اخبار استارتاپی

رویداد نوآوردگاه فینتک توسط مرکز نوآوری آی‏فینک برگزار شد

نهم و دهم دی‌ماه 1400 مرکز نوآوری آ‌ی‌فینک میزبان 16 تیم حوزه فینتک از بین بیش از 50 تیم ثبت نام شده در فراخوان‏ های آی‏فینک بود.

در این رویداد دو روزه، تیم‏ های استارتاپی و صاحبان ایده فینتکی در حوزه‌های مختلف مانند پرداخت، مدیریت ثروت، مدیریت سرمایه، کرادفاندینگ، رمزارز، بلاکچین، متاورس و …حضور یافتند تا به ایده ‏پردازی، شبکه‏ سازی و تیم ‏سازی در این حوزه بپردازند. هدف نهایی این رویداد انتخاب و جذب تیم ‏های برگزیده در مرحله شکل دهی دوره دوم آی‏فینک بود.

تیم‌های شرکت کننده در نوآوردگاه توسط ۱۵ منتور از شرکت‌های مختلفی همچون شرکت خدمات انفورماتیک، فرادیس گستر کیش، داده‏ورزی فرادیس البرز، سرمایه‏ گذاری دانایان، کارخانه نووری هم­آوا، مجموعه ثروت ستارگان، صرافی­ های اوپکس و کریپتون و استارتاپ دلیل ایران و … راهنمایی و به چالش کشیده شدند.

شرکت در کارگاه‌های آموزشی همچون «بوم ناب»، «اعتبارسنجی» و «ارائه به سرمایه‌گذار» از جمله قسمت‌های این رویداد بود.

رویداد نوآوردگاه

نوآوردگاه

مرکز نوآوری آی‏فینک

در نهایت بعد‏ازظهر جمعه تیم‌ها به ارائه کار خود پرداخته و توسط علی حق‌پناه، سهیل عباسی و محمد گرویی از اعضای کمیته راهبری آی‌فینک، محسن عزیزی عضو سابق هیئت‌مدیره بانک مسکن و وحید شامخی عضو هیئت مدیره شرکت مشاوره مدیریت ایلیا داوری شدند. در این رویداد تیم‏های دیجیتال اینویس و وینکست به‏ترتیب برنده جایزه اول و دوم، و دو تیم مالیانو و بارا به ‏طور مشترک برنده جایزه سوم شدند.

یکی از بخش‌های جذاب این رویداد نوعی شبیه‌سازی سرمایه‏ گذاری و پرداخت در قالب گیمیفیکیشن بود که به موجب آن تیم ‏ها، با استفاده از واحد پولی به نام Ipool می‏توانستند خدمات متنوعی را در طول رویداد دریافت نمایند.

آی‌فینک مرکز نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *