتل با خودرو نیز باید یک فاصله زمانی ۲۰ دقیقه‌ای را در نظر بگیرید.

اتاق‌های هتل به صورت یک تخته و دو تخته به میهمانان ارائه می‌شود. برای صرف غذایی خوشمزه نیز می‌توانید به رستوران هتل بروید تنوع منوی رستوران هتل نظرتان را جلب خواهد کرد. کافی شاپ دنج و زیبای هتل نیز مکان مناسبی برای ترتیب یک دورهمی دوستانه است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس، پارکینگ با ظرفیت محدود، خشکشویی و… اشاره کرد.

۴. هتل پارسیان آزادی تهران

در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام هتل پنج ستاره آزادی قرار گرفته است. هتل آزادی هتلی لوکس و به دور از هیاهوهای مرکز پایتخت است. این هتل علاوه‌بر دسترسی خوب به بزرگراه‌های مهم شهر به نمایشگاه بین المللی تهران نیز نزدیک است به طوریکه از هتل می‌توانید با طی فاصله ۱۲ دقیقه‌ای با خودرو خود را به نمایشگاه برسانید.

در هتل آزادی می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی را با امکاناتی مناسب رزرو نمایید. ناگفته نماند؛ برخی از اتاق‌های این هتل برای افراد توانخواه طراحی شده‌اند. رستوران پارسه، کافه ایتالیایی، رستوران ژاپنی نیز از واحدهای پذیرایی هتل محسوب می‌شوند. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به کلوپ ورزشی، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، مرکز خرید، سالن‌های سمینار و کنفرانس، پارکینگ، خشکشویی و… اشاره کرد.

۵. هتل اوین

در بزرگراه چمران و تقاطع یادگار امام هتل اوین قرار دارد. این هتل چهار ستاره نیز به دلیل موقعیت مکانی خوب و همینطور دسترسی مناسب به بزرگراه‌های مهمی همچون نیایش و چمران مورد توجه مسافران قرار دارد. برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی تهران از این هتل با خودرو یک فاصله ده دقیقه‌ای را باید در نظر داشته باشید.

هتل اوین انواع اتاق‌ها و سوئیت را با امکانات مناسب و در سطح یک هتل چهار ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهد. لوازم اتاق‌های هتل بر اساس نیاز میهمانان چیده شده است و مرتب بودن اتاق‌ها در بدو ورود به چشمتان می‌آید.

رستوران پردیس، رستوران آبشار، رستوران چینی، آشکده از واحد‌های پذیرایی هتل اوین محسوب می‌شوند که می‌توانید بسته به سلیقه خود برای صرف غذایی خوشمزه انتخاب مناسبی داشته باشید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اجاره خودرو تشریفاتی، خشکشویی، آژانس مسافرتی، قنادی و سالن‌های مجلل چند منظوره اشاره کرد.

اسپیناس پالاس

۶. هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در انتهای بزرگراه امام و در نزدیکی میدان بهرود قرار دارد. اسپیناس پالاس با پنج ستاره درخشان یکی از مجللترین هتل های تهران محسوب می‌شود.  این هتل با قرارگیری در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال غربی پایتخت و ارائه امکانات ویژه به خوبی توانسته از عهده رضایت میهانان برآید. گفتنی است؛ با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل می‌توانید به نمایشگاه بین المللی برسید.

در هتل اسپیناس پالاس می‌توانید اتاق‌ها و سوئیتهایی را با امکاناتی استاندارد رزرو نمایید. مجموعه رستوران‌های هتل نیز خیال شما را از بابت صرف غذایی با کیفیت و خوشمزه راحت می‌کند. در این هتل می‌توانید انتخاب کنید که به رستوران کلاسیک لاتون بروید یا اینکه در رستوران دیبا و در فضایی سنتی غذای خود را میل نمایید. کافه سان ست هتل نیز فضایی مناسب برای ملاقاتی دوستانه است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن‌های مجلل چند منظوره اشاره کرد.

۷. هتل پاریز تهران

هتل پاریز هتلی چهار ستاره است که در خیابان جردن قرار دارد. برای رسیدن به این هتل باید به حدفاصل میرداماد و ظفر بروید. قرارگیری در منطقه‌ای خوش آب و هوا و همینطور برخورداری از چشم انداز تماشایی رشته کوه البرز از ویژگی‌های خوب هتل پاریز محسوب می‌شود. لازم به ذکر است؛ که فاصله این هتل تا نمایشگاه را با خودرو می‌توانید در عرض ۲۰ دقیقه طی نمایید.

در هتل پاریز سوئیت‌هایی با تقسیم بندی A،B ,و C و سوئیت‌های رویال با امکاناتی مطلوب برای میهمانان در نظر گرفته شده است. در رستوران هتل نیز می‌توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید و در فضای زیبای رستوران میل نمایید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن پذیرایی،  خدمات خشکشویی اشاره کرد.

اگر هیچکدام از هتلهای معرفی شده مد نظرتان نبود می‌توانید از میان هتل آپارتمان های نزدیک نمایشگاه بین المللی انتخابی مناسب داشته باشید. از جمله این هتل آپارتمان‌ها می‌توان به هتل آپارتمان گلشهر، هتل آپارتمان جم، هتل آپارتمان پردیس و هتل آپارتمان طوبی اشاره کرد.

هتل های شرق تهران

همانطور که ذکر شد؛ بسیاری از افراد برای کارهای اداری و تجاری به این شهر سفر می‌کنند. برای این منظور اقامت در مرکز شهر یا شرق شهر تهران می‌تواند برای این دسته افراد اولویت محسوب شود؛ چرا که به این ترتیب دسترسی راحتی به
مکان‌های مهم اداری شهر خواهند داشت و بدون اتلاف وقت و با کاهش در هزینه‌های تردد در شهر می‌توانند کارهای خود را در پایتخت به اتمام برسانند.

ناگفته نماند؛ هتل آپارتمان غرب تهران نیز طرفدارهای خودش را دارد؛ چرا که بسیاری از مسافران غرب تهران را به دلائل متعدد برای اقامت در این شهر انتخاب می‌کنند. گرچه هتل آپارتمان غرب تهران می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت در این بخش از شهر باشد اما باید گفت هتلهای غرب تهران با امکانات مناسب هم کم نیستند از جمله می‌توان به هتل ایبیس، هتل پژوهش، هتل المپیک و هتل دانش اشاره کرد. در ادامه به معرفی بخشی از هتل های شرق تهران می‌پردازیم.

۱. هتل شهر

هتل شهر هتلی سه ستاره است که در شرق تهران و در خیابان دماوند قرار دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل را باید قرارگیری در فاصله نزدیکی از پارک ملی سرخه حصار دانست. علاوه‌بر این با اقامت در این هتل به مراکز خرید واقع در تهرانپارس نیز نزدیک هستید و می‌توانید براحتی خرید‌های خود را طی یک پاساژ گردی متنوع  انجام دهید.

واحدهای اقامتی هتل در انواع اتاق‌های یک تخته تا سه تخته و همینطور انواع سوئیت و آپارتمان به میهمانان ارائه می‌شوند.  هتل شهر دو رستوران دارد که می‌توانید با سلیقه خود برای صرف غذایی خوشمزه این رستوران را انتخاب کنید. کافی شاپ هتل نیز فضایی دنج و زیبا برای یک ملاقات یا دورهمی دوستانه است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به  استخر، سالن‌های کنفرانس، جلسات و پارکینگ اشاره کرد.

هتل امیر تهران

۲. هتل امیر تهران

هتل امیر نیز هتل سه ستاره دیگری است که در شرق تهران قرار دارد. این هتل در خیابان طالقانی و حدفاصل خیابان‌های ایرانشهر و شهید موسوی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو خواهید داشت و براحتی می‌توانید به مراکز مهم تجاری و اداری پایتخت بروید. در این هتل می‌توانید انواع اتاقهای یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت را بسته به تعداد نفرات رزرو نمایید. از مهمترین امکانات هتل امیر میتوان به اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پارکینگ اشاره کرد.

۳. هتل درسا

در خیابان  انقلاب، حدفاصل دروازه دولت و خیابان ایرانشهر هتل درسا را پیدا خواهید کرد.  هتل درسا سه ستاره دارد. در این هتل اتاق‌ها در انواع دو تخته و سه تخته با امکانات مناسب به میهمانان ارائه می‌شود. برای صرف غذایی لذیذ در هتل درسا نیازی نیست از هتل خارج شوید.

برای این منظور می‌توانید به رستوران هتل بروید. در کافی شاپ هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همینطور دسرهای خوشمزه را سفارش دهید و نوش جان کنید. از دیگر امکانات هتل درسا می‌توان به سالن بدنسازی، اینترنت، خدمات خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد.

۴. هتل ایرانشهر

هتل ایرانشهر در خیابان ایرانشهر و در حد فاصل خیابان سمیه و انقلاب قرار گرفته است. این هتل سه ستاره سابقه دیرینه‌ای در میهمانوازی دارد. واحدهای اقامتی هتل نیز تنوع خوبی دارد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت و آپارتمان را رزرو نمایید. موقعیت خوب جغرافیایی هتل ایرانشهر دسترسی شما را به مکان‌های اداری و تجاری مهم شهر آسان می‌کند از مهمترین امکانات هتل ایرانشهر می‌توان به رستوران هتل ” کشکول”، کافی شاپی دنج و زیبا و همینطور پارکینگ اشاره کرد.

۵. هتل پرشیا تهران

هتل پرشیا در خیابان حافظ و نرسیده به چهار راه کالج قرار گرفته است. می‌توان گفت یکی از دلائل انتخاب این هتل موقعیت جغرافیایی خوب آن است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به مکان‌های مهم تجاری و اداری شهر از جمله ادارات دولتی، دانشگاه تهران، ایستگاه مترو و مراکز خرید خواهید داشت. از موقعیت مکانی هتل که بگذریم؛ باید گفت در این هتل سه ستاره می‌توانید اتاق‌های یک تخته و آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه را با امکاناتی مناسب رزرو نمایید. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ با ظرفیت محدود و کافی شاپ اشاره کرد.

۶. هتل بابا طاهر

برای رسیدن به هتل بابا طاهر باید به میدان فردوسی بروید. در خیابان صاحب قرنی، هتل بابا طاهر را خواهید دید. هتل بابا طاهر نیز از هتلهای با سابقه تهران محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید به قصد انجام کارهای اداری به پایتخت سفر کنید هتل بابا طاهر انتخاب مناسبی است. چرا که موقعیت جغرافیایی خوب هتل موجب می‌شود تا دسترسی راحتی به مکان‌های اداری و تجاری شهر داشته باشید. واحدهای اقامتی هتل نیز در انواع یک تخته تا چهار تخته به میهمانان ارائه می‌شود. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و اینترنت اشاره کرد.

از دیگر هتل های شرق تهران می‌توان به هتل آپادانا، هتل شیان، هتل مارلیک، هتل پامچال، هتل هویزه و هتل مینا اشاره کرد. به پایان معرفی هتل های تهران نزدیک نمایشگاه بین المللی رسیدیم امید است که اطلاعات مندرج در این مطلب برای انتخاب هتلی مناسب در پایتخت راه گشا و راهنمای خوبی برای شما باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *